piede
|
Haaaai, guys, ziet er nog goed uit voor zaterdag, mooi dagje mirns?? Lekker tussen de drukte je kite oplaten en vervolgens de drukte ontlopen op het wijdse Ijselmeer? Morgen ff een rustdagje na 2 dagen beulen, zaterdag weer los.
Heb er al weer zinin!!!!!
Groet'n uut Grunn!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
zaterdag vrij.. edooo ricardo waar gaan we heeeeen..?
|
|
|
piede
|
KNMI:
Zaterdag overdag zijn er zonnige perioden en blijft het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur wordt ongeveer 26 graden. De wind is matig en komt meest uit richtingen tussen zuid en west. Langs de kust en op het IJsselmeer wordt de wind (vrij) krachtig.
SHORTY!!! YEAH.......
|
|
|
skyhigh as a
|
yo ben er bij zaterdag!!! moet wel om 5u weer in de stad zijn, maar ga zowieso los maak nie ui (siepel) waar big air!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Taco.
|
Dat ziet er erg goed uit, even kijken of ik oppas kan regelen en het wordt zowiezo in de middag.
|
|
|
Gj
|
morgen avond ff op blauwe. eerst werken in Winschoten.
|
|
|
jetzu
|
Werken?? wat is dat? Ik heb ontslag genomen, Ik was dat elke keer werken terwijl er wind staat zat. Dus vanaf nu mag het elke dag gaan waaien....
|
|
|
Gertjan
|
Morgen Mirns ivm de te verwachten beginnersdrukte op Workum. 8.30-9.00 uur rijden.
Zondag middag en avond lauwersoog NO 3-5 eerst op het meer en dan op het wad.
Tot morgen.
|
|
|
big_ben_lair
|
zijn er nog meer die er nachtwerk van willen maken morgen op HvdB?
|
|
|
Airlust
|
Piethein! Mijn mobiel was 3 dagen leeg dus kon je smsje niet lezen. Ben vandaag naar Worky geweest en was heel vlagerg. Maar wel lekker gevaren. Ik bel morgen wel. Later
|
|
|
Jurrien
|
bruin je leeft!
|
|
|
Gertjan
|
vandaag top dag mirns, zon wind golven en niet te druk s`middags heeft de wind zelfs nog even de 33 knopen aangetikt.
Zondagavond volgens weeronline kracht 5 met stoten 60kmh dus lekker windje morgenavond. Wie gaan er nog meer?
|
|
|
big_ben_lair
|
volgens watersport weer gaat het vanmiddag (12:00) waarschijnlijk ook al waaien op het wad, wie durft?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ik durf wel... even kijken of ik de motoGP wil missen, maar is er water? eigenlijk heb ik heeel veel zin.. gisteren hele dag lopen beulen op workum maar zoals je weet het is nooit genoeg !| anderen vandaag naara lauwersoog?
|
|
|
Taco.
|
Piethein! Mijn mobiel was 3 dagen leeg dus kon je smsje niet lezen. Ben vandaag naar Worky geweest en was heel vlagerg. Maar wel lekker gevaren. Ik bel morgen wel. Later Bruin...! Alles goed?
|
|
|
Taco.
|
vandaag top dag mirns, zon wind golven en niet te druk s`middags heeft de wind zelfs nog even de 33 knopen aangetikt.
Zondagavond volgens weeronline kracht 5 met stoten 60kmh dus lekker windje morgenavond. Wie gaan er nog meer?
Tja moest het helaas missen zaterdag, volgens mij wel flink vlagerig als ik de statistieken mag geloven. Misschien vanavond, maar dan moet Anita wel thuis blijven.
|
|
|
jetzu
|
Is het niet iets voor ben om regiovertegenwoordiger te worden van lauwersoog?
|
|
|
Gertjan
|
Is het niet iets voor ben om regiovertegenwoordiger te worden van lauwersoog?
Sluit natuurlijk wel mooi aan bij de regio groningen die Ben al heeft. Maar Jetzu heeft nu ook een lange vakantie dus lijkt me ook net wat voor jou.
|
|
|
Taco.
|
Ben ook wel bereid om regiovertegenwoordiger te worden. Zal er nog 's even over nadenken.
|
|
|
big_ben_lair
|
ik word geen RV van lauwersoog.... nof ff lekker kunnen varen op het wad met de contra en zo'n 20 knopen daarna door op het meer met de 14 maar wat is dat toch vlagenrig!
|
|
|
Taco.
|
Hoe was het vanavond dan? Nog mensen gevaren? Volgens mij supersteady windje rond 20 knopen....
|
|
|
big_ben_lair
|
toen ik weg ging om 7 uur was er geen wind meer........
|
|
|
Bram Wilbrink
|
En Ben is dat wat voor jou regiovertegenwoordiger?
|
|
|
jetzu
|
Iets voor Jaap misschien om RV te worden??
Gaan er morgen nog mensen kiten op workum of mirns? Ik heb opzich wel zin.....
|
|
|