TBK
|
PimpG (Gerard) wanneer kom je weer terug op 't forum. Je wordt gemist als kitemaat van de NH-kitekings en je welbespraakte uitlatingen op 't forum. Laat weer eens wat van je horen.
Kitegreetz,
Frank (TBK)
|
|
|
|
Flinty
|
Ben zaterdag weer terug van 4 maandjes oostenrijk.. dus kan niet wachten om zondag mijn spullen weeer te gebruiken!!
Waar zijn er goede voorspellingen?
|
|
|
PeeWee
|
Hi mannen,
Vanmiddag nog een uurtje Schell? (ongeveer 16:00 uur)
Is het wet of drysuit wat ik uit de kast moet trekken?
See joes
|
|
|
|
360
|
pee wee waait et ?? of heb je een North rebel 2010 12 m2 gekocht. dan snap ik et
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zou wel willen,maar volgens mij staat er 20m2 wind vanmiddag ,en die heb ik nie
|
|
|
|
@LaurenS
|
Doggy style,sexy time
|
|
|
|
PeeWee
|
Hi boy's,
Ik kom net terug van mijn trainingsrondje op de fiets. Op Schell is het (nog) niets.
Was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn. Lekker even met de eerste lentestralen een beetje cruizen.
Ga denk ik maar lekker een boek lezen in de tuin.
See joes
|
|
|
slime
|
Heeft iemand al gecheckt of er wat wind staat op schellink ? Het lijkt toch wel een beetje te waaien.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word het zondag dan eindelijk debeundag JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wordt wel een keer tijd ..Hans ...je bent zo beetje de enigste "kiteking "die dit jaar nog niet op het water heeft gestaan : wel weer helemaal vrij van griep? ik hoop dat het weekend wat wordt ....heb er weer zin in ..
|
|
|
@LaurenS
|
ik hoop dat het weekend wat wordt ....heb er weer zin in .. Ja idd,ik heb dit jaar ook welgeteld 1 maal een Wijk sessie gehad.Om je te schamen .Zondag heb ik helaas geen tijd dus dat wordt wederom niks Ik verheug me nu al op Teksel,volgens mij komt er een partij wind aan rond die tijd.Drie dagen knallen op rij
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoop het ..Peter ...Maar ik merk wel dat je toch wel weer in vorm moet komen na zo lange periode (3.5 maanden ) niet gekite te hebben ... dus voor TeXel moet je wel een paar keer het water op zijn geweest...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
moet weer effe alles bij elkaar zoeken alles ligt overal verspreid wil wel een nieuwe trapeze kopen is broodnodig denk zaterdag effe naar vdberg
|
|
|
TBK
|
moet weer effe alles bij elkaar zoeken alles ligt overal verspreid wil wel een nieuwe trapeze kopen is broodnodig denk zaterdag effe naar vdberg Wat is er Hans heb je brood nodig dan moet je niet bij VDB zijn. Ik neem wel een paar plakkies mee.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb ook brood nodig heb de nodige kiloos eruit gesch.................................. .......en gekot.................................. ................t JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey gerard ouwe gabber alles goed man long time no see da's gezellig weer terug op het nest zondag weer effe varen gelukkig nog mee naar texel ? JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey Gerard knuppel hoe istieeeeeee, mooi dat je er weer bent man. Zoals je ziet slap lulluh doen we hier nog steeds, dus je kan weer rustig gaan beginnen hier op het forum. Dan kan je straks weer op het water knallen. see joe soon.
|
|
|