kitestertje
|
mooie foto's! ik wist nieteens dat er maansverduistering kwam
|
|
|
Kevin
|
Dank je wel kevin:P Was bij een hoogspanningsmast;) Graag gedaan Hinke(krullebol) daar is toch kiteshare.nl voor
|
|
|
|
bandito
|
ja ik hed het ook gezien was wel vet
|
|
|
Jacobus@Work
Gast
|
Nikon D 70 - semi-pro camera, met een 200 mm lens
FF offtopic. Maak je ook met deze lens foto's van kiten (actiefoto's)? Zo ja, wat is dan precies het type lens? Zit er over te denken een Nikon D80 te kopen, maar de lens????? Thanks!
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
FF offtopic. Maak je ook met deze lens foto's van kiten (actiefoto's)? Zo ja, wat is dan precies het type lens? Zit er over te denken een Nikon D80 te kopen, maar de lens????? Thanks! Mijn nonkel heeft een 18-200 icm D80 en een maat van me een D70s 70-200. Die 18-200 is goed om foto's te nemen als ze niet te ver van de kant springen. De kiter zelf dan goed in beeld. Die 70-200 is een sterrenkijker. Als je top foto's wil maken moet je er zo 1 kopen. D80 is een goede keuze maar misschien kan je een D70s aanschaffen (bijna geen verschil) en iets meer investeren in de lens die het toch doet.
|
|
|
|
Emma
|
mooie foto's !!, en lekker wakker was jij dan kitestertje
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Mijn broertje heeft zijn camera neergezet en is gaan computeren. Nu heeft hij het hele verschijnsel op video staan Vet !! Versnellen, en op youtube zeg ik @ mark vette pics man
|
|
|
Gwensio
|
ik sliep al:P was moe van het varen en de lange strandwandelingen
|
|
|
|
Henning
|
Ik zat in diep in een fukking bos, kampvuurtje erbij en lekker (veel te koud) grolschje... En opeens; Krisis, heeft iemand de maan uitgedaan ofzo Toen kregen we dus een phonetje dat er een verduistering was... maar het was echt te dinker int bos, maar na 30 min deed de maan het weer dus toen was alles weer zichtbaar...
|
|
|
kitestertje
|
mooie foto's !!, en lekker wakker was jij dan kitestertje
ik wist het gewoon echt neit, k kijk ook nooit nieuws fso dus miss was dat het
|
|
|
krullebol
|
FF offtopic. Maak je ook met deze lens foto's van kiten (actiefoto's)? Zo ja, wat is dan precies het type lens? Zit er over te denken een Nikon D80 te kopen, maar de lens????? Thanks! Mijn nonkel heeft een 18-200 icm D80 en een maat van me een D70s 70-200. Die 18-200 is goed om foto's te nemen als ze niet te ver van de kant springen. De kiter zelf dan goed in beeld. Die 70-200 is een sterrenkijker. Als je top foto's wil maken moet je er zo 1 kopen. D80 is een goede keuze maar misschien kan je een D70s aanschaffen (bijna geen verschil) en iets meer investeren in de lens die het toch doet. Weet niet of ie er ook is voor een D-70/D-80 maar 70-300 is ook ge]weldig... Kan je van nog iets verder foto's maken... Maar dan zekersteweten wel statiefje derbij;) Maar dan kunnen de kiters nog iets verder van de kant springen;)
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Je kan blijven doorgaan, maar ergens heeft het geen zin meer he (hangloose_kitesmiley)
70-200 is zat groot
|
|
|
Belly ItW
|
wel grappig dat precies jou foto's ook al op andere sites gespot waren!jammer genoeg kan ik niet achter halen welke site!
|
|
|
|
Jacobus
|
FF offtopic. Maak je ook met deze lens foto's van kiten (actiefoto's)? Zo ja, wat is dan precies het type lens? Zit er over te denken een Nikon D80 te kopen, maar de lens????? Thanks! Mijn nonkel heeft een 18-200 icm D80 en een maat van me een D70s 70-200. Die 18-200 is goed om foto's te nemen als ze niet te ver van de kant springen. De kiter zelf dan goed in beeld. Die 70-200 is een sterrenkijker. Als je top foto's wil maken moet je er zo 1 kopen. D80 is een goede keuze maar misschien kan je een D70s aanschaffen (bijna geen verschil) en iets meer investeren in de lens die het toch doet. Is het dan de 70-200 AFS VR, die dure? Dus 18-200 is ook goed ervoor, is wat goedkoper.... Bedankt voor het antwoord!
|
|
|