Betaalbare boardshorts

Sock

Berichten: 100
December 13, 2005, 02:15:58
edit2Rapporteer  
Ik ga eind januari weg naar Vietnam (of een ander warm winderig oord) voor enkele maanden. Nu heb ik al van alles geregeld behalve wat te dragen daar. Ik verwacht niet dat ik veel andere dingen aan ga doen dan board shorts. Maar die heb ik helemaal niet meer.

Ik ben op zoek naar goede betaalbare boardshorts. Het is alleen off season, is er ergens een winkel die die dingen nu nog verkoopt (of die ze uit storage kan halen)? Of kent iemand een goede website waar je coole shorts online kan bestellen?
Elwin

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #1 December 13, 2005, 02:39:53
edit2Rapporteer  
http://www.caerboardsports.nl/
globerider
Gast
Antwoord #2 December 13, 2005, 03:02:20
edit2Rapporteer  
goede link trouwens
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #3 December 13, 2005, 03:15:02
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of je direkt naar Vietnam vliegt of via bv. Bangkok?
In bangkok(in april iig wel) op de Kao san road koop je board shorts voor een euro of 5(quicksilver,Billabong enz.), vlieg je naar bv. Shaigon dan zal je ze daar in district 1 (backpackers gedeelte) ook waarschijnlijk wel voor weinig kunnen kopen alleen vind ik de kwaliteit daar meestal iets minder, maar dat kan ondertussen ook beter geworden zijn want ik ben daar sinds 2003 niet meer geweest.
Dus gewoon in azie kopen, is veeeeeeeeeel goedkoper
Bazmark

Berichten: 223
Antwoord #4 December 13, 2005, 03:30:55
edit2Rapporteer  
wat te dragen daar?
wat een wijven vraag zeg! Je vrouw heeft zeker zo'n grote mannen burger gegeten en jij bent d'r nu aan het terug pakken  ThumpsUp

Maar goed, misschien een leuk neopreen stringgetje, die zijn niet zo duur!  loser
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #5 December 13, 2005, 04:06:34
edit2Rapporteer  
nice site.

Zitten wel vette boardshorts tussen.
veranderd de kleur als er water op komt.
Elwin

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #6 December 13, 2005, 05:03:43
edit2Rapporteer  
Van een aantal van billabong weet ik dat de kleur veranderd. Heb er zelf ook een ThumpsUp. Koop mijn wakeboard spullen altijd daar!

Lekker makkelijk in de stad voor mij..
Freija
Gast
Antwoord #7 December 14, 2005, 16:21:24
edit2Rapporteer  
handig om die vraag te stellen, zat met zelfde dilemma
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #8 December 15, 2005, 00:42:12
edit2Rapporteer  
vette winkel zeg! ze hebben veel spulle
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #9 December 16, 2005, 02:55:27
edit2Rapporteer  
Blijven die boardshorts nog een beetje heel bij het kiten?

Ik vind het een beetje zonde om 70 euro te dokken voor een short als deze na 4 x stuk is!

Of geeft het juist extra bescherming voor je pak?


Groetjes Erik
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #10 December 16, 2005, 03:12:05
edit2Rapporteer  
Blijven die boardshorts nog een beetje heel bij het kiten?

Ik vind het een beetje zonde om 70 euro te dokken voor een short als deze na 4 x stuk is!

Of geeft het juist extra bescherming voor je pak?


Groetjes Erik

Ik moet zeggen dat ik geen duurdere boardshorts als 40 euro heb, Maar het beschermd wel degelijk je pak. Voor de rest is alleen show show. Draag niet altijd hier een short in Nederland maar meestal wel!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.