Dieven autostrand!?

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 September 30, 2005, 10:11:32
edit2Rapporteer  
Vorige keer waren het ook klootzakken van buitenlandse afkomst die op de slufter er vandoor gingen met iemnand zijn spullen. Zo'n buitenlandse kentekenplaat is een stuk makkelijker te herkennen dan een Hollandse daar, wat toen ook gezien is door verschillende mensen.

Vorig jaar toen het strand nog open was lagen er ook ineens spullen van anderen in de achterbak van wagens met Duitse kentekenplaten. Idd. wil dat niets zeggen dat buitenlanders crimineel zijn, dat doet er idd. niet toe. Maar omdat ze Pools spraken en zich verdacht gedroegen is het goed van Moza om te zeggen dat het Polen zijn, zo zijn ze makkelijker te herkennen dan strandgangers en toeschouwers.Echt een onzin discussie! 

Waar het om gaat is dit: gister was ik ook op Oostvoorne, er waren een kiter of 8 bezig. Zeer weinig voor Oostsvoorne. Omdat de wind vrij vlagerig was MOEST je wel min. 2 kites meenemen.

Nu moet je die achter laten op het strand. Er is daar niemand die oplet als het zo rustig is, dus een kiteje op de rug (met van die handige rugbanden aan die tassen tegenwoordig) en wegfietsen is zo gebeurd.

Op die spot is het echt a-relax geworden om daar lekker te kunnen kiten met je spullen op het strand. In de auto kon je tenminste alles achterlaten, achter slot en grendel. En oom  zie ook zeer zeldzaam, alleen als een verdwaalde toerist zijn auto bij het hek heeft neergezet, dan zijn ze met grote getale en een sleepwagen  (angry_kitesmiley)

En dan niet zeiken dat er niets aan de hand is, ook dit jaar zijn er weer diverse dingen gejat op het autostrand! GEWOON VOLKOMEN niks!!!  (angry_kitesmiley)  (angry_kitesmiley)  (angry_kitesmiley)
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #26 September 30, 2005, 10:50:13
edit2Rapporteer  
Nederlanders zijn misschien nog wel erger! 
-M@rc-

Berichten: 113
Logs: 0 | 17 uur
Antwoord #27 September 30, 2005, 11:17:24
edit2Rapporteer  
Het is een gegeven dat spullen gestolen worden. Kijk maar om je heen en ook op dit forum kom je de berichten tegen. Waar het om gaat is dat je probeert te voorkomen dat er spullen worden gejat. En ja dit keer ziet iemand een paar "polen," voor hetzelfde geld zijn het andere mensen.
Het gaat om het gevoel dat je krijgt als mensen lopen te loeren naar "onze" spullen. Ik vind dat je dat best mag roepen op de site zonder dat er meteen een etnische gedachte achter zit. Het gevoel dat iemand iets van je wil jatten staat los van de afkomst van de persoon maar komt door zijn gedrag.

Zorg gewoon dat je voorkomt dat je spullen worden gejat, leg alles bij elkaar als je met meerdere bent. Er is altijd wel iemand even aan het eten of drinken en op die manier pas je op elkaars spullen. De andere oplossig is spulle in de auto en op slot.
Peet

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #28 September 30, 2005, 11:46:57
edit2Rapporteer  
Ik kwam afgelopen woensdag avond in het donker van de ex-autoplaya en toen zat er ook een vaag figuur een sigaretje te roken in zijn auto. Verder kwamen er terwijl ik mn spullen aan het inpakken was twee keer auto's voorbij die daar helemaal alleen langzaam een rondje reden over de parkeerplaats. Je vraagt je toch af wat die gasten in het donker in zo'n uithoek te zoeken hebben anders dan een of ander vaag handeltje of kijken of er misschien nog onbeheerde auto's staan.
Kortom er lopen daar gewoon regelmatig vage figuren rond en het enige wat we ertegen kunnen doen is elkaar helpen door extra op elkaars spullen te letten.

Was wel een top avondje kiten trouwens!!!!!!!!!
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #29 September 30, 2005, 16:10:22
edit2Rapporteer  
Groot gelijk gewoon het beestje bij z'n naam noemen. ThumpsUp
Bedoel dit zijn ook gewoon risico jongeren die op je spul uit zijn.
Als ik daar marokanen antilianen turken ziet lopen op de playa dan klopt er ook iets niet.
Hebben daar geen fuck te zoeken zonder wetsuite en kitesurf spullen.

