Handtekeningen verzamelen voor de slufter.. Mooi niet..

Joost

Antwoord #50 Mei 02, 2005, 18:29:32
edit2Rapporteer  
Haha nou ik heb als een eenzame wadloper zitten zoeken twee weken geleden naar mijn kiteboard allemaal banden sporen. Maar goed des ondanks niet een reden om een spot die ik persoonlijk net pas ontdekt heb door introductie van een van de locals. Zonde dus dat nu in het natuurgebied wordt gekite (misschien wel eenmalig maar toch). Dit brengt daarin tegen ook gelijk het autostrand in gevaar als kitespot. Geen goede zaak maar goed dat weten de gene ook die er hebben gekite en daarom is dit een gesloten zaak voor mij zijnde. Hoop dan nog zeker wel op de slufter te kunnen kite en ook op de good old playa zonder gezeik zonder allemaal dingen op te halen als de Betuwelijn. Als je wilt zeiken hierover moet je de politiek in gaan. Of je sterk maken voor de instanties die zich hard maken op een normale manier zoals het NKV.
KiteDemon

Antwoord #51 Mei 02, 2005, 19:33:46
edit2Rapporteer  
Tja....weinig meer aan toe te voegen.
Ja, we gaven een slecht voorbeeld want binnen notime liep iedereen langs die gore pijpen naar die plek omdat er daar geen stroming was. Helemaal uit de klauw gelopen dus.
Voor de rest is het allemaal weer mega opgeblazen gezien de situatie met die dieseldampende baggerschuit en het verkeer dat nu regelmatig door het vogelgebied baggert.
Het lijkt me stug dat ze voor een dergelijk incidentje het zaakje dicht gooien.
Ik probeer niets goed te praten, maar er moet niet te zwaar getild worden aan een eenmalig incidentje met als gevolg dat er een paar vogels verstoord worden. De natuur daar wordt op dit moment alleen verkloot door de grove werkzaamheden in het vogelgebied.

Maar het was wel een lekker dagje .^
We zullen het niet meer doen en anderen hier ook weer op wijzen.
Vietcong windhoos

Antwoord #52 Mei 02, 2005, 20:27:45
edit2Rapporteer  
Als er afspraken zijn gemaakt wil ik daar best aan meewerken, maar een ding mot ik
toch echt effe kwijt :

Hoe kan je nou dikkedulle in in land waar 16 miljoen mensen wonen, die ook
nog moeten recreëren een vogelreservaat maken ??!!! Ga godverdegotver gewoon
ergens in afrika 600 hA vogelreservaat maken. Als ik zodalijk iemand omleg omdat ik
m'n energie niet meer kwijt kan omdat je nergens meer mag kiten zijn de rapen ook
gaar ... >Sad >Sad >Sad

O ja .. als ze nou toch die 600 hA vogelreservaat aanleggen in Afrika, dan kunnen ze gelijk
die groene maffia d'r naartoe trappen.

Zijn ze nou helemaal gestoord.  >Sad !!!
manf

Antwoord #53 Mei 02, 2005, 20:28:12
edit2Rapporteer  
Ontoelaatbaar taalgebruik, Arjan
Leon aero2
Gast
Antwoord #54 Mei 02, 2005, 20:55:23
edit2Rapporteer  
Ook die lui doen hun werk.......maar het is gewoon wel zaak dat we daar niet hadden mogen kiten.
Dit is wel gebeurt.... iedereen maakt wel eens fouten, en dit was zo, n uitschieter. We hebben een standje gekregen en zijn terechtgewezen. 
Maar over het algemeen worden de regels die voor ons gelden daar op de slufter toch (naar mijn ervaring) vrij goed nagestreeft. Corrigeer me als ik ernaast zit.

Ik vind het overigens persoonlijk wel typisch dat mensen die het zien gebeuren, niet even de moeite nemen om dan terplekke even te zeggen van joh waar zijn jullie nou mee bezig.
Want ik denk dat de helft het echt niet doorhad, en ik dus ook niet.

