Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Als je lid bent bij het NKV heb je automatisch een aanvullende WA verzekering. Die dekt de schade die je anderen toerekent, maar niet aan je zelf. Ik denk dat je verder wel voldoende bent verzekerd. Maar probeer dat je de verzekering nooit nodig zal hebben.
|
|
|
CabriPro

|
Ik heb me onlangs verzekert bij Unigarant, voor 120 euries per jaar is alles gedekt met eigen risico van 20 euro!!! per gebeurtenis.
totaal verzekerde som is +/- 3500 euro!!!!
|
|
|
Slis

|
moest je bij Unigarant de bonnetjes hebben want ik heb dus niet meer de bonnetjes van me spullen :S
|
|
|
CabriPro

|
Nee, schade binnen 14 dagen melden d.m.v. een te downloaden schadeformulier, vriend van me heeft dit onlangs gehad en heeft een nieuwe kite kunnen kopen zonder geld erbij te leggen!!!!
|
|
|
JOOSToffline
Gast
|
En is dit bij alleen nieuwe spullen of ook bij tweedehands spullen. Aangezien ik alleen maar 2e hands spullen vaar en hier zit bij alle spullen een bonnetje bij. Want dan gaan we eens informeren bij unigarant hoe we dit kunnen doen.
|
|
|
Joost

|
Sorry nu even online maar bij niet alle spullen zit een bonnetje bij. En hoe kan je dan dat soort dingen opgeven. Dingen die je dus eigenlijk niet bezit. Kan ik dan als nog mijn jamie pro 2004 bij de verzekering opgeven aangezien ik die 4 weken geleden verloren heb op zee. Long shot maybe ;D
|
|
|
|
CabriPro

|
lijkt mij ook onlogisch maar kan niets terug vinden in de algemene voorwaarden over bonnetjes!!! ik zal nog eens goed doorlezen!!!! Ik heb alle bonnen nog dus voor mij was't geen probleem!!! Sorry nu even online maar bij niet alle spullen zit een bonnetje bij. En hoe kan je dan dat soort dingen opgeven. Dingen die je dus eigenlijk niet bezit. Kan ik dan als nog mijn jamie pro 2004 bij de verzekering opgeven aangezien ik die 4 weken geleden verloren heb op zee. Long shot maybe ;D
|
|
|
Garmt

|
Yup. Ik kan ook "hoera" roepen bij Unigarant. Wij hebben onze spulletjes daar ook laten verzekeren voordat we op vakantie gingen - spreadsheetje sturen was voldoende, we hebben afgesproken met de maatschappij dat we van alle spullen ook foto's kunnen overleggen als bewijs en dat bonnetjes niet nodig zijn (maar misschien moet je dat per geval even met ze afspreken).
|
|
|
Rutger II

|
Krijg je dan je waarde teruggekeerd bij diefstal in het buitenland?>
|
|
|
Fe®®y

|
unigarant is top kreeg mijn schade zonder problemen en zonder bonnen binnen 14 dagen uitgekeerd .^
|
|
|
Joost

|
Nou ga ze eens bellen met unigarant want die verzekering van NKV dekt lang niet alles. ^
|
|
|
Marc de Munnik

|
Ik ben verzekerd bij Meeuwis, Al m`n spullen gedekt tot 3500 Euro..
|
|
|
|
Slis

|
trouwens Unigarant is een volle dochter van de ANWB
|
|
|
Jurrien

|
bij unigarant las ik alleen over verlies en diefstal maar niet over schade word dit ook gedekt???
|
|
|
Bill
Gast
|
Unigarant is helemaal top. Je gear is verzekerd tegen diefstal en kwijt raken. Dit geeft een veilig gevoel, vooral op vakantie. Schade zou ik niet op je verzekering verhalen, die kosten kun je beter zelf betalen denk ik. Maar het is wel mogelijk zover ik weet.
|
|
|
Slis

|
nou bij de ANWB en unigarant is het precies het zelfde... ANWB krijg ik korting dus daar doe ik het maar 
|
|
|
Marc de Munnik

|
En wat kost het bij Meeuwis ?
116 Euro per jaar geloof ik..!
|
|
|
schmidt_sgs
Gast
|
De aanvullende verzekering die je via de NKV krijgt bij lidmaatschap dekt alleen WA schade binnen Europa. Volgens mij heeft de verzekering van unigrant geen dekking voor schade aan derden WA.
|
|
|