TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Op weg naar Harlingen! Rond 9:45 tp.. Wind voorspelling nu rond de 21 kn dus moet leuk worden
|
|
|
TIASOF
|
Net aangekomen in Harlingen. Daar ligt het vol met ijs!!!!!!! Hele berg drijf ijs de eerste 100 meter en komt nog meer aan!!!!!! Nu dus maar naar wijk. Tot zo!!
|
|
|
VincentC
|
Huh? Hoe kan dat nou weer dan? O.o
|
|
|
TIASOF
|
Ja vertel mij het! Als je het had verteld had ik je waarschijnlijk toch niet gelooft maar goed.... Nu net de afsluitdijk over gegaan en op weg naar wijk.. Alleen even tanken nu want die tank gaat snel leeg als je met een omweg naar wijk rijd! We maken er dagje noord Holland van haha
|
|
|
Arnold
|
Ruud en ik stonden ook verbaasd te kijken toen we al dat ijs zagen. Toen maar naar workum gereden en een top sessie gehad tussen de ijsblokjes
|
|
|
Idefixe
|
Vanmorgen samen met Nazar vroeg vertrokken richting IJmuiden. De wind stond side/onshore. Doordat het laagwater was waren de golven echt rommelig. Lastig uitvaren maar de terugweg ( mijn "springkant") was wel helemaal woopie. Eind van de morgen met het opkomende water mooie vlakke stukken. Genieten van de dikke wind met een heerlijk zonnetje. ( zijknat uit m'n droogpak / veel te warm aangekleed) Aan het begin van de middag werd het gewoon te druk om nog relaxed te varen. Iets van 50 vliegers op het water waarbij veel gasten die problemen hadden om door de branding te komen. Moesten bij het wegrijden van de parkeerplaats lang wachten om aan te sluiten bij een andere auto omdat die vette pad stond te controleren...... Al met al een TOPDAG . Sessie nr 5 staat voor 2011 op de teller
|
|
|
martimor
|
Stond dus ook in harlingen.. Heb er niet aan gedacht om naar workum te rijden. Wij zijn naar zuidlaardermeer terug geknalt. En Heerlijk gevaren. Was weer gezellie
Om 16.00 ging de wind wel liggen...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Vanmorgen rond 9.00uur vertrokken richting Harlingen aankomst iets voor 10 uur klim naar boven en ik wist gewoon niet wat ik zag IJS ik denk daar gaat de 3e sessie van het jaar Ik nog wachten op Arnold die kwam aan en ik zei IJS,Arnold wilde het eerst zien en zijn mond viel open!!! Dan maar richting Workum ff rijden en daar hebben we een SICK Sessie gehad met nog 20 a 30 anderen Dus mijn 3e sessie van het jaar is een feit En hij kan met stip de boeken in, heerlijk met de 9m De rest zet ik wel in foto's/video's Onderstaande foto is Arnold
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Top Ruud en Arnold. Was ik maar gegaan. Toen ik dat bericht van Harlingen las ben ik niet meer gegaan. Mirns lag ook vol met ijs. Maar Workum was zo te zien echt top en met een strak blaauwe lucht denk ook niet koud. Naja volgende keer beter.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was wel veel windverschil tussen Workum en Wijk. Wijk was tussen 25-32 knp en Workum was volgens Vinni iets van 18 knp. Dus voor mijn 93 kg toch een good call geweest dat ik naar Wijk was gegaan. Hopelijk is snel al het binnenwater weer ijsvrij want wil wel weer een Mirns sessie doen.....
|
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Kzit morgenochtend voor mijn werk in de buurt van Mirns , zal wel eens ff checken hoe de ijs situatie is aldaar.
later meer
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet goed uit maar volgende x minder hijgen Nazar
|
|
|
Vinni
|
Lekker Nazar!
|
|
|
KappuhH
|
Nazar is een hijgwijf
|
|
|
|
Nazar
|
@vinnie Binnenkort wil ik die oldskool cursus van jou @de rest, BEDANKT! @shockman, volgende keer moet je gewoon mee was workum niet te koud, brrrrr?
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Nou , vanochtend ff op Mirns wezen kijken, beetje troosteloze bedoening , veel drijfijs kon niet zo ver het water op kijken i.v.m. de mist maar zag wel her en der nog stukken ijs drijven . Ook was de hoge paal die in het water staat die de grens aangeeft en waaraan de boeienlijn vastzit volledig afgebroken Voorlopig nog niet vaarbaar in ieder geval, al dooit het wel snel nu.
|
|
|
KappuhH
|
Dikke bagger! En volgens mij breekt die paal elk jaar af
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zaterag is het ijs weg maar dan heppie er nix aan want dan is het noorderwind.
|
|
|
vissie
|
Vet filmpje! Met die gopro!
|
|
|
Dennisairtime
|
@nazar
Volgende keer pas de go pro camera in het omhulsel doen net voordat je het water opgaat en als je stopt er gelijk weer uit halen. als je dit niet doet komt er vocht in de camera en dit komt er weer uit als condens zodra de zon schijnt.
Dit helpt echt.
Verder gaaf filmpje en mooie kiteloop
|
|
|
Vinni
|
@vinnie Binnenkort wil ik die oldskool cursus van jou Prima! Ik hoorde dat je goed kon hijgen? Als ik dan een hijg-cursus van je krijg hebben we een deal
|
|
|