tom_beul
Gast
|
Ik heb afgelopen zondag weer voor het eerst gaan flyboarden ging echt lekker~!
Nice movie
|
|
|
maureen
Gast
|
leuk filmpje Ik ben zelf nog een beginner en moet nog een hoop leren hoop dat ik het later ook onder de knie kan krijgen groetjes maureen
|
|
|
Airlust

|
Gaaf, ga ik ook proberen. Maar kan hier een beetje mee hoogte houden.
|
|
|
Jurrien

|
sjit zeg word tijd dat ik ook een nieuw boardje ga kopen  maarjah ik moet nog zo veel (shame_kitesmiley)
|
|
|
Emiel

|
ziet er vet uit maar toch vraagje, ik heb paar keer geflyboard en ging altijd veel harder.. ging in bijv 5-6bft met 8meter en dan gleed je over het strand als malle, supervet maar als ik deze gasten zie dan zou ik ze rennend nog bijhouden... waarom niet beulen met wat meer power??
|
|
|
kitertjuh

|
movie stond laatst ook al er op.....
komt als je harder gaat het je veel minder grib je kan niet echt aankanten. dus hier zie ej ook dat ze ECHT SPRINGEN en bij kite is het meer van afgeschoten worden.
volgens mij ligt het daar aan
|
|
|
Psychotic

|
@ emiel, geen idee maar ik wet wel dat als ik flyboard jij mij niet bij gaat houden met rennen (grinnik_kitesmiley)
Hoogtes van een metertje of 3 met hangtimes van bijna 4 seconden zijn geen uitzondering............. (geklocked tijdens de fb.nl meeting @ ijmuiden)
|
|
|
gaastra kiter

|
gruwelijk ik weet al gelijk wat ik van de winter ga doen eerst ff een boardje halen en het veld op voor te kite bedankt nou weet ik gellijk wat ik kan doen
|
|
|
Gj

|
hmm.. das wel lelijk dat je niet kan aankanten.. op het gras dan lukt het dan wel?
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Mooi filmpje...
|
|
|
Emiel

|
@gj op gras juist niet en nat gras al helemaal niet.
|
|
|
Psychotic

|
Emiel is duidelijk geen flyboarder. Op gras heb je juist MEER grip dan op het strand. Nat gras zuigt wel zwaar, dan glibber je alle kanten in.
|
|
|
FrankP

|
Leuke movie!
|
|
|
prutsers
Gast
|
net filmpje 
|
|
|
Jn
Gast
|
Vraagjuh!
wat voorn kite hadden jullie bij jullie en welke windsnelheiden..
Ltr, Jeroen
|
|
|
daanbanaan

|
lache hoor, maare is het wel veilig????;0
|
|
|
Psychotic

|
Tja, zo veilig als je het zelf maakt. je moet niet verwachten even op 5 meter hoogte een kiteloop te gaan trekken, dan kun je met de helicopter terug in plaats van met de auto. Zolang je het bij wat backloopjes etc houdt is er weinig aan het handje
|
|
|
Merc
Gast
|
Cool!!
Ik wil ook graag gaan flyboarden. Maar moet het nog leren. Heeft iemand toevallig nog een oud dus goedkoop mountainboard liggen die ik evt. mag overkopen??
gr.
|
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Even ontopic!
Ik ga hem proberen te loopen met 10 knopen slided handlepass ook vaak genoeg geprobeerd maar die laatste draai kani k niet maken die moet je om springen eigenlijk maar je kan wel degelijk aankanten!
|
|
|
piede @ winsdesheim
Gast
|
kun je dit ook gewoon met tube kites doen?
|
|
|
Psychotic

|
@ piede: Ja, uiteraard kan dat ook. Gewoon niet crashen dat ding. mocht je btw een keer willen proberen dat flyboarden, we wonen zo dicht bij elkaar, moet wel wat te regelen zijn  @all: Willen mensen nog meer beulflyboardfilpjes zien, even deze site checken: http://www.kiteatb.co.uk/_video/de video's van gabe shortman zijn echt een aanrader (kite email, SBBB en the boardoff video) Verder is A day at baiter en de flexiwallopone freestyle wel een aanrader. 
|
|
|
|