Alleen als ze Rhachid en Karim heten en natuurlijk Robert. InLove
Nu niet lullen discriminatie net zoals de drugs controlle op schiphol.

Daar worden 100% controlles uitgevoerd en een kwart blijkt onschuldig.
Wat is er aan de hand met die andere 75%?

Dat bedoel ik maar.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #30 September 30, 2005, 17:45:04
edit2Rapporteer  
Ben het helemaal eens met erikkie!!!!!!!!

Je mag ZEKER het beestje bij de naam noemen...de nederlanders zijn tegenwoordig een beetje bangenbroekjes geworden...tal van statistische gegevens BEWIJZEN dat bepaalde bevolkingsgroepen/minderheden een groot deel van de misdaad in dit land op hun geweten hebben. (en ja ik weet dat ik nu voor racist uitgemaakt zal worden). Zolang we wijgeren het beestje bij de naam te noemen en te ontkennen dat er problemen zijn met betrekking tot inburgeren en aanpassen aan onze samenleving zal er NOOIT iets aan gebeuren.

Dus als MOZA ons (voor de veiligehid van onze spullen) een tip geeft en een beschrijving van de heren waar we op moeten letten ben ik hem heel dankbaar, in onze prachtige cultuur willen wij onze spullen neer kunnen leggen zonder dat iemand daar misbruik van maakt!!!!!Zo wel is het aan ons om daarop te REAGEREN...Dus, let op elkaar zijn ding....en REAGEER als het moet!!!!MOZA BEDANKT!!!en pak ze hard als ze jatten!!!!

(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #31 September 30, 2005, 18:56:44
edit2Rapporteer  
Maakt erg weinig uit waar iemand vandaan komt. Het is gewoon hoogst irritant dat je niet met een gerust gevoel op het water kan staan omdat je de kans loopt dat je met wat spullen minder naar huis gaat. Nog even en we moeten kluisjes op het strand zetten om je overige spullen in kwijt te kunnen.  ThumpDown ThumpDown

Wat moeten we er aan doen???
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #32 September 30, 2005, 19:14:11
edit2Rapporteer  
Maakt erg weinig uit waar iemand vandaan komt. Het is gewoon hoogst irritant dat je niet met een gerust gevoel op het water kan staan omdat je de kans loopt dat je met wat spullen minder naar huis gaat. Nog even en we moeten kluisjes op het strand zetten om je overige spullen in kwijt te kunnen. ThumpDown ThumpDown

Wat moeten we er aan doen???

ik denk dat we er niet zo vel aan kunnen doen..zulke mensen blijf je hebben...
Buur

Berichten: 989
Antwoord #33 September 30, 2005, 19:25:17
edit2Rapporteer  
als je niet jat ben je ingeburgerd of aangepast??... worden een paar zaken door elkaar gehaald hierzo...

beestje bij de naam noemen; vage gasten, de naar kite spullen kijken, en er zelf niet als kiter uitzien, en niet nederlands praten.

De nedelander in vaak beter bedeeld in nederland en kunnen veeeel makelijker een baan vinden, dus hebben minder kans om in criminaliteit te vervallen dan mensen die niet afkomstig zijn uit nederland. Die statistisch bewezen vaker moeten solisiteren en vaak strenger worden beoordeeld.

mensen die jatten is NOOIT goed te praten... als ze geen Nedelandse nationaliteit hebben gewoon uitzetten, en op een zwarte lijst plaatsen. de rest goed berechten,
Gewoon de werkstraffen weer invoeren, want een 2 maanden de bak in is ook niet zo erg hierzo, als je toch al niet zo veel hebt.   

Dus hopen dat je met je auto weer het strand op mag!!!!   
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #34 September 30, 2005, 19:34:54
edit2Rapporteer  
hej thomas alhus chil
marcohollebeek
Gast
Antwoord #35 September 30, 2005, 23:56:39
edit2Rapporteer  
Ik bestel m'n spullen ook ieder jaar weer bij die gasten, hartstikke goedkoop man.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36 Oktober 01, 2005, 13:23:31
edit2Rapporteer  
Van de week was er NIEMAND op het strand aan het eten of drinken, 10 man op het water, en wat mensen die hun hond aan het uit laten waren. Dus helaas kun je je spullen niet echt veilig achterlaten daar!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.