|
Tim_GTS5
|
Ja die moet ik ook nog krijgen , rustig we zijn net terug haha
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Foto's wille we zien Tmski??? HAHAHAHA Kom maar josje met die foto's!!! Plaats ze wel LOL Hebben julie Tom nog gezien????
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanavond nog iemand Edam? Voorspellingen zijn nog onduidelijk maar ik verwacht zo'n 14-18kn zo rond 7a 8 uur. Eind van de middag maar ff de huidige wind bekijken en dan besluiten.
|
|
|
KiteFEEL
|
Vanavond zeker even kijken op Edam/Warder! Ziet er nu wel goed uit!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nou ik ga ff naar Wijk bunker, 16-20 knopen nu zegt actuele waterdata.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zit bij Ijmuiderslag,echt top ,vlak water en 18 knopes Noord (going up)
|
|
|
Pimp
|
Ik zit bij Ijmuiderslag,echt top ,vlak water en 18 knopes Noord (going up) Net thuis en zie op waterdata dat het inderdaad super is. Ik kom eraan. Beslis onderweg of het IJmuiderslag of onder de pier wordt.
|
|
|
boogaera
Geen avatar
|
Ik ben morgen (woensdag) vrij en ga vanuit Haarlem naar Wijk... nog meer gegadigden? Meerijden kan.
|
|
|
Flintt
|
Staat/gaat er iemand bij muiderberg?? De wind draait noord-oost dan kan ik niet echt zien of er genoeg staat.. piekte net naar 16 knoopjes
Anders maar zekerheid voor zandvoort!
|
|
|
maarten_schepers
|
Kom net terug uit Zandvoort, wat een heerlijke sessie was dat. Ik zou zeggen, race snel naar zandvoort nu het nog licht is
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Bah, op Edam was het niks. Op zee wel dus, toch daar naar moeten rijden. Draaide hij niet naar oost? Morgen nog maar eens proberen, of misschien ijburg?
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Nog mensen naar Enkhuizen vandaag??? (middag/avond)
|
|
|
Pimp
|
Gisteravond heerlijk op IJmuiden kunnen varen. Vlakke zee, minder dan 10 man op het water en dat met prachtig weer. De wind was niet super maar eerst wel voldoende. Na een uurtje kakte hij in en draaide naar oost. Er kwamen toen twee mannen in de problemen maar gelukkig konden ze zelf uiteindelijk het strand te bereiken.
|
|
|
Flinty
|
Kwam gister om 20.00 uur aan op zandvoort... Helaas viel de wind toen al weg. Tegen beter weten in toch mijn 9 uitgepakt en nog even een half uurtje kunnen varen.. Toch even het zeewater geproefd als was het niet fantastisch
|
|
|
Pimp
|
Tegen beter weten in toch mijn 9 uitgepakt en nog even een half uurtje kunnen varen. Met een 9 kunnen varen? Weeg jij soms 25 kilo?
|
|
|
wuronderzoeker
Gast
|
Beste kiters uit Noord Holland! Voor een onderzoek gerelateerd aan de Universiteit van Wageningen het volgende: Graag zou ik jullie willen vragen een mede-kiter (ik dus!) te willen helpen in een onderzoek naar kitesurfen in Nederland. Ik bekijk de verschillen tussen het beleid en de regels van kitesurfen op bepaalde spots enerzijds en de percepties en meningen van kiters hierover anderzijds. (Met het oogpunt op verbetering voor ons natuurlijk!) Jullie zouden me ontzettend helpen door je mening over (één, twee of alle van) de volgende kwesties te geven: - Het beleid van kracht op jouw spot(s): wie bepaalt de regels en hoe worden ze gecommuniceerd? Zijn de regels in jouw ogen terecht of onterecht en hoezo? - Wat is jouw perceptie van de schadelijke gevolgen aan de natuur welke kitesurfen volgens sommige instanties met zich meebrengt? - Hoe denk je dat andere recreanten kitesurfen op jouw spot ervaren: vinden ze het hinderlijk of juist mooi en spectaculair om te zien? - In welk opzicht kan het beleid naar jouw mening verbeterd worden: denk aan regels, kitezones, of bijvoorbeeld faciliteiten. Graag ook even vermelden over welke specifieke spot(s) je mening gegeven is! Gegeven antwoorden zal ik meenemen in gesprekken met overheidsinstellingen en landeigenaren in de hoop een rapport af te kunnen leveren welke aanbevelingen en suggesties zal bevatten om kitesurfend Nederland nog mooier te maken. Je kan gewoon in het forum reageren of door een mailtje te sturen naar timo.derriks@wur.nl wanneer je liever anoniem wilt blijven. Ik hoop echt op (een paar) reacties want anders kan ik het onderzoek net zo goed laten varen! Kortom, graag even je mening te uiten voor een goed doel, toch?! Alvast bedankt voor de moeite! Voor verdere vragen en opmerkingen kunnen jullie me natuurlijk ook op bovenstaand email adres bereiken. Veel wind gewenst de komende tijd! Gr’s Timo
|
|
|
To
|
