piede
|
Ben vrijdagmiddag (kwart over 1 daar) ff op het wad als de wind zo blijft.
Wordt lekker met O-NO, uurtje of 3 hoog!
|
|
|
ozone instinct
Geen avatar
|
Ben vrijdagmiddag (kwart over 1 daar) ff op het wad als de wind zo blijft.
Wordt lekker met O-NO, uurtje of 3 hoog!
Okeej, ik wil vrijdag sowieso even kiten, maar ik wet niet of ik naar loog ga of workum, we houden wel even contact ok?
|
|
|
jaapd
|
Ziet er goed uit vrijdag! 8mm regen om 17 uur is nu 43mm regen om 23 uur geworden.
|
|
|
Jimmy
|
Was echt een heerlijk dagje vandaag op Lauwersoog.
|
|
|
Gertjan
|
Vrijdagmiddag om ongeveer 13.00 uur op Lauwersoog. Wordt een heerlijk middagje met O-NO wind en 19 knopen met vlagen van 60 km/h.
Martijn vrijdag moet je echt naar lauwersoog en niet naar workum met O-NO wind. En s`avonds kiten kan prima op het wad maar dan moet er wel water staan, volgende week kun je waarschijnlijk prima s`avonds kiten op het wad als er wind is.
|
|
|
ozone instinct
Geen avatar
|
Vrijdagmiddag om ongeveer 13.00 uur op Lauwersoog. Wordt een heerlijk middagje met O-NO wind en 19 knopen met vlagen van 60 km/h.
Martijn vrijdag moet je echt naar lauwersoog en niet naar workum met O-NO wind. En s`avonds kiten kan prima op het wad maar dan moet er wel water staan, volgende week kun je waarschijnlijk prima s`avonds kiten op het wad als er wind is.
Super! dan kom ik vrijdag denk ik wel op lauwersoog? zijn er meer mensen? want alleen red ik het nog niet denk ik:D TOP jongens.. groetjes martijn
|
|
|
Taco.
|
Jaaaaaa de top 3 van beste avondsessies zijn allen op het wad geweest. Ik kan me er een aantal herinneren dat we tot in het donker hebben gekite.
De opening van het seizoen op 1 juni was zo'n avond....heerlijk gekite met 9m, spiegelglad water en rode ondergaande zon.
|
|
|
piede
|
De opening van het seizoen op 1 juni was zo'n avond....heerlijk gekite met 9m, spiegelglad water en rode ondergaande zon.
Haha, jaah, en wie was er ook nog maar als eerste LEGAAL op het wad? SAY MY NAME, SAY MY NAME!!!
|
|
|
peter.
|
ik ben terug alles goed hier?? gr peter
|
|
|
ozone instinct
Geen avatar
|
ik ben terug alles goed hier?? gr peter he Peter! ik heb ook even een lesje gehad, misschien vrijdag even oefenen op loog en dan kan ik met je mee te beulen als ik het wat onder de knie heb, (ik heb je ook op msn, Martijn uit Ee) Groetjes
|
|
|
jetzu
|
Dan heb je nog even te gaan voor je net zo beuld als peter. Maar ja als je even door oefent.
|
|
|
Jacobus
|
Ik zal ook proberen om er vrijdag bij te zijn. Zal er dan rond 15.00h zijn.
|
|
|
Steven
|
Haha, jaah, en wie was er ook nog maar als eerste LEGAAL op het wad? SAY MY NAME, SAY MY NAME!!! Hmm... ik kan me nog herinderen dat ik de eerste meters voer.. op mm water! Vrijdag is de dag na donderdag, donderdag staat voor donder, en donder staat voor regen, en na regen komt zonneschijn, en k*tweer met zonneschijn staat voor wind... Trouwens, Gertjan. Ik heb hier nog iets liggen wat jij welicht wil gaan gebruiken! Vrij(e)dag mensen!
|
|
|
Henning
|
Iemand die langs Stiens komt op weg naar bant (of korn) ??
Zou graag ook weer wat meters willen varen!
[hjansenklomp][At][hotmail.com]
|
|
|
ozone instinct
Geen avatar
|
Dan heb je nog even te gaan voor je net zo beuld als peter. Maar ja als je even door oefent.
ja dat snap ik en heb ik van hem begrepen, maar ik zei ook dat ik wilde oefenen totdat ik samen met hem en natuurlijk iedereen kan beulen:) hij woont 5 kilometer van me af, en heb wel met hem gesproken op msn, dus moet goedkomen, ik hoop ook dat ik het vrijdag dan wat onder de knie krijg en mijn eerste metertjes ook kan varen, zal wel moeilijk worden maar we blijven proberen, hang mijn kite niet zomaar in de wilgen, haha groetjes
|
|
|
peter.
|
de wind zag er gisteren nog zo mooi uit voor volgende week, dus ik dacht lekker 3 a 4 dagen langs de kust van nl te toure, nu kijk ik weer op wind finder geen wind moest dit effe kwijt (grinnik_kitesmiley) lattttttter (cry_kitesmiley)
|
|
|
jetzu
|
He steven ik heb nog iets in mijn auto liggen wat je wellicht nog moet gebruiken. En daar bedoel ik niet dat lege pak ice tea mee...
|
|
|
Steven
|
Shit! Men boxem! Dank jewel, ik begon er al aan te wennen zo zonder, alleen wist maar niet wat het was!
|
|
|
jaapd
|
uitkijken voor auto's morgen! Hardrijder belandt in Lauwersmeer
LAUWERSOOG - Een 45-jarige Zoutkamper is woensdagnacht met zijn auto in het Lauwersmeer beland.
De man reed vermoedelijk te hard en vloog daardoor uit een bocht in de Strandweg bij Lauwersoog. Hij reed tientallen meters door het gras en werd via de kade in het meer gelanceerd.
De Zoutkamper kwam met de schrik vrij. Een blaasproef wees uit dat hij te veel alcohol had genuttigd.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67236
|
|
|
Taco.
|
Ik ga vrijdag ook, heb oppas geregeld. Ben er waarschijnlijk van 13:00 tot 16:00 uur.
|
|
|
big_ben_lair
|
ga nu ff naar delfzijl of termunten
moi
|
|
|
Henning
|
Iemand waarmee ik kan meerijden naar Bant of Kornwerderzand ??
Woon in Stiens (tussen Leeuwarden en Holwerd)
Ben te bereiken @ [hjansenklomp][At][hotmail.com] (Zonder die haakje zoii ofcourse (grinnik_kitesmiley))
|
|
|
ozone instinct
Geen avatar
|
he jongens voor morgen is het weer niet echt goed, wel veel wind maar ook buien met onweer??
gaan we dan nog?
groeten martijn
|
|
|
Gertjan
|
Natuurlijk gaan we dan nog. Het water waar je over heen vliegt is toch net zo nat als dat spul wat uit de lucht valt.
Henning 80% op dit forum komt uit Groningen en omstreken en rijdt niet langs jou. Dat wordt fietsen.
|
|
|