TtHoM@s
|
hahaha wimt leeft nog wat heeft die allemaal met zijn kite gedaan maar 4 keer gevaren en al doormidden gescheurt in de prikkels uitgescheurt stroppen van gamma spulen hahahahha als die me 50 euro geeft wil ik hem misscien wel mee nemen
|
|
|
Maurits
|
hahahah echt geweldig dit! 4 keer gevaren, 4 keer toming vervangen hahahaha. Lijkt wel pimp my crossbow! Dit is helemaal dikke top: "Is wel 1 keer, niet vaker, in tweeen gescheurd, maar vakkundig gerepareerd door kundige naaier (zegt mijn vriendin `s avonds). "
|
|
|
lennart
|
whahaha wt een gooz !! hoe doet hij dat tog
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
lijkt me sterk dat hij hem zelf zo te koop zet, maar blijft wel geniale humor!!!
|
|
|
Tom
|
damn sick man ! Als die het echt zelf tekoop gezet zou hebben ...
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik zag zijn kite laatst op het strand liggen, de TE is echt opnieuw erop gezet zit ook een soort van recon achtig iets in. De one pump bestaat uit van die tuinslangen die naar de tubes lopen.
|
|
|
wouterb
|
Ik zag zijn kite laatst op het strand liggen, de TE is echt opnieuw erop gezet zit ook een soort van recon achtig iets in. De one pump bestaat uit van die tuinslangen die naar de tubes lopen.
Dat is een improvisatie-one-pump-systeem.
|
|
|
Tom
|
Damn .... hier wil ik wel is detail pics van zien te sick! wie koopt die shit nou ?? iemand die levens moe is oke , maartoch
|
|
|
®obbe®t
|
wimt is egt kapot vers, hij houdt dit forum vrolijk:D
|
|
|
FunkyoneNL
|
wimt is back..... fotow wimt??
|
|
|
Tom
|
hijs niet back gelukkig maar hij omet wel ff een foto post van ze'n gedrogt vind ik
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
HAHAHAHAHAHA, LARS, IK GA HIER OUT, WAT EEN KINGGGGGGGG!
|
|
|
Tom
|
king ? wat een *******
|
|
|
NOMAD
|
Geweldig! Waren er maar meer "Wimts" op deze aardbol....
|
|
|
VincentC
|
Ik heb best wel 100 euro voor een originele "wimt", wordt vast nog wel veel geld waard ooit
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Waarschijnlijk is het ook zo met 5de lijn gegaan... Iemand wou een kite op 5 lijnen gaan vliegen en verklaarde ze hem waarschijnlijk ook voor gek!
|
|
|
Tom
|
Geweldig! Waren er maar meer "Wimts" op deze aardbol....
dan waren we er snel vanaf !!! de één na de ander de pijp uit door een één of ander maf ongeluk
|
|
|
lodewijk
Gast
|
dan waren we er snel vanaf !!! de één na de ander de pijp uit door een één of ander maf ongeluk
Misschien de "de Wimt" dan maar worden opgenomen worden als bedreigde diersoort. Moet er wel een waarschuwing bij: buiten het bereik van kites houden.
|
|
|
|
Merc
Gast
|
Veel te duur komt net wat te kort!
|
|
|
G.J
|
Hmmmmm denk dat ik toch bij 4 min. opwarming hou dan 2 minuten.
|
|
|
Passie
|
die gast is echt 'n beer;p... Als hij 't zelf was.. hulde;)
|
|
|
Wimt fan!
Gast
|
Goed man die Wimt!
|
|
|