Ze waren vast wat aan het lol trappen, en met een biertje in de hand ben je dan al gauw aangeschoten.
Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat de jongens van Natural-High dit risico nemen.
Zij kennen de "gevaren van het vak", weten wanneer ze wel en niet verzekerd zijn, en hebben ook nog eens kort geleden een shop geopend.
Het is alleen "gevaarlijk" zoiets zomaar op het forum te zetten. Want je verhaal kan onverwacht zo snel zulke wendingen krijgen, dat je iemand zwart maakt voor je het weet. Er zijn ook een hoop mensen die maar half lezen wat er staat, en daarmee doorgaan >> kopje van je topic!
Dit terwijl dit niet jouw bedoeling zal zijn geweest, maar dan is het al een roddel van je jewelste en zie jij hem dan nog maar eens te stoppen.
@Moza >> Ik heb idd gelezen dat er hier gasten zijn die wel eens blowen, ik eerlijk gezegd ook af en toe.
Maar voor het kiten!!!
Ik vind dat je er best wat van mag zeggen als je dit ziet gebeuren, wijs die persoon gewoon op jouw en je mede kiters hun veiligheid, stap er desnoods met meerdere op af.
Heb gehoord dat de gozer die vorig jaar (2 jaar geleden) op de grevelingendam de kant op stuiterde ook een pretsigaret had gerookt voor het kiten. Voor hetzelfde geld klapt ie op een omstander.
Wijs mensen op hun verantwoordelijkheid als het nodig is.
Ps. Kan ik nog ergens wind bestellen voor komend weekend??