vandaag was top 2 man op het water smiddags was het echt om te huilen spiegel vlak water en geen wind maar tegen een uur of 4 was het lekker mooie sunset session was het
Pffffff , ik ben dringend aan een goede knalsessie toe. Zoals het er nu uitziet is er dinsdag pas weer een beetje fatsoenlijke wind en dan staan er weer andere zaken op de agenda. ggggrrrrrrrr
Pffffff , ik ben dringend aan een goede knalsessie toe. Zoals het er nu uitziet is er dinsdag pas weer een beetje fatsoenlijke wind en dan staan er weer andere zaken op de agenda. ggggrrrrrrrr
T was niks maar wel ff de cam kunnen testen op workum. Er werd wel wat heen en weer gevaren maar amper hoogte houden, ben zelf het water op gegaan. Zal kijken of er een filmpje tussen staat van vanmiddag, dan kunnen jullie de kwaliteit ook ff checken!
Hier het filmpje, maar dit is niet de kwaliteit zoals hij op de computer word weergegeven. Het licht is hier helemaal verkrekt.. Ik zal toch de gebruiksaanwijzing eens openslaan. Hoewel het op de pc beter is moet het nog beter kunnen denk ik.
Opzich ziet het er niet heel slecht uit. Kun je niet eens een bestandje uploaden op megaupload? Dan dan kan je zien hoe de kwaliteit echt is. Ik ben er wel benieuwd naar.
Tnx man, zo ziet het er wel een stukkie beter uit. Maar ik denk niet dat ik hem haal. Ik denk dat ik zo LCD scherm haal voor mijn GoPro. Aangezien deze toch ook geen zoom heeft.