|
TBK
|
Hans, Theo, Richard gaan jullie nog naar Wijk toe ? Het gaat met de wind wel goedkomen denk ik. SH lijkt me nogal twijfelachtig, bovendien is het daar één grote baggerzooi.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vrouw en kids willen shoppen naar de zwarte markt in Beverwijk Rijj ik gelijk door naar Wijk maar volgens mij is er weinig wind of heb ik het mis ??? De windsnelheid 10m. op 15 februari 2009, 11:00 uur is 8.3 m/s De windstoot op 15 februari 2009, 11:00 uur is 10.1 m/s Windkracht 5 op dit moment ken net ???
|
|
|
|
360
|
nog niet echt top, wat wind betreft ik geloof dat ik em even laat schieten: shoppuh met mijn betere helft dus voor wie wel gaat hoop ik dat er nog wat knoopies bijkomen... wat wel de voorspelling was.. overigens.....
|
|
|
|
bestwaroos
|
update voor de s'hout bikkels!!
weinig wind, de kom ligt de eerste 25m vol met ijs (12.00h), dikte bijna 1cm! voor degene die gaan: 've fun!
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Staat nu wel op 10 mtr per sec... Dat is volgens mij wel voldoende....
Klote zooi... Maar om nou weer heen te rijden zie ik ook niet zitten..
|
|
|
@LaurenS
|
Yep dat is PECH ,Ik had ook gehoopt op een ochtendsessie,mot zo weer aan het werk
|
|
|
|
TBK
|
|
|
|
To
|
Was heerlijk op wijk!. Eerst ff de 10 opgepompt en heel ff het water op gegaan, maar dat was hem niet. terug naar de auto de 12 meter dos eruit getrokken:D. opgepompt weer het water op, eerst ful power maar dat werd om 1 uur wel anders.! helemaal gedepowerd en toen super kunnen kiten wat een top kite en wat een super lift wauw!!!:D mooie golfen uiteindelijk 3 en half uur gevaren. meer van deze dagen !!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Tering, zal je altijd zien...
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Richard....Je had prima kunnen varen.. Ik heb mijn met m'n 95 kg / 9m2 DOS en 131x40 boardtje prima kunnen vermaken. Stond ongeveer 17 a 18 knoop. Na 16.15 uur draaide de wind iets meer naar West. Hierdoor verloor je tijdens het terug varen elke x iets hoogte. De golven liepen namelijk gelijk aan met de wind waardoor je dus elke x iets hoogte verloor. Samen met Vincent maximaal op het water gestaan en toch weer ff een paar uurtjes meegepakt... Bedankt voor de gezelligheid maar weer Ps je had natuurlijk ook ff een broodtje kunnen komen brengen
|
|
|
To
|
jij en vincent waren zeker de allerlaatste die weggingen? wij waren de enerlaatste
|
|
|
Retard
|
Die 10 m2 Evo was Voor mij echt een Top kite vandaag. lekker aventoe gepowered over het water knallen was weer een dag om niet te vergeten daarna nog even gesnackt broodje beenham altijd lekker HJ je was echt heel veel afgevallen na een tijdje. zal we een pokke end terug zijn geweest lopen ..vaart vin met een paarse fuel
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
HJ je was echt heel veel afgevallen na een tijdje. zal we een pokke end terug zijn geweest lopen ..vaart vin met een paarse fuel
Nee ik was expres een beetje meer downwind aan het varen. Dan komt de wind namelijk iets beter over de pier heen. Maar op een gegeven moment waren wij idd nog de laatste op het water, snap nu ook wel waarom, het lukte namelijk niet meer om hoogte te houden Idd Vincent gebruikte vandaag zijn paarse 11m2 Fuel.
|
|
|
To
|
op het laatst was het niks maar echt heerlijk gevaren
|
|
|
@LaurenS
|
Wordt het morgen nog wat???.Ik heb wat gemist vandaag