|
GetHigh
|
Gaan er nog mensen zondag ochtend naar Wijk? Voorspellingen lopen nogal uiteen . Alleen de regen is zeker dat die komt.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was niet echt lekker vandaag op wijk, op zich wel genoeg wind maar door de korte golven kon je geen snelheid maken. Wel weer wat nieuws geleerd langzame frontroll met een grab Lekker warm nog trouwens met wetsuit valt me niet tegen.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Heb veel gewandeld op wijk vandaag, zee complete chaos, weinig wind. Schoentjes passen amper in straps nieuwe board, waardeloos! Nouja, morgen maar weer proberen
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Haha, wat is dat nou? Van 30-40kn morgen in 1x naar niks. Ze weten het ook echt niet.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Wijk was prima vandaag, je moest er alleen vroeg bij zijn, na 12 uur was het niet veel meer.
|
|
|
mocem
|
Op Castricum was et ook niet geweldig. veel chop geen enkel mooi stuk zat er tussen. wel hoge golven bij de 2 en 3e bank. Ik ben benieuwt wat het morgen word. de voorspellingen worden voortbordurend veranderd. Als de wind hard genoeg is neem ik een kijkje op Schellinkhout.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga morgen ook naar Schellie als het waait, regen of niet
|
|
|
|
|
Jelle
|
Het is weer ongelofelijk, alle sites verschillen flink. KNMI zelfs intern tussen gewoon en marifoon.
|
|
|
GetHigh
|
op vliegerweer.nl geven ze ook zo'n 18 knopen. Ik ga nu rijden en zie wel of het wat is. Ik ben er om een uurtje 10.30uur. see you
|
|
|
jurputje
Geen avatar
|
maar het waait nu !, hij kan draaien naar zuid, dus dan is ijmuiden het beste toch?
|
|
|
YannickB
|
Nog mensen bij de bunker vandaag?
|
|
|
|
(Super) Mario
|
Wie weet hoe het nu is op schell.....?
|
|
|
(Super) Mario
|
uit welke richting komt ie ? ZW?
Schellinkhout: Laatste update: 10:50 uur Windsnelheid: 10 knopen (5 m/s, 3 Bft) Windstoten: 14 knopen (7.2 m/s) Windrichting: 200 graden (ZZW) Buiten temperatuur: 10.3 °C Wijk aan Zee: Laatste update: 10:50 uur Windsnelheid: 19.8 knopen (10 m/s, 5 Bft) Windstoten: 24.3 knopen (12.5 m/s) Windrichting: 0 graden >> maar klopt volgens mij niet zie actuele waterdata = zzw Buiten temperatuur: 11.2 °C Al dus volgens vliegerweer
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt hier in Purmerend nauwelijks te waaien ,maar in de middag wordt er wel iets meer wind voorspeld .. maar buien radar voorspeld niet veel goeds ik sla vandaag wel over.. KMNI: temperaturen tussen 11 en lokaal 15 graden blijft het erg zacht. De zuid- tot zuidwestenwind is matig, kracht 4, langs de kust en op het IJsselmeer overwegend vrij krachtig, 5. Alleen in het uiterste noorden is de wind eerst nog oostelijk. In de loop van de middag en avond draait de wind naar een westelijke richting en kan in de kustprovincies en op het IJsselmeer tijdelijk krachtig of mogelijk hard worden, 6 of 7. Ook landinwaarts kan de wind dan kortdurend flink aantrekken met kans op windstoten.
|
|
|
(Super) Mario
|
Hoi Frank, voor mij is het weer te lang geleden dat ik voor het laatst ben geweest dus die regen moet ik nu maar eens op de koop toe nemen. Denk dat het maar wijk gaat worden want op schell is het volgens mij nog steeds te weinig. Of weet jij een site/persoon die de actuele wind gegevens op schell weet?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Mario ..Ik denk dat het vandaag niet de juiste dag is om naar Schell. te gaan de wind is echt minimaal ... Ik kijk altijd op theyr.tv en dat is een betrouwbare weersite en die geeft niet veel wind door ...helaas ..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vanmiddag misschien nog even naar wijk, na de buien wordt het vlagerig maar wel harde wind schijnt het, wacht het nog even af. Schellinkhout is deze herfst/winter gesloten omdat er nooit meer wind is
|
|
|