Free Style testdag 22 mei!!!

Danny Freestyle
Gast
Mei 18, 2005, 16:23:47
edit2Rapporteer  
Aanstaande zondag 22 mei, testdag op de grevelingendam!!!
Met de volgende topmerken: Naish, North Kiteboarding, Airush, Peter Lynn, Underground boards!

Schrijf je in via info@freestylesport.nl of tel: 0165-564945

Met daarna een barbeque ( kosten p.p. € 7.50)

Laat wat weten!!

Groeten het Free style team

Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Mei 18, 2005, 16:35:17
edit2Rapporteer  
de meeste gaan naar brouwersdam naar de kitehigh meeting en er gaat een groep naar vlieland ivm het red bull event
Danny Freestyle
Gast
Antwoord #2 Mei 18, 2005, 16:37:48
edit2Rapporteer  
Op de greveligendam staan wel de grotere merken.
Het zou wel gezellig zijn als er zoveel mogelijk komen!

groeten @#$
GerritNL
Gast
Antwoord #3 Mei 18, 2005, 16:51:22
edit2Rapporteer  
"Groter" is beter vraag ik mij dan af ?  ???

Zover ik kan zien zijn er 5 "grotere" merken bij freestyle en bij kitehigh ongeveer 13 partijen waarbij sommige meerdere merken meenemen ? Waaronder ook testmateriaal van merken die ook bij Free Style aanwezig zijn.  8)

Ik vindt gewoon jammer dat dit soort dingen niet beter afgesproken kunnen worden. Je kan niet met iedereen rekening houden maar als het samen georganiseerd wordt zou het alleen maar beter zijn voor de kiters. Of denk ik nu verkeerd ?  %proost%
Beul
Gast
Antwoord #4 Mei 18, 2005, 16:54:49
edit2Rapporteer  
inderdaad, denk toch echt dat bijna iedereen op de Brouwersdam te vinden is, jammer voor je freestyle evenement, gaat toch een hoop tijd in organisatie etc. zitten!!
Joren

Berichten: 664
Antwoord #5 Mei 18, 2005, 17:11:36
edit2Rapporteer  
inderdaad, denk toch echt dat bijna iedereen op de Brouwersdam te vinden is, jammer voor je freestyle evenement, gaat toch een hoop tijd in organisatie etc. zitten!!

ehh... Freestyle was wel eerder...
Koen
Gast
Antwoord #6 Mei 18, 2005, 17:42:20
edit2Rapporteer  

Inderdaad, Free Style was eerder. Stond eerder op eventslist, zelfs op deze kitehigh.nl...

Het gaat er verder niet zo om wie eerder is, maar ik ben het met je eens dat dingen beter kunnen worden afgesproken.

Maar voor nu: Het zij zo. Niet meer te veranderen.

Enne..... Grevelingendam - Brouwersdam is 20 minuten rijden, dus kiters kunnen van beiden profiteren!

Greetz Koen, Free Style
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #7 Mei 18, 2005, 17:53:40
edit2Rapporteer  
ik ben toch op Kitehigh meeting te vinden,  :Smiley
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #8 Mei 18, 2005, 18:51:38
edit2Rapporteer  
Anders verkas je de testdag toch naar de Brouwerdam!? Dan weet je zeker dat er veel animo is.
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #9 Mei 18, 2005, 19:01:30
edit2Rapporteer  
Het is inderdaad vervelend dat het tegelijk valt. Helaas hebben we die beslissing bewust genomen. Ook is er tegenwoordig in bijna elk weekend wel wat. We kozen voor hoogwater in de middag en locatie met betere opstapmogelijkheden en dergelijke.

Inderdaad, we kunnen beter communiceren en tot elkaar komen. Het zou helemaal tof zijn als FreeStyle er ook bij is komend weekend .^.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #10 Mei 18, 2005, 19:11:21
edit2Rapporteer  
Aangezien je op de Brouwersdam een veel groter publiek bereikt is het beter om te verkassen naar de Brouwersdam.
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #11 Mei 18, 2005, 19:19:51
edit2Rapporteer  
Voorspelling zondag ZUID-WEST 5 bft
Is niet echt een ideale richting op de Grevelingen-dam  ^  ^
Brouwersdam is met zuidwest  .^  .^
Freestyler, kom gezellig daarnaartoe.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Joren

Berichten: 664
Antwoord #12 Mei 18, 2005, 19:28:59
edit2Rapporteer  
Grevelingendam is met ZW hetzelfde als de brouwersdam, alleen wat meer stenen en gras.
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #13 Mei 18, 2005, 19:41:45
edit2Rapporteer  
Grevelingendam is met ZW hetzelfde als de brouwersdam, alleen wat meer stenen en gras.