Het is natuurlijk geen klein kind gebeuren, maar ik denk als er iemand hier terplekke wat van had gezegt je al een hoop had kunnen voorkomen.

Dit is echter niet gebeurt, en gedane zaken nemen geen keer. In deze topic zijn we terecht gewezen. En het zit zeker goed in het geheugen nu voor de meesten van ons.

Naish........what else???

Antwoord #55 Mei 02, 2005, 22:59:04
edit2Rapporteer  
Leon,..............je had het niet beter kunnen verwoorden!!!!!!!!!! Hulde @#$ en een kus :-*
Engel

Antwoord #56 Mei 02, 2005, 22:59:10
edit2Rapporteer  
Ik heb met verbazing het verloop van dit topic zitten lezen. Undecided
Allerlei boze, verontwaardigde en ook zeer onvolwassen reacties zonder dat voor een ieder de feiten bekend waren. Gelukkig kon Sjors, op verzoek van Arno, helderheid over die feiten verschaffen.
Dat geeft ook meteen "begrip" voor diegenen die zich in het verboden gebied hebben begeven. Met "begrip" bedoel ik dus niet dat ik het eens ben met hun foute gedrag, maar wel dat ik mij kan voorstellen dat zoiets is gebeurd zonder foute bedoelingen (hoewel ik wel enige twijfel daarover krijg als ik sommige reacties lees). :'(
Laten wij hier allemaal van leren om te voorkomen dat dit soort zaken vaker voorkomt:
- spreek anderen aan op "fout" gedrag en accepteer het zelf ook als je daarop wordt aangesproken
- als je het oneens bent met verbodsregelingen, zet je dan in om dit op een normale manier te bestrijden (bijv. NKV)
- informeer jezelf eerst over de feiten voordat je op dit forum allerlei onzinnige vergelijkingen gaat trekken (het komt zo onvolwassen over en dit forum wordt vast ook wel gelezen door ambtenaren waarmee wij zaken moeten doen om de sport op zoveel mogelijk locaties te blijven beoefenen) 8)
Buur

Antwoord #57 Mei 02, 2005, 23:35:11
edit2Rapporteer  
En een goed voorbeeld, doet goed volgen.  .^
nu hopen dat niemand het nadoet!
KiteKoe®t

Antwoord #58 Mei 03, 2005, 00:05:31
edit2Rapporteer  
Iedereen heeft nu zijn zegje gedaan en het komt allemaal op hetzelfde neer. De meesten die fout zaten wisten dat ze niet in het vogelbroedgebied mochten komen. Sommigen dachten dat je niet in het vogelbroed gebied aan de kant mag komen maar vinden het logisch dat er wel op het water gevaren mag worden... Zou mij persoonlijk ook heel logisch lijken.. Helaas..

Onderling bij KiteHigh hebben we het er ook over gehad en ook de manier hoe erover gedicussieerd wordt... Ik ben aangesproken dat ik bij de duitse bocht bij Brouwersdam kite... Ik wist hier ook niets vanaf totdat ik erop gewezen werd. Er staan vrijwel alleen maar kiters en je vaart uiteindelijk toch op dezelfde spot als dat je zou varen als je start bij de Kous....

Er zijn dus bepaalde regels die "redelijk" zijn en een heleboel "onredelijke" regels. Bij de slufter vond ik het tot voor kort zeer "redelijk" dat er niet gekite mocht worden voorbij de paaltjes. Als ik er nu over nadenk is het toch bespottelijk wat er gebeurt in het vogelrustgied waar dichtgeslipte botlek vogeltjes proberen te leven.

Ze noemen het een NATUUR gebied... Een NATUUR gebied wordt NATUURlijk aangelegd en daarbij horen geen shovels en jeeps die over de pasgelegde eitjes heenraggen...

Geniet, maar drink met je maten.. Cheers
Jobsie
Gast
Antwoord #59 Mei 03, 2005, 10:45:45
edit2Rapporteer  
Edited: Je viel in herhaling.. Derhalve verwijderd. Thanks, Kiteman-4
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #60 Mei 03, 2005, 19:13:42
edit2Rapporteer  
...wat is de Duitse bocht dan?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.