Ik heb met verbazing het verloop van dit topic zitten lezen.

Allerlei boze, verontwaardigde en ook zeer onvolwassen reacties zonder dat voor een ieder de feiten bekend waren. Gelukkig kon Sjors, op verzoek van Arno, helderheid over die feiten verschaffen.
Dat geeft ook meteen "begrip" voor diegenen die zich in het verboden gebied hebben begeven. Met "begrip" bedoel ik dus niet dat ik het eens ben met hun foute gedrag, maar wel dat ik mij kan voorstellen dat zoiets is gebeurd zonder foute bedoelingen (hoewel ik wel enige twijfel daarover krijg als ik sommige reacties lees). :'(
Laten wij hier allemaal van leren om te voorkomen dat dit soort zaken vaker voorkomt:
- spreek anderen aan op "fout" gedrag en accepteer het zelf ook als je daarop wordt aangesproken
- als je het oneens bent met verbodsregelingen, zet je dan in om dit op een normale manier te bestrijden (bijv. NKV)
- informeer jezelf eerst over de feiten voordat je op dit forum allerlei onzinnige vergelijkingen gaat trekken (het komt zo onvolwassen over en dit forum wordt vast ook wel gelezen door ambtenaren waarmee wij zaken moeten doen om de sport op zoveel mogelijk locaties te blijven beoefenen) 8)