|
Langbeest
|
Ik hoorde gisteren op het strand uit betrouwbare bron dat je juist meer moet gaan eten om af te vallen. Kijk dat is nog eens een goed advies.
|
|
|
|
franco
|
kwalitijd is niet top zie ik, hoe kan ik dit goed houden iemand een ide.
|
|
|
franco
|
de bedoeling is om 1080 i te behouden, is ook vol hd gefilmt.
|
|
|
@LaurenS
|
Heb een zwaar hoofd in morgen, regen en niet echt veel woei denk ik. Blijf ik dan maar lekker in mijn bedje liggen na een nachtdienst........
|
|
|
franco
|
laurens doe dat maar, scheelt weer ruimte hahahaaa(grapje).
|
|
|
mocem
|
ze zitten er deze week al een aantal keren goed naast met de voorspelling. zo is 21 knts een dag later nog maar 15....
|
|
|
franco
|
oke nu na een 15 min gaat hij toch auto op 1080p ben nu tevreden, hoe vinden jullie het laat ff wat weten.(is wel een test he)
|
|
|
franco
|
hee beter 15 dan niks
|
|
|
Tim_GTS5
|
ze zitten er deze week al een aantal keren goed naast met de voorspelling. zo is 21 knts een dag later nog maar 15....
Lees je inbox (rechtsboven) eens man
|
|
|
mocem
|
ik had toch wat gestuurd? of is dat verkeerd gegaan op me werk...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Niks gehad, raar dan.
|
|
|
Pimp
|
Heb een zwaar hoofd in morgen, regen en niet echt veel woei denk ik. Blijf ik dan maar lekker in mijn bedje liggen na een nachtdienst........
Volgens mij is dat een juiste keuze voor morgen ivm onderstaande verwachting De wind is zuid tot zuidwest en neemt af naar zwak, aan de kust matig.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Need i say more ?
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Hmm.. die voorspellingen toch ook altijd..
Ben morgen in de buurt van Heemstede... waar kan ik het beste terecht met deze verwachting? Ijmuiden? Zuid zijde of noordzijde?, zandvoort? Beetje dichtbij parkeren en een strandtent met iets (het strand dus) voor de kids.. Thx!
|
|
|
@LaurenS
|
Klopt Timmie, maar tegen de tiet dat ik mijn ogies opendoe , is de wind gaan liggen.....Voor de beste wind mot je vroeg op pad,Have fun!!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 3-8 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 8-15 KN, IN DE LOOP VAN DE OCHTEND RUIMEND NAAR ZUID TOT ZUIDWEST. ACHTER HET KOUFRONT WESTELIJK 5-10 KN. BIJ EEN BUI KANS OP UITSCHIETERS TOT ROND 20 KN. Wordt dus weer een low-end sessie, oftewel k u t . Maargoed we zien het morgenochtend wel weer, voorspellingen en actuele wind zijn 2 verschillende dingen
|
|
|
Langbeest
|
Jij kan altijd varen Tim, niet zeuren
|
|
|
DM2008
|
Morgen op tijd de wekker maar verwacht verrekte weinig!
|
|
|
@LaurenS
|
Er is nu wind,en ik ga slapen
|
|
|
|
Noldusz
|
Hier op wijk waait het in ieder geval ook niet helaas. Iedereen kan dus met een gerust hart in zijn/ haar bed blijven...balen!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga ff naar schellie kijken of het wat is/wordt.
|
|
|