Groeten uit Mexico

Switchrik

Geen avatar

Mei 05, 2005, 03:56:15
edit2Rapporteer  
Na een weekje de maya´s op het schiereiland Yucatan ontdekt te hebben zijn we zaterdag aangekomen op ons Iberostar resort in Playa del Carmen. Het strand is vrij smal en vol met stoelen en vaste parasols. Kiten wordt hier niet gedaan, maar ik mocht van de mannen van de watersport wel varen. De eerste dag begon al goed koorts etc. en ook wind (ongeveer 5 bft onshore) helaas niet van kunnen genieten. De volgende dag maandag dus weer wind en toen lekker gebeult met m´n 16mtr had ook met m´n 12mtr kunnen gaan maar kon hierdoor wel lekker springen. Dinsdag was een regen dag met weinig wind dus niet veel gedaan. Vandaag lekker zonnig dagje gehad met een vette sessie aan het einde van de dag met m´n 16 mtr. De spot heeft veel golven bij harde wind want het rif ligt heel ver op zee en breekt de golven nauwelijks.

Als ik nog meer te vertellen heb horen jullie dat nog wel,

Adios erikRXV4
 @#$ @#$ @#$ %proost%
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Mei 05, 2005, 09:52:51
edit2Rapporteer  
He Erikje, ik ben benieuwd naar de fotos. Hier zijn de voorspelling ook zeer goed alleen de temperatuur is wat lager als daar bij jouw.
Nog veel plezier en de groetjes aan Jennifer.

laterrrrrrrrrrrrrrrrr

wakieXXXX4
Switchrik

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 08, 2005, 04:11:46
edit2Rapporteer  
Nog even een nieuw bericht vanuit Mexico.
Na mijn laatste bericht nog wel elke dag even kunnen kiten waarvan 1 dag alleen maar downwind dus veel lopen, en de andere dag net voor een onweers bui aan het einde van de dag beulen. Vandaag helaas onze laatste dag,maar gelukkig waren de wind goden mij goed gezind heerlijk gevaren met de 16 mtr heerlijk gepowered en mooi weer over het azuur blauwe water. @#$

Tot Nederland en ik spreek je maandag avond weer WakieXXXX4,

Groeten uit Mexico

ErikRXV4 :'(
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.