Je vergeet nog de mosseltjes.......
Volgens mij is die op de Grevelingen-dam schuin aflandig met zuidwest hoor.......
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #14 Mei 18, 2005, 20:07:13
edit2Rapporteer  
ik ga niet naar grevelingendam!! nog de sneeen in me hand zitten van 2 weken geleden!
FRans qxl

Berichten: 90
Antwoord #15 Mei 18, 2005, 22:29:19
edit2Rapporteer  
Ik ga lekker naar beide. %proost% %proost% %proost% Wink .^ .^
F*ck Gravity

Berichten: 192
Antwoord #16 Mei 18, 2005, 23:25:17
edit2Rapporteer  
Naar mijn idee moet Freestyle lekker aan de Grevelingen blijven! misschien wat minder druk maar lekker "intiem" *
Ennnnnnn, een heerlijke BBQ en DJ die garant staat voor een echt surf feestje %@! %proost%

Misschien een idee voor de mensen die echt willen testen.  Freestyle zorgt voor een gegarandeerde test sessie!!

Voor de BBQ zijn jullie iig welkom .^

Greetzzz,

John.
Pantoffelheld
Gast
Antwoord #17 Mei 20, 2005, 08:19:02
edit2Rapporteer  
Ik zal er zijn!!!! testen tot ik erbij neerval

Tip voor iedereen...., neem schoentjes mee. tis even vervelend het water inkomen maar daarna is het werkelijk een superspot .^

Tot Zondag.

Owja, de DJ is de bekende " DJ CHEESE"



slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #18 Mei 20, 2005, 08:29:30
edit2Rapporteer  
De kitescene op de Grevelingendam bestaat uit 10 man, en een hoop windsmurfers, niet de moeite om daar heen te gaan.

Nee Brouwersdam is de place to be, alle merken kan je er testen, vet veel kiters, muziek, BBQ, trampoline, Buggies, gratis introductielessen, in de middag hoog water, enz enz.
En laat je schoentjes maar thuis..
Koen
Gast
Antwoord #19 Mei 20, 2005, 10:55:58
edit2Rapporteer  

Weet je wat we doen?!?

We laten iedereen zelf beslissen waar ze allemaal heen gaan! Vind het flauw elkaars events af te zeiken. Het is toch allemaal leuk! Jammer dat het tegelijk valt, maar ook wel weer een goed teken: Blijkbaar wordt er veel op kiteboardgebied georganiseerd. Zoveel zelfs dat er te weinig weekends zijn voor het aantal events.

Veel plezier allemaal!

Greetz Koen, Free Style
Joren

Berichten: 664
Antwoord #20 Mei 20, 2005, 12:27:58
edit2Rapporteer  
De kitescene op de Grevelingendam bestaat uit 10 man, en een hoop windsmurfers, niet de moeite om daar heen te gaan.

Erg lullig om een event zo af te kraken, vooral voor de organisatie ^, valt me tegen van je...
Pantoffelheld
Gast
Antwoord #21 Mei 20, 2005, 15:34:00
edit2Rapporteer  
@ Arno,

kiescene Grevelingen BESTOND idd nog uit 10 man toen jij er voor het laatst bent geweest (nadat je op de camping ofzo was geweest). inmiddels is de club wat groter!
Één groot voordeel is dat ipv VET VEEL KITERS wij VET VEEL RUIMTE hebben!!!

Voor diegene die nog twijfelen  -> KOMT ALLEN ALS JE ECHT WIL TESTEN

Verder wil ik iedereen, ook diegene die naar de B. dam gaan een heel gaaf weekend wensen
Spinnerfreak

Berichten: 270
Antwoord #22 Mei 20, 2005, 15:54:25
edit2Rapporteer  
Als die Kitehigh-meeting en die Free Style testdag zo dicht bij elkaar gehouden worden, is het toch net zo handig om ze bij elkaar op één groot strand, bijvoorbeeld bij Brouwersdam, te houden? De Grevelingendam en Brouwersdam liggen toch dicht bij elkaar????
lars

Berichten: 418
Antwoord #23 Mei 21, 2005, 00:18:14
edit2Rapporteer  
idd, laat ieder event in zijn waarde a.u.b.

Iedereen kan toch voor zijn eigen beslissen waar hij heen gaat en daar hoeft geen scene of iets voor worden afgezeken.....(@ "kitepapa")

slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #24 Mei 21, 2005, 07:50:16
edit2Rapporteer  
Wij komen met Cabrinha, Naish, North, RRD, Wipika testkites naar de Brouwersdam.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.