Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
haha allees beter dan die formule een windschermen waar jij mee over het water stuiterd Hoho, die dingen zijn dikke top! De Slufter blijft waarschijnlijk nog zeker de aankomende winter open, dus kom maar weer eens mee met die Wrangler van Mick
|
|
|
|
Micky
|
echt niet katuk is my place
Chieltje is een beetje wereldvreemd.....beter dat hij in Katwijk blijft. Duinkwal...
|
|
|
|
Fin
|
Weekend ziet er idd goed uit! Wie gaat er zaterdag ook naar Oostvoorne?
|
|
|
michiel v geel
|
tyfuskou, enkelblessure keihard zuipen en een moddering veldje workum was geweldig:(
|
|
|
R@bert
|
Weekend ziet er idd goed uit! Wie gaat er zaterdag ook naar Oostvoorne? Zaterdag ziet er idd goed uit...denk dat t voor mij Katwijk wordt
|
|
|
|
michiel v geel
|
nah ik hink nogsteeds ligt er een beetje aan of het morgen houd sta rond een uur of 10 wel op het water ff mijn 11je misbruiken:D
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo ben er weer, dus helaas niet dood! Wel een hoop gedoe achter de rug, en flink bezig geweest met klussen! Het begint er allemaal al beetje op te lijken, maar heb nog geen internet.
Maar ben er weer helemaal klaar voor, nu nog wind, veeeeeel wind!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
nah ik hink nogsteeds ligt er een beetje aan of het morgen houd sta rond een uur of 10 wel op het water ff mijn 11je misbruiken:D Sterkte ermee, en niet overbelasten morgen want veel wind geven ze toch niet op Maar ben er weer helemaal klaar voor, nu nog wind, veeeeeel wind! Ga maar weer door met klussen, morgen kan je 7m2 de tas niet uit waarschijnlijk
|
|
|
michiel v geel
|
vandaag met 11 ff een half uurtje kunnen cruisen op een mooie directional niet te veel belasten op een spiegelglad zeetje ff relaxed.
morgen 11 weer in de kast tijd voor 9 geloof ik
wie meer katwijk en hoe laat, ik hoop er om 9 uur te zijn
|
|
|
R@bert
|
Zo ben er weer, dus helaas niet dood! Wel een hoop gedoe achter de rug, en flink bezig geweest met klussen! Het begint er allemaal al beetje op te lijken, maar heb nog geen internet.
Maar ben er weer helemaal klaar voor, nu nog wind, veeeeeel wind!
Je leeft iig nog...haha. Tot snel weer een keer op t water en klus ze
|
|
|
michiel v geel
|
echt niet katuk is my place
Chieltje is een beetje wereldvreemd.....beter dat hij in Katwijk blijft. Duinkwal... al dat sponsormateriaal, moet je niet blijven slepen he schat als je me me mist kom je me maar opzoeken hoor katwijk of oegstgeest je weet de weg kus
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hij was weer lekkert, strakke bries bij Oostvoorne. Ben redelijk gesloopt zelfs. Top dag!!
|
|
|
Lex
|
was lekker....alleen mijn hoofd hebben ze moeten lijmen , zie topic Rotterdam
|
|
|
R@bert
|
Hij was weer lekkert, strakke bries bij Oostvoorne. Ben redelijk gesloopt zelfs. Top dag!!
Dat zal best...deze jongen had verplichtingen jammergenoeg @Lex foto's willen we zien !!
|
|
|
Lex
|
ik zal kijken wat ik voor je kan doen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hee Le@n, nog bedankt voor het opgooien van m'n kite (goeie grap he) Ik zag jou echt overal, hoor ik JOEHOE ergens in de lucht, ff later zie ik je stuiteren - ik denk dat kan ik ook, stuiter zo m'n chickenloop eruit, flag release, een half uur zitten ontwarren aan de kant LOL. Daarna nog wel tot 16:30 doorgebeukt... oh ja hoe heet die stuitermove?
|
|
|
R@bert
|
ik zal kijken wat ik voor je kan doen Goddamn gast...als t maar een vette move was !!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hee Le@n, nog bedankt voor het opgooien van m'n kite (goeie grap he) Ik zag jou echt overal, hoor ik JOEHOE ergens in de lucht, ff later zie ik je stuiteren - ik denk dat kan ik ook, stuiter zo m'n chickenloop eruit, flag release, een half uur zitten ontwarren aan de kant LOL. Daarna nog wel tot 16:30 doorgebeukt... oh ja hoe heet die stuitermove? Graag gedaan, volgende keer gooi ik hem hoger! Maar het begin is er ;-) Ik dacht wat doet ie nou? Stuiteren deed je wel, dus die move beheers je prima! Enkel maakte je hem wat ingewikkelder dan dat ie was volgens mij
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
was lekker....alleen mijn hoofd hebben ze moeten lijmen , zie topic Rotterdam Heb de foto,s gezien...ach manneke toch Hoop dat alles goed is.
|
|
|
Lex
|
Ja prima hoor..alleen me hoofd mag drie dagen niet nat... dat is wel minder ! Zie je snel weer Jonkheer!
|
|
|