Kevin
|
Ik hoop ook dat het beetje gaat waaien!! En hopelijk morgen ook wind al is de voorspelling niet zo best En tja dan mag het in het weekend ook zeker wel goed waaien maar goed volgende week klok uurtje vooruit dus kunnen er weer avond sessies gemaakt worden
|
|
|
isomis
|
als Tom zichzelf maar niet weer gaat opblazen.
|
|
|
Vinni
|
Volgens windguru gaat er een ruime 15 knopen staan morgen... Wie waagt de gok? Ik weet nog niet zeker..
|
|
|
Idefixe
|
Ik wacht morgen middag ff af........ Ben 1300 vrij. Dikke wind voorspelling voor aankomend weekend is alweer verdwenen. ( K zooi )
|
|
|
|
Idefixe
|
het wordt verdulle weer eens tijd voor een flinke periode met snoeiharde zuidwest wind..........
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik denk dat als de 15 knopen morgenochtend nog steeds staan, ik wel naar Mirns ga... Is er een site die de actuele windsnelheid bij Mirns (of in de buurt) aangeeft??
|
|
|
Vinni
|
ik wacht morgen ook ff af. Bel me anders ff Tom als je nog gaat! Windguru geeft aan dat hij na 17.00 harder word..
|
|
|
Marko
|
Word het dit wiekend ook nog wat??
|
|
|
KappuhH
|
Voor actueel moet je even kijken op www.knmi.nl/actueel Die loopt meestal kwartiertje achter. Als je dan bij stavoren kijkt heb je wel ongeveer de windsnelheid van Mirns.
|
|
|
Vinni
|
ik wacht morgen ook ff af. Bel me anders ff Tom als je nog gaat! Windguru geeft aan dat hij na 17.00 harder word..
Dan moet je even naar een helderziende gaan, bij het bordje ''u rijd te snel'' rechtsaf
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik word gek !!!!! Vrijdag hopelijk weer wind !!!!
|
|
|
Kevin
|
Vinni wordt ook gek hij loopt zichzelf te Citeren
|
|
|
naja
|
Lijkt donderdag nog een tikkie beter als vanmiddag,ben stand by voor de middag ,even afwachten maar.
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Het schuift iedere keer 24 uur op, wat een waardeloos voorspelling zowel Guru als Finder
|
|
|
remcokite
|
Ach ja als het vrijdag zaterdag zondag of maandag maar waait !!! zitten we lekker in workum !!!
|
|
|
Idefixe
|
zoals het er nu uitziet vanmiddag geen Mirns......
|
|
|
naja
|
Ga voor de donderdag dan maar,heb er zin in.
|
|
|
Vinni
|
Jammer.. Lijkt wel of windguru er maar gewoon wat neer kwakt om die hokjes wat op de vullen..
@Kevin, Haha foutje!
|
|
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Sunday Bloody Sunday is the day to be there maar wel vanaf 16:00 tot 19:00 woei van 17 tot 16 knoopjes volgens windfinder en zomerrrrrrr tijd yeah
|
|
|