|
@LaurenS
|
Ontbijten en pleite
|
|
|
Pimp
|
Ik ben om 10.00 uur op het strand.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nu effe een bakkie leut, dan wat onlasting weg leggen en hup in de auto Tot straks..
|
|
|
Bossy
|
Mijn god nou allemaal al op en onderweg .....in ieder geval iedereen beste wensen grtz E
|
|
|
Bossy
|
Was eigenlijk wel benieuwd wie er in of om omgeving Heerhugowaard woont...kunnen we eventueel samen die kant op let me know ..
|
|
|
henkw
|
Goede morgen Bossy,
Ik kom ook uit HHW en vertek over een klein uurtje richting WAZ, meerijden id prima !
|
|
|
Bossy
|
Bel me anders even? 0621849434
|
|
|
audi
|
kom uit hensbroek
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo weer trug en klaar voor de biersessie zometeen Was weer gezellie op Wijk mannetje of 20 a 30 en bijna alle kitekings op het water en strand. Wind was voor de 10m eigenlijk net te kort, er zijn dan ook weer heel wat hoogteloopsessies geweest
|
|
|
Bossy
|
Henk, was gezellig man! Leuk de jongens weer es te zien..jammer dat de wind het een beetje af liet weten nieuwe boardje vaart voor zover ik in kan schatten best aardig .....alleen een kiteloopende Boss op het strand was weer niet zo fijn.,...maar goed we zijn er nog .... 12 was ook niet genoeg hoor
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mijn eerste sessie van het jaar ...en het was weer lekker .. de wind was wel wat vlagerig maar toch weer even lekker gevaren .. Maar wat waren de `kings `weer snel weg ..de vroege vogels waren ook weer snel gevlogen .
|
|
|
Pimp
|
Gewoon eerder je nest uitkomen Frank.
|
|
|
|
PeeWee
|
Ja hoor,
De eerste meters in 2011 zijn weer gemaakt. Vond het maar een net niet windje. Wel weer wennen met van die dikke schoenen op je boardje.
Was wel t*ring druk met auto's bij de pier, ik ben daarom maar halverwege bunker/ pier het water op gegaan. Jammer had graag weer wat kitekings gesproken.
See joes
|
|
|
|
zwafra
|
Gelukkig voor je dat het weer snel gefixt kon worden ...verder is het mooie kite.(Green color) Tim ..veel plezier er mee ,en niet meer zo hard laten crashen .
|
|
|
Langbeest
|
Gelukkig Tim dat je ventiel weer gemaakt is. Zonde van zo,n brute kite. Was weer een mooi middagje
|
|
|
onderaqua
|
Ik was er ook. Windje viel tegen veel lopende kiters gezien. Was bij de bunker maar 1 kiteking gezien gesproken. (1400 uur) Alleen lekker gewandeld met de barones.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mijn eerste sessie van het jaar ...en het was weer lekker .. de wind was wel wat vlagerig maar toch weer even lekker gevaren .. Maar wat waren de `kings `weer snel weg ..de vroege vogels waren ook weer snel gevlogen . Een groot gedeelte van de Kings heeft gewoon tot 16.00 uur een bakkie gedaan bij Aloha Frank. Lekker na de sessie van vandaag 2 uurtjes binnen wat zitten drinken. Heerlijk. Qua wind had het vandaag wel iets meer mogen zijn, maar ja.................de eerste sessie van 2011 staat in de boeken. Hopelijk volgen er nog veeeeeeeeeeel meer.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik vond um best lekkah,nu lekker rozig op het bankie
|
|
|
zwafra
|
Ik was er ook. Windje viel tegen veel lopende kiters gezien. Was bij de bunker maar 1 kiteking gezien gesproken. (1400 uur) Alleen lekker gewandeld met de barones.
Ik was om 14.00 uur nog op het water Tom ...maar heb je niet gezien. Komend week gaat de temp weer omhoog hoop wel dat het ijs op Schellinkhout weer snel weg is ..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Denk dat je het wel kan vergeten voorlopig op SH... Heb misschien nog een tip weet niet of het werkt...vandaag moest ik dus een stukkie zwemmen in me droogpak omdat er nog wat lucht in zat ging dat toch wel vrij moeilijk. Misschien gaat het beter als je even in het water ligt en dan te ontluchten zodat het water om je heen alle lucht eruit drukt. Hier nog een leuke link voor windrichtingsbeeld/voorspelling zie: link
|
|
|
onderaqua
|
Ik was om 14.00 uur nog op het water Tom ...maar heb je niet gezien. Komend week gaat de temp weer omhoog hoop wel dat het ijs op Schellinkhout weer snel weg is .. Ik dacht een bekende kite te zien maar niet goed gekeken denk ik. Volgende keer beter.
|
|
|