THEGREEN
|
6VWO komend jaar denk ik 8) @#$
En als bijbaan zit ik op de heftruck en op de trekker bij een bloembollenbedrijf.....
|
|
|
Tom
|
Ik zit nu in de 3e van het MBO doe marketing en communicatie aankomend schooljaar lekker eigen bedrijfie opstarten enzo wel kick. Op zaterdag enzo werk ik bij de Renault dealer waar ik de verkoop ondersteun en af en toe een beetje scheur met die auto's @#$
|
|
|
Otto
|
Eej walker, werk je dan in het Lexion?
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
2e jaars civiele techniek HBO komend jaar hele jaar stage lopen.
|
|
|
Jappy
|
Tekenaar-constructeur in de pharmaceutische bio-industrie Veel tekenen, maar niet grafisch.
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Laatste schooldag vandaag (maandag sportdag ) op VWO 3, ik ga naar HAVO 4 en dan wil ik daarna HBO-opleiding elektrotechniek gaan doen. Dan kan ik in het 2 e jaar of zo er ook nog iets van informatica bij doen.
|
|
|
|
Joren
|
Ik word straks CMD student.. @#$ Heb er veel zin in:D
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Accountant P)
|
|
|
de meester
Gast
|
ik geef les aan groep 1/2 van de basisschool. kitesurfende meester Peter
|
|
|
Jurrien
|
kiten is veel gaver!! :-)
maar tis inderdaad wel een soort van "droombaan", ik was altijd al met computer games & graphics bezig en heb 't mezelf aangeleerd en toen maar gewoon es gesolliciteerd... Nu 6 jaar later totaal uitgebrand / blazé / meerdere faillissementen meegemaakt / stress / helemaal zat van computers.... moet mezelf soms echt toespreken van: "KENT JE HEBT EEN COOLE BAAN!"
ohja. poehee.
wat wil jij gaan doen na je studie grafische vormgeving? (waar ga je trouwens studeren?)
ontwerp ff een mooi leveltje voor BF vietnam dan :P
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Kmaak desinfectie apparaten v endoscopen. Hiervoor MTS niv 4 gedaan
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
fulltime baan als 2d & 3d computer graficus / grafisch vormgever / level designer voor een video games developer
OMg... dat is ZOOOOO gaaf! kiten is veel gaver!! :-) maar tis inderdaad wel een soort van "droombaan", ik was altijd al met computer games & graphics bezig en heb 't mezelf aangeleerd en toen maar gewoon es gesolliciteerd... Nu 6 jaar later totaal uitgebrand / blazé / meerdere faillissementen meegemaakt / stress / helemaal zat van computers.... moet mezelf soms echt toespreken van: "KENT JE HEBT EEN COOLE BAAN!" ohja. poehee. wat wil jij gaan doen na je studie grafische vormgeving? (waar ga je trouwens studeren?) de bedoeling is een eigen reclamebureau... of iets dergelijks.. samen met me pa.. *weet niet of ze dat wel mag zeggen* En ik ga naar Enschede.. tis gewoon ROC opleiding..
|
|
|
Smeagol
|
Sinds een jaar of 23 werkzaam bij de Koninklijke Luchtmacht...conclusie na 23 jaar: zat ik maar weer op school...??? ??? ??? ???
|
|
|
Tom
|
Wat doe je daar dan ?? Zat ik daar maar als vlieger .. echt me grootste wens en nog onhaalbaar ook !
|
|
|
Smeagol
|
Wat doe je daar dan ?? Zat ik daar maar als vlieger .. echt me grootste wens en nog onhaalbaar ook !
Grondpersoneel...begonnen bij de bewaking (met honden), daarna studie MTS niv4 en door naar een technisch dienstvak, wapentechniek om precies te zijn, voor zowel boordwapens als grondgebonden systemen en klein caliber wapens...hierna tot op heden ivm gezondheidsklachten een wereldbaan als Welzijnszorg medewerker...deze laatste houdt het zorgen voor welzijn van het personeel in in de zin van ontspanning (bedrijfsuitjes), personeelsshop, personeelsfeesten (van gemiddeld 800 man), cultuur (theatervoorstellingen bezoeken en/of organiseren), sportevenementen bezoeken (ja, ook Oranje wedstrijden) en/of organiseren...wellicht is er dit jaar ruimte in het budget om een kite clinic op te gaan zetten van een dag of 3 met een 40-tal personen...ben er wel mee bezig in elk geval... 8) @#$ maar hoezow is piloot onhaalbaar??...ligt er maar net aan welke opleiding je hebt gedaan en of je fysiek en mentaal een beetje goed in elkaar zit...ik bedoel, je zou een job als bestuurder van zo'n overmaatse "slagroomklopper" (heli dus) kunnen overwegen...
|
|
|
JT
Gast
|
Geslaagd voor de havo, volgend jaar een studie Teschnische Informatica te windesheim beginnen. Toevallig nog meer kiters die op windesheim rondstruinen?
|
|
|
Frits
|
Gepromoveerd naar VWO 5
|
|
|
~Dirk~
|
Movement Operator in volcontinu met de vrije dagen in de windstille periodes Zo ook nu weer, dwz. als het morgen waait slaap ik. Ook trouwens ooit nog eens bij de Luctmacht gezeten in Nijmegen,Arnhem(LETS) en Volkel maar heb tegenwoordig meer "hang time" dan bij de luchtmacht
|
|
|
WennY!
Gast
|
@ Pap... Nu heb je een vet toffe baan je organiseert gwoon feestjes.. voor 500 man.. Maar het was nog toffer geweest.. als dat we zo'n herder hadden.. die... ALLES kan whehe.. dan had ik dat stinkbuurmeisje van me..ff kunnen latten zien wat ONZE hond kan.. en dat HAAR hond.. pruttel is
|
|
|
Smeagol
|
@ Pap... Nu heb je een vet toffe baan je organiseert gwoon feestjes.. voor 500 man.. Maar het was nog toffer geweest.. als dat we zo'n herder hadden.. die... ALLES kan whehe.. dan had ik dat stinkbuurmeisje van me..ff kunnen latten zien wat ONZE hond kan.. en dat HAAR hond.. pruttel is @WenZ...GEMIDDELD 800 man...dat kan dus MEER maar net zo goed MINDER zijn...op de familiedag komen er al 2200 dus...en Nee...er komt geen hond!!!
|
|
|
|
Smeagol
|
familiedag 2200? grote familie.
hahaha...neh...voor het (nog aanwezige) personeel en hun familie...nog aanwezig (vliegbasis Twenthe is een sluitend onderdeel, wordt dus opgeheven...helaas ) zijn er plusminus 750 personen en die nemen elk ongeveer 3 familieleden mee...en zo kom je dus op ongeveer 2200 a 2300 man...een big party dus 8) 8)
|
|
|
Spinnerfreak
|
Als je een beetje kleurenblind ben (net als ik), kun je een baan als jachtvlieger bij de luchtmacht wel vergeten.... Maar lucht & ruimtevaarttechniek lijkt me ook wel cool (maar ook onwijs moeilijk) voor in de toekomst....
|
|
|