Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Citaat van: Teigetje op augustus 29, 2007, 10:22:18 am Dan wordt het Enkhuizen.. Probeer de auto morgen te ritselen bij me meissie en kom dan als het waait na mijn werk rond een uurtje of drie.. Wat ga jij in Enkhuizen doen dan, sprookjes wonderland??? Het zal wel lekker rustig zijn daar, met de N-NW wind Soooooorrrrieeeee, Ik dacht datie oost was... (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga morgen naar Andijk ,moet eerst even slapen heb nachtdienst ben er om 13.30 ..
WIND: VOOR HET FRONT UIT ZW-LIJK, ACHTER HET FRONT W-LIJK 3-6 KN, AAN DE KUST 5-10 KN EN BOVEN DE WADDEN 12-16 KN. GEDURENDE DE OCHTEND OVERAL 3-5 KN TOENEMEND EN 30 TOT 40 GRADEN RUIMEND. TEGEN DE AVOND 3-5 KN AFNEMEND.
|
|
|
roeb
Gast
|
En Frank, wat wordt het? Andijk of Schellinkhout?
Ik ga vanavond denk naar Andijk, afhankelijk van de wind.
|
|
|
WendyH
|
Volgens mij kunnen we ook prima naar schellink... Wind is momenteel pal west... volgens gegevens van Berkhout.. begint al aardig te waaien met knoop of 15-20
|
|
|
Windwaker
|
Ik hoop om 15:00 het water op te kunnen. Ik gok het in eerste instantie maar op schellinkhout. Dat ik net over de proviciale weg reed hingen er in ieder geval al 3 in de lucht daar. Dus het zag er veelbelovend uit.
|
|
|
Teigetje
|
Tsja wat wordt het nou.. Guru zegt pal west... Ik ga rijden nu en zie het wel waar ik beland. :
|
|
|
WendyH
|
Er staat in elk geval een lekker windje.. en dat is uiteindelijk het belangrijkste.. ;-)
|
|
|
roeb
Gast
|
Er staat in elk geval een lekker windje.. en dat is uiteindelijk het belangrijkste.. ;-)
Met een *** richting maakt de wind weinig uit
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Voor het eerst m'n nieuwe Rhino 07 uitgelaten....Heerlijk geknald, wat een kite! (hangloose_kitesmiley) Totdat de wind wegviel en ik achter de visnetten kwam op de kop van de dijk. Dus de kant opgeklauterd om vervolgens dat hele f*cking stuk te lopen. Gelukkig kwam Theo met z'n bus aanrijden om mij uit die onhandige situatie te helpen! Theodude, TNX man!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen Wijk aan zee, of muiderberg? West noord-west...
Wie o wie, waar?
|
|
|
Teigetje
|
Voor het eerst m'n nieuwe Rhino 07 uitgelaten....Heerlijk geknald, wat een kite! (hangloose_kitesmiley) Totdat de wind wegviel en ik achter de visnetten kwam op de kop van de dijk. Dus de kant opgeklauterd om vervolgens dat hele f*cking stuk te lopen. Gelukkig kwam Theo met z'n bus aanrijden om mij uit die onhandige situatie te helpen! Theodude, TNX man!! Graag gedaan Leon.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen Wijk aan zee, vanaf 18:30, als het nog waait..
|
|
|
Micky
|
Morgen Wijk aan zee, of muiderberg? West noord-west...
Wie o wie, waar?
Hee Markie, zin om iets verder af te zakken.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Micky, waar gaan jullie heen dan?
|
|
|
Gilbert-
Geen avatar
|
ijmuiden of wijk aan zee, eerste keer zee welke van de twee zal ik pakken?
|
|
|
Micky
|
@Micky, waar gaan jullie heen dan?
Met jou de duinen in bij de bunker heb ik net begrepen.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lijkt me een plan. Neem je je potje vet mee?
Tot zo schatje!!!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wijk was erg lekkaaaahhhhhh
Zondag weer!!!!!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Gisteren was de wind ook W/NW maar heb wel de hele middag (goed) gevaren,als het hard genoeg waait is het wel te doen ,maar als het al een matig windtje is dan is het klote ,maar Andijk is dan ook geen optie ,ik ga de volgende keer ook maar eens op Wijk aan Zee kijken...
|
|
|
terrorwally
Gast
|
gaat morgen nog wat worden?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Denk het niet. Zondag in de middag meer kans. Knoopje of 18 op wijk!
|
|
|