Dronken cursisten

FLOF

Antwoord #25 Juni 16, 2005, 15:02:48
edit2Rapporteer  
Dus toch een storm in een glas water. Wellicht hadden de heren al een andere activiteit achter de rug en trek in een biertje, kan zomaar.  %proost%

als die 06 nummers vind ik wel schattig, lijkt wel een dating site hier  *
Monika Slaman
Gast
Antwoord #26 Juni 16, 2005, 15:03:19
edit2Rapporteer  
Beste forumschrijvers, het is inderdaad makkelijk om met je mening klaar te staan terwijl je niet van de feiten op de hoogte bent, ik ben kennelijk 1 van de prutsers die dacht dat het een geweldig idee zou zijn om met een vrijgezellenfeest te gaan vliegeren en kitesurfen. Omdat ik niet weet hoe het met de veiligheid op de surfscholen gesteld is zal ik daar geen oordeel over vellen, wat ik wel weet is dat er in de bus met bachelors 1 krat bier aanwezig was die in Zeeland nog niet leeg was, daar er 12 vrienden in die bus zaten kun je daar toch echt niet dronklen van worden, zelfs niet aangeschoten. De jongens die in deze bus zaten zijn redelijk sprortief en gewend om met hun lichaam te werken. Gelukkig hebben de meeste van hen een geweldig leuke dag gehad. Als ik nu op deze sites lees wat er allemaal gebeurd, dan zijn de risico's dus kennelijk groter dan men in eerste instantie denkt. Voor mijn gevoel kun je deze risico's vergelijken met iemand die voor de eerste dag skiles krijgt en meteen van de zwarte piste af gaat. Wat ik jammer vindt is dat juliie het kennelijk onderling niet eens zijn en elkaar de omzet niet gunnen. Het zou een stuk beter zijn als jullie met elkaar overleggen hoe de risico's verkleint kunnen worden in plaats van de hele tak van sport in diskrediet te brengen.

Ik blijf van mening dat dit een hele leuke dag is geweest voor onze vrijgezellen. maar ik vraag me toch werkelijk af of deze sport geschikt is voor ongeoefende mensen.
sjors niet online
Gast
Antwoord #27 Juni 16, 2005, 15:50:27
edit2Rapporteer  
"maar ik vraag me toch werkelijk af of deze sport geschikt is voor ongeoefende mensen."

Nou heel kort: NEE en in ieder geval nimmer wanneer ze ook maar 1 slok op hebben.

Dus of het nou 1 of 10 kratten waren... 1 slok is al te veel.
Moza

Antwoord #28 Juni 16, 2005, 16:01:14
edit2Rapporteer  
Ik heb hier op kitehigh meerdere malen...ook van vaste bezoekers gelezen dat ze wel eens een blowtje roken voor ze het water op gaan.....das net zo stom....volgens mij ben je dan meer pannekoek dan met een pilsje achter je kiezen!

Als het om 1/2 kratje gaat in een bus met 12 man dan zou ik niet zeggen dat ze ontoerekeningsvatbaar zijn....maar wel dat er na de les pas weer verder gedronken wordt!

Als je te hard aan een zware van nelle hijst dan sta je ook een beetje los van de wereld!

Is gewoon een storm in een glas water dit! Je kunt in zo'n geval beter even op iemand van Natural High af lopen....
~Sjors RE-CO2

Antwoord #29 Juni 16, 2005, 16:23:23
edit2Rapporteer  
Moza ben het met je eens.... gedeeltelijk.

Kijk als iemand een blowtje zou roken voor het kiten ... dan ben je verantwoordelijk voor jezelf. Neemt trouwens niet weg dat je dan een gevaar kan zijn voor anderen.

