|
KiteKoe®t
|
Nope nog lang niet ! Alleen foto's van de Pentax staan er nu op..
|
|
|
Rutger II
|
wederom vette pics!
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
ik zal eens ff kijken of de movie wat gewordne is. Zal dan de link wel ff posten hier
|
|
|
Frits
|
chapeau! T zijn weer plaatjes van plaatjes :
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Een hoop pics met een paar mooie ertussen, de zon op zien komen is toch wel bruut als je aan het kiten ben.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
...sta ik met mijn Ampie er ook eens op... Weliswaar aan de kant bij opgaande zon maar het is een begin (tong_kitesmiley)
|
|
|
trettrettret
|
So dat zijn wel zwaar mooie foto's!!!! Voortaan ook maar een cameraatje meenemen en alle lijpe acties op de gevoelige plaat vast leggen!!
|
|
|
FrankP
|
Mooie foto's vooral die met de gekleurde lucht!
|
|
|
Rowin
|
lennart van houten staat er ook mooi op. Hij had het laatst laten zien op msn.
Vette style!
|
|
|
Sock
|
Hippe foto's Koert. Alleen jammer dat een paar moves van mij er niet op staan. Dacht wel dat je een zeer hippe foto van mij had gemaakt die je kon uitvergroten en boven je bed hangen. Jammer voor je, ik stuur je wel een andere kinky foto van mezelf.
Mooie zonsopgang foto's trouwens. Ik ga donderdagochtend met Sander bij dauw op stap. Erbij?!
|
|
|
KiteKoe®t
|
hmmm, donderdagochtend! Goed plan! Hoe laat ben je er?
Ik heb nog een hoop foto's liggen.. Alleen nog weinig tijd gehad.
|
|
|
Moza
|
Michael mag het zeggen!
|
|
|
KiteKoe®t
|
7:15 uur te water??? Of durven jullie dat niet aan???
|
|
|
FaBian
Gast
|
7.00 dan ja!
|
|
|
|
Moza
|
Erg sjiek Arno....hoe zet je deze in; als een railey?
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Een Kung fu air is als volgt.
Hard varen. Uithaken. Met je voorste hand de bar in het midden beethouden, en je achterste hand tegen het einde aan. Insturen voor een vette sprong. Stuur de kite flink naar achteren. Bij het omhoog gaan achterste hand los. Slinger je lichaam naar voren en gooi je board omhoog terwijl je kite nog naar achteren doorstuurt. Kite staat rond 10 uur. En jij hangt haast naast je bar, plat in de lucht. Ben je over je hoogste punt heen dan achterste hand weer naar bar toe voor te landen.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
die king fu air moet ook eens gaan oefenen hij echt vet ...meschien iemand tips?
|
|
|
|
KiteKoe®t
|
koert en feep! vrijdagochtend??
Morgenochtend en vrijdagochtend dauwsessie!! ben je er morgen ook Peet?
|
|
|
|