R.
Gast
|
X2 zak is inderdaad lekker groot. Enkel de Airush Lift zak is wat aan de smalle kant.
|
|
|
ItsMe.Erik

|
passen er ook 2 kites in? bv 16+12m
Bij de XL (getoonde versie) met gemak, maar de kites niet opgepomt. Op de foto's zit mijn kite, harnas, 2 broeken, wetsuit, schoentjes, handschoenen, trappese in. Is aardig wat vind je niet.
|
|
|
WaZuP

|
gebruik gewoon een board bag heb er een passen 2 boards in en 3 kites plus trapeze wetsuit en de hele mik mak.
Tassen ja dan ben je altijd 1001 dingen aan het meesjouwen en is de kans dat je iets vergeet groter
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
north tassen zijn lekker groot en er kunnen makkelijk 2 kites in , en je board eraan . super eazy.....
|
|
|
Joris

|
de flysurfer tasssen zijn ook niet verkeerd  passen ook makkelijk 2 kites in. Er zit een rits op waarmee je hem wijder kan maken (zonder dat je doek ertussen komt), en je kan je board er aan hangen: 
|
|
|
|
board eraan hangen is ook heel makkelijk
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Ik moet zeggen dat ziet er niet verkeert uit .^
|
|
|
niels

|
oude ss fuel tas 2003 is bijna het zelfde 2 banden en vak aan de zijkant voor je bar kunnen 2 lege kites in plus de rest van je zooi en je board achterop
|
|
|
FLOF

|
Ik vaar RRD type 6 en dat zijn pas waardeloze tassen. Kite past er maar op een manier in, helemaal leeg en goed gevouwen. Verder een band die je schuin draagt, knudde. Maar ja, Roberto bepsaart natuurlijk overla op om de kites betaalbaar te houden en de kites zelf zijn .^
Nu heb ik van Rippey een North tas van vorig jaar geleend en die zijn ideaal, dragen al een rugzak, kunnen twee kites, een pomp en bar in en je board klik je achterop, top!
|
|
|
Jappy

|
De F.one tassen zijn dus echt helemaal top. Ik krijg er makkelijk, naast de kite, mijn harnas, wetsuit ed in en mijn boardje hang ik op de achterkant. Maar als ik een beetje moeite doe kan dat ook met 2 kites (12 & 8 ) +natuurlijk mweer mijn harnas ed. Het draagcomfort is natuurlijk wel duidelijk. Dat is gewoon goed. Ik moet altijd een redelijk eind lopen en krijg er geen last van.
|
|
|
thijs bl
Gast
|
ik heb een airush lift pro 15,5 en idderdaat deze week stuk gegaan !!! bij de rits helemaal opengesheurd omdar het van de dun materiaal gamaakt was ! en als je de struts vol hebt kan je hem niet meer op je rug doen ! best dom
|
|
|
ARC-Rider

|
Peter Lynn tassen zijn ook top!!! Alles past er perfect in en board kun je er ook aan hangen. Tevens goed draagcomfort.
|
|
|
Harm

|
F-one 2005 tassen, helemaal TOP 8) 8) 8) 8)
|
|
|
ItsMe.Erik

|
oude ss fuel tas 2003 is bijna het zelfde 2 banden en vak aan de zijkant voor je bar kunnen 2 lege kites in plus de rest van je zooi en je board achterop
Jammer dat ze die nu niet meer maken. De tas van de SS-Diesel is echt bagger. Terwijl ik wel tevreden ben over de kite. (lekker stabiel)
|
|
|
R.
Gast
|
@ thijs bl
Vouw jij de zak geheel uit? Dus het rode stuk haal je ook uit de zak? Of krijg jij hem zo klein dat je de zak ook zo kan laten zoals die geleverd is?
|
|
|
plaaggeest

|
de cabrinha bags bevallen ook goed!! ik prop bij me kite ook nog een wetsuit erbij en nog wat reparatiespullen en tape in het voorvaak! past zat in die tassen en zijn ook makkelijk te dragen!
|
|
|
Bazaki_Thijs

|
ik krijg hem wel zo klein ja maar dat is niet moeilijk ja gewoon le oprollen en dan 1 x dubbel vouwen. alleen ik hem een lift pro 18m² tas gekocht  heb ik hem mooi iets groter.
|
|
|