In dit geval is het de school die de verantwoordelijkheid overneemt......
Wat ook niet slim is wat als ze worden aangeklaagd door de verzekering van die gast... als die lucht krijgt van hoe het is gelopen... sta je nergens en mag je uit je eigen zak gaan dokken. Is dus ook in hun eigen belang.
Commercieel is het dan zelfs beter om ze te weigeren... ;D
Moza

Antwoord #30 Juni 16, 2005, 16:30:26
edit2Rapporteer  
Kijk als je een afspraak hebt gemaakt met 12 mannen en ze hebben 1 biertje pp op....dan kun je als schoolhouder gewoon zeggen...oke jongens, na de les kunnen jullie je bezatten maar nu effe de koppen erbij!
Dat is wat ze gedaan hebben als ik de verhalen zo lees....niks mis mee. Als er dan tijdens de les nog gedronken zou worden dan zou het voor mijn part afgelopen zijn als schoolhouder of instructeur!

Verzekeringstechnisch is het geen ramp als iemand 1 biertje op heeft.. en er gebeurd wat....althans dat lijkt me niet!

grtz

mazzomrx

Antwoord #31 Juni 16, 2005, 16:32:24
edit2Rapporteer  
Ok. Beetje vaag verhaal.

Een bus vol bachelors van het mannelijke geslacht en niet dronken??!!  ???

Ik hoop dat het op mijn bachelor anders gaat!  %proost% 8) @#$ %@!

Lullig voor hem dat dit is gebeurd. Gelukkig gaat alles goed met hem en heeft hij geen andere slachtoffers gemaakt. Beterschap verder

En wat betreft Natural High : Tsja er valt hun niks te verwijten vind ik. Zij (en volgens mij geen enkele vereniging) hebben denk ik geen hulpmiddel tot hun beschikking die bepaalt of iemand teveel heeft gedronken.... P)

-> Keep up the good work (maar let een beetje op)

*
~Sjors RE-CO2

Antwoord #32 Juni 16, 2005, 16:34:04
edit2Rapporteer  
ik heb in mijn rechten studie heel wat van dit soort casussen gezien en je wilt niet weten om wat voor pietluttige reden je al negligence (onzorgvuldigheid) aan je broekt krijgt (1 biertje is echt meer dan genoeg hiervoor). Te meer omdat het om een risicosport gaat en jij een gecertificeerde school bent die zou moeten en kunnen weten hoe het moet.

Kijk als je noet wist dat ze een biertje op hadden dan wordt het een ander verhaal...

Mijn commentaar is meer een juridische tip.....

Free of charge
huib

Antwoord #33 Juni 16, 2005, 16:35:56
edit2Rapporteer  
Dus of het nou 1 of 10 kratten waren... 1 slok is al te veel.

Bij autorijden is de kans op een ongeluk een stuk kleiner maar de schade die je aan kan richten is vele malen groter. Daar stelt de wet een grens van 2 glazen, maar ja, ook daar kan je het niet mee eens zijn.

Heb trouwens laatst naar het strand gereden en onderweg even de 170 op de teller gehad. Wel zonder te drinken! Maar als je dan stijf van de adrenaline op het strand aankomt, hoe lang moet je dan wachten voordat je mag kiten?
Brenkie

Antwoord #34 Juni 16, 2005, 17:40:26
edit2Rapporteer  
Ze waren vast wat aan het lol trappen, en met een biertje in de hand ben je dan al gauw aangeschoten.
Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat de jongens van Natural-High dit risico nemen.
Zij kennen de "gevaren van het vak", weten wanneer ze wel en niet verzekerd zijn, en hebben ook nog eens kort geleden een shop geopend.

Het is alleen "gevaarlijk" zoiets zomaar op het forum te zetten. Want je verhaal kan onverwacht zo snel zulke wendingen krijgen, dat je iemand zwart maakt voor je het weet. Er zijn ook een hoop mensen die maar half lezen wat er staat, en daarmee doorgaan >> kopje van je topic!
Dit terwijl dit niet jouw bedoeling zal zijn geweest, maar dan is het al een roddel van je jewelste en zie jij hem dan nog maar eens te stoppen.

