|
|
Melanie
|
Mirns was weer top! Weer veel dingetjes geleerd:D! IN de middag nam de wind af zodat ik met me 9 erop kon:)
|
|
|
|
Gj
|
yes. morgen weer dabai.
|
|
|
Idefixe
|
Helaas zie ik mij verplicht om ook morgen @ Mirns aanwezig te zijn... ( begin onderhand wel een beetje brak te worden van de afgelopen 14 dagen heb ik er 10 op het water gestaan. )
|
|
|
Nazar
|
nu richting mijn werk....hopelijk laten ze mij rond 12 uur gaan en dan gaan we meteen richting MIRnske!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Hij was zekers lekker......
@tom: tenx voor het lenen van je boardje....
gelijk de 133 besteld bij onze duitse piratenvrienden!!!!!
|
|
|
jaapd
|
Is er vanmiddag iemand op Mirns met een Cabrinha-pomp? (vast wel met al die duitsers...)
Mijn pompslang ligt nog in de auto die bij de garage staat, en ik heb zo'n speciaal aansluitdingetje nodig. Mijn alternatieven zijn een 9 of een 14 maar het is echt 11 weer voor mij.
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
morgen nog mensen naar Mirns? en zo ja hoe laat? Ik heb het idee om er om een uurtje of 10-11 te zijn..
|
|
|
mart
|
ik ben morgen op mirns. ben al vroeg aanwezig. want ga ook weer rond half 3 naar huis.
moet er nog iemand mee liften? ik rij langs zwolle.
maartenR
|
|
|
Geelco
|
Waar kom je precies vandaan? Ik kom uit Putten, en zou wel met OV richting Zwolle kunnen gaan. Moet zelf ook rond die tijd naar huis namelijk:) Dus als het allemaal uitkomt, ga ik graag met je mee.
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag in de ochtend lekker gevaren. Was duidelijk te merken dat de temp weer iets hoger is. Stond nog ff te twijfelen tussen wetsuit en droogpak. uitiendelijk toch drysuit aangetrokkken. Was maar goed ook: in de middag veel motregen en de wind kakte er helemaal uit. Toen ik 1600 wegreed klaarde het weer wat op en ging de wind ook een beetje aan.
|
|
|
mart
|
hoi geelco
ik kom uit vaassen. ik kan je makkelijk oppikken bij het station in zwolle maar er is alleen wat tussen gekomen. dus ik weet bij lange na niet hoelaat ik heen kan. dus als je het niet erg vinden doe ik het niet. maarten
|
|
|
Geelco
|
laat maar horen wat je doet.
mvg, Geelco 0645246511
ps. iemand anders die mij s'ochtends op zou willen halen in Zwolle of Heerenveen?
|
|
|
|
Idefixe
|
was weer lekker vandaag. ( afgezien van de "kitesurfers" die heel gezellie een fucking eind buiten de zone bezig waren / ik geef het op....... ) Vooral eind van de middag super constant windje. Helemaal top dus. Morgen maar weer dan. Ben er vroeg bij.
|
|
|
|
Melanie
|
have fun tomorrow:D
|
|
|
Marko
|
Ik ben morgen half 8 op de spot. Ik hoop dat er iemand is om mijn kite op te gooien.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
heb je dan licht op je kite of zet je bouwlampen neer Nee grapje ik ben er om 8 uur en dan kun je het water op oké
|
|
|
Marko
|
Ja is goed bedankt kan ik me alvast omkleden en spullen klaar leggen.. Jammer genoeg geen 7m weer morgen
|
|
|
der Torch
|
ben morgen 7.30uur startklaar... en ja dan is het licht genoeg om te kiten je bent dus nooit alleen marko!! moehaahaha
|
|
|
Marko
|
hahahah moehahaha ik wou eerst 7 uur aanwezig maar word nu dus half 8 tot dan kunnen we elkaar oplaten!! Met zijn 2en rammen moehahaha XD
|
|
|