Ik lees dat er driftig gevaren wordt en de droog pakken al uit de kast zijn!!! Zelf ben ik druk doende de volgende generatie kiters groot te brengen. Vandaar dat ik nog even niet zelf kan genieten van de heerlijke wind. Wel erg goed om te lezen dat de NHse kitekings zich vollop door het water laten sleuren! Ik hoop er weer snel bij te zijn!
Mooi plaatje van vanmiddag bij IJmuiden, de zon scheen regelmatig door de wolken en na het wegvallen van de wind om een uur of 13.00 werd het vanaf 14.00 uur super, wat een golven, dat belooft wat voor morgen....!
Zeker heerlijk gevaren! Wind en golven waren lekker, tussendoor 1 keer kwartiertje wachten op wind! Peter paar keer lekker hoog zien gaan! Waar voer jij mee Merijn?
Vandaag toch maar op me werk gebleven, het zag er nu niet zo lekker uit om uren terug te nemen. Zo te zien sla ik morgen ook over, wordt weer een zootje baggerweer denk ik.
Zeker heerlijk gevaren! Wind en golven waren lekker, tussendoor 1 keer kwartiertje wachten op wind! Peter paar keer lekker hoog zien gaan! Waar voer jij mee Merijn?
Emiel, ik was vandaag met mijn North Rebel 9m2 .... en de Corsa met sticker op de achterkant ;-)
Yep hij was weer lekker op IJmuiden....,beetje aan/ uit maar wel super gevaren. Theo wat ben je ook een mietje zeg, beetje lopen mauwen over een beetje regen
5 Kite Kings 2 verdwaalde drenten en 2 Tekselaaaaaaaaaaaaaars in Egypte
Superwind, topsessies, hamburgersessies, slaapsessies neusie peutersessies. sjiel strandt sessie, sjop sessies etc beleef de vele sessies mee in deze sessie trailer.
top en zeeeer gezellieg weekje met top sessie gasten !!!!!
the trailer is zowel in You Troep als in Vimeo te bewonderen
Top , jullie hebben een lekkere rustvakantie achter de rug kunnen jullie hier weer lekker knallen . Wel balen dat jullie geen wind hadden maargoed jullie hebben je wel vermaakt zie ik al
morgenochtend nog mensen op muiderberg? Als het er een beetje goed uitziet ben ik er om een uurtje 9. Is ijburg lekkerder varen dan muiderberg bij NW en moet je daar nog betalen om te parkeren? Groet Marco