Beste kiters uit Noord Holland! Voor een onderzoek gerelateerd aan de Universiteit van Wageningen het volgende: Graag zou ik jullie willen vragen een mede-kiter (ik dus!) te willen helpen in een onderzoek naar kitesurfen in Nederland. Ik bekijk de verschillen tussen het beleid en de regels van kitesurfen op bepaalde spots enerzijds en de percepties en meningen van kiters hierover anderzijds. (Met het oogpunt op verbetering voor ons natuurlijk!) Jullie zouden me ontzettend helpen door je mening over (één, twee of alle van) de volgende kwesties te geven: - Het beleid van kracht op jouw spot(s): wie bepaalt de regels en hoe worden ze gecommuniceerd? Zijn de regels in jouw ogen terecht of onterecht en hoezo? - Wat is jouw perceptie van de schadelijke gevolgen aan de natuur welke kitesurfen volgens sommige instanties met zich meebrengt? - Hoe denk je dat andere recreanten kitesurfen op jouw spot ervaren: vinden ze het hinderlijk of juist mooi en spectaculair om te zien? - In welk opzicht kan het beleid naar jouw mening verbeterd worden: denk aan regels, kitezones, of bijvoorbeeld faciliteiten. Graag ook even vermelden over welke specifieke spot(s) je mening gegeven is! Gegeven antwoorden zal ik meenemen in gesprekken met overheidsinstellingen en landeigenaren in de hoop een rapport af te kunnen leveren welke aanbevelingen en suggesties zal bevatten om kitesurfend Nederland nog mooier te maken. Je kan gewoon in het forum reageren of door een mailtje te sturen naar timo.derriks@wur.nl wanneer je liever anoniem wilt blijven. Ik hoop echt op (een paar) reacties want anders kan ik het onderzoek net zo goed laten varen! Kortom, graag even je mening te uiten voor een goed doel, toch?! Alvast bedankt voor de moeite! Voor verdere vragen en opmerkingen kunnen jullie me natuurlijk ook op bovenstaand email adres bereiken. Veel wind gewenst de komende tijd! Gr’s Timo Ga is dood ofzo?
|
|
|
wouterb
|
heb je in al je enthousiasme ook gedacht aan het NKV? deze vereniging is al een tijdje bezig met deze materie. Zij hebben wellicht een en ander aan info voor je en kunnen je onderzoek misschien in een nuttige richting sturen.
probeer het eens via Tom 'idefixe' hier op het forum.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nou hier nog maar wat foto'tjes dan van Fehmarn: Dikke hangtime in 6BFT ff een lekkere loop trekken ! Daanski zonder wetsuit met ze nieuwe kite, terwijl er ook nog duitsers met droogpakken rondliepen Hier nog veel meer foto's
|
|
|
Idefixe
|
Beste kiters uit Noord Holland! Voor een onderzoek gerelateerd aan de Universiteit van Wageningen het volgende: Graag zou ik jullie willen vragen een mede-kiter (ik dus!) te willen helpen in een onderzoek naar kitesurfen in Nederland. Ik bekijk de verschillen tussen het beleid en de regels van kitesurfen op bepaalde spots enerzijds en de percepties en meningen van kiters hierover anderzijds. (Met het oogpunt op verbetering voor ons natuurlijk!) Jullie zouden me ontzettend helpen door je mening over (één, twee of alle van) de volgende kwesties te geven: - Het beleid van kracht op jouw spot(s): wie bepaalt de regels en hoe worden ze gecommuniceerd? Zijn de regels in jouw ogen terecht of onterecht en hoezo? - Wat is jouw perceptie van de schadelijke gevolgen aan de natuur welke kitesurfen volgens sommige instanties met zich meebrengt? - Hoe denk je dat andere recreanten kitesurfen op jouw spot ervaren: vinden ze het hinderlijk of juist mooi en spectaculair om te zien? - In welk opzicht kan het beleid naar jouw mening verbeterd worden: denk aan regels, kitezones, of bijvoorbeeld faciliteiten. Graag ook even vermelden over welke specifieke spot(s) je mening gegeven is! Gegeven antwoorden zal ik meenemen in gesprekken met overheidsinstellingen en landeigenaren in de hoop een rapport af te kunnen leveren welke aanbevelingen en suggesties zal bevatten om kitesurfend Nederland nog mooier te maken. Je kan gewoon in het forum reageren of door een mailtje te sturen naar timo.derriks@wur.nl wanneer je liever anoniem wilt blijven. Ik hoop echt op (een paar) reacties want anders kan ik het onderzoek net zo goed laten varen! Kortom, graag even je mening te uiten voor een goed doel, toch?! Alvast bedankt voor de moeite! Voor verdere vragen en opmerkingen kunnen jullie me natuurlijk ook op bovenstaand email adres bereiken. Veel wind gewenst de komende tijd! Gr’s Timo Hmmppfff, daar ben ikkie inderdaad al zo'n dikke 4 jaar mee bezig
|
|
|
|
TBK
|
Zoals het er nu uitziet wordt het vrijdag helemaal top ! Waar gaan we naar toe: Schellinkhout IJmuiden Wijk aan Zee Of gaan we de hond uitlaten !
|
|
|