@Moza >> Ik heb idd gelezen dat er hier gasten zijn die wel eens blowen, ik eerlijk gezegd ook af en toe.
Maar voor het kiten!!!
Ik vind dat je er best wat van mag zeggen als je dit ziet gebeuren, wijs die persoon gewoon op jouw en je mede kiters hun veiligheid, stap er desnoods met meerdere op af.
Heb gehoord dat de gozer die vorig jaar (2 jaar geleden) op de grevelingendam de kant op stuiterde ook een pretsigaret had gerookt voor het kiten. Voor hetzelfde geld klapt ie op een omstander.
Wijs mensen op hun verantwoordelijkheid als het nodig is.

Ps. Kan ik nog ergens wind bestellen voor komend weekend??   Sad
mazzomrx

Antwoord #35 Juni 16, 2005, 18:53:54
edit2Rapporteer  
Ik zou de politie bellen als iemand een blowtje zou roken op het strand voordat ie het water op gaat.  P)

Ik vind wel dat we realistisch moeten blijven in deze elektronische maatschappij.

Als iemand direkt uit de shop op zijn fiets stapt en wegrijdt dan is ie toch ook niet gelijk een gevaar voor de voetganger.....

Tuurlijk moeten we op elkaar letten en veilig kiten maar dat beseft die kiter ook wel. Als hij te Shocked is dan zal diegene niet zijn kite oplaten want dan is ie te duf of te vaag om ook maar zijn trapeze om te doen.

Dus...

*
youri
Gast
Antwoord #36 Juni 16, 2005, 19:01:19
edit2Rapporteer  
eey robster wat ben je een zeer zielig persoon.
en iederreen die er negatief op reageert en die het niet weet is net zo zielig.want je weet niet hou de situatie was.

sorry
kan hier niet over uit
youri
Marc de Munnik

Antwoord #37 Juni 16, 2005, 19:07:18
edit2Rapporteer  
Ze waren vast wat aan het lol trappen, en met een biertje in de hand ben je dan al gauw aangeschoten.
Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat de jongens van Natural-High dit risico nemen.
Zij kennen de "gevaren van het vak", weten wanneer ze wel en niet verzekerd zijn, en hebben ook nog eens kort geleden een shop geopend.

Het is alleen "gevaarlijk" zoiets zomaar op het forum te zetten. Want je verhaal kan onverwacht zo snel zulke wendingen krijgen, dat je iemand zwart maakt voor je het weet. Er zijn ook een hoop mensen die maar half lezen wat er staat, en daarmee doorgaan >> kopje van je topic!
Dit terwijl dit niet jouw bedoeling zal zijn geweest, maar dan is het al een roddel van je jewelste en zie jij hem dan nog maar eens te stoppen.

@Moza >> Ik heb idd gelezen dat er hier gasten zijn die wel eens blowen, ik eerlijk gezegd ook af en toe.
Maar voor het kiten!!!
Ik vind dat je er best wat van mag zeggen als je dit ziet gebeuren, wijs die persoon gewoon op jouw en je mede kiters hun veiligheid, stap er desnoods met meerdere op af.
Heb gehoord dat de gozer die vorig jaar (2 jaar geleden) op de grevelingendam de kant op stuiterde ook een pretsigaret had gerookt voor het kiten. Voor hetzelfde geld klapt ie op een omstander.
Wijs mensen op hun verantwoordelijkheid als het nodig is.

Ps. Kan ik nog ergens wind bestellen voor komend weekend?? Sad

Volkomen mee eens, Maar.. wat jullie vergeten er stond 1 kratje 12 man, Misschien dronken er maar 2 personen bier omdat de rest verstandig was om niet voor het kiten te drinken. Dan wordt het een heel ander verhaal!
KiteDemon

Antwoord #38 Juni 16, 2005, 19:11:09
edit2Rapporteer  
Tja..de topic begon een beetje misleidend. Ik had het idee dat ze dronken als een aap uit de bus kwamen rollen om vervolgens aan een kite te gaan hangen. Niet dus.
Shit happens, en het akkefietje had ook zonder alcohol in het spel kunnen gebeuren. No big deal dus. Weer een hoop comotie om niks!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.