Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

ditispablo

Antwoord #24825 Oktober 18, 2011, 18:06:17
edit2Rapporteer  
Wijk was top zeg met de 8 ! Flinke vlagen ertussen en behoorlijke brekers, paar keer flink gewassen, maar na een uurtje zat ik er lekker in en goede sessie. ...Wel kouder aant worden dus niet heel gezellig aan de kant met de hardcore kiters...
FlyingHigh

Antwoord #24826 Oktober 18, 2011, 18:27:30
edit2Rapporteer  
Super windje op Schell vandaag!! Zonnetje kwam er later ook nog bij, dusss TOP daggie gehad.
John was nog ff komen kijken. Die kon helaas niet zelf kiten, door pech met de auto( accu) en moest werken.  ThumpDown ThumpDown. Jeroen had ff zijn plekkie ingenomen en heeftff lekker lopen knallen. Ook hij moest weer uurtjes gaan schrijven.
Klaassie vandaag een paar sjumpies eruit gegooid Joepie Joepie Joepie
@LaurenS

Antwoord #24827 Oktober 18, 2011, 18:35:21
edit2Rapporteer  
Wijk was weer lekkah  Grin Grin ,bijna een kitemare meegemaakt maar gelukkig liep alles goed af.... ThumpsUp
Kite kwam na een sprong in het water,board los van de voetjes en dreef richting mijn lijnen,op een gegeven moment zat ie klem tussen mijn lijnen en ja hoor mijn kite greep wind en werd midden in de powerzone gerelaunched met board en al.
Ik 5 meter de lucht in achter mijn kite aan,daarna viel ie weer in het water met nog steeds mijn board tussen de lijnen,Geen controle meer dus safety getrokken.Helaas werd het geheel niet krachteloos met dat board in mijn lijnen dus 2 de safety ook maar getrokken. El Rudo de held kwam langs en probeerde mijn kite te pakken met gevaar voor eigen leven.Helaas greep hij net mis waardoor ook hij in de problemen kwam tussen de wirwar van lijnen. Zijn kite liep leeg door een los slangetje naar zijn strut ,later  toen samen de boel maar weer opgepakt en teruggelopen richting `Aloha voor een voortzetting van het kiten.Bizar ,heb ik weer ,een board klemvast tussen mijn lijnen  Roll Eyes
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #24828 Oktober 18, 2011, 18:58:24
edit2Rapporteer  
Het was ook weer ergg lekker op Schell...genoeg wind voor mijn 7 mtr om lekker hoog te gaan en ook nog eens het zonnetje erbij .. Grin
het was weer gezellig druk later in de middag werd de wind wel iets minder maar nog genoeg voor de mensen die na hun werk nog even wilde kiten... Grin
Wel vandaag voor het eerst weer met mijn droogpakkie gevaren ...maar,, doe mij nu nog maar een wetsuite .
Morgen ook nog een dagje met NW wind ( en Regen) maar ik sla een dagje over ..van het weekend weer. Grin

@ Peter ..Balen voor je had ook een stuk minder goed  kunnen aflopen  Undecided ..maar gelukkig bent je zelf nog heel en je kite ook  .. Grin
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #24829 Oktober 18, 2011, 19:28:32
edit2Rapporteer  
Ik vond het gewoon jammer dat je geen soep mee genomen had Pablo  schater

Wat een verhaal weer Peter... had je al gesproken op de P maar toch, gelukkig verder niets aan de hand das het belangrijste, toch...

Was weer een mooi zeetje iig heb me zeker vermaakt... Kunnen de windsurfers niet gewoon in het midden opstappen  Roll Eyes Schrok me af en toe een hoedje als er weer een achter een golf lag te badderen... Grin Misschien moet ik de golfsurfers ook maar eens met rust laten  schater
Tim_GTS5

Antwoord #24830 Oktober 18, 2011, 21:08:42
edit2Rapporteer  
Jaja hij was weer lekker op wijk pier, lekker veel power met de 9m en 35kn in de vlagen en weer een mooi uitzicht over wijk Grin

Gelukkig niks aan over gehouden peter, hoop het niet mee te maken.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #24831 Oktober 18, 2011, 22:30:45
edit2Rapporteer  
Haha "held" is een groot woord, als ik je kite nou bij de kladden had mss...
Maar zo zie je maar, sport verbroedert!
We hadden een topdag, Thx voor de tips en de NH gezelligheid!
Mzzl Rudo
ditispablo

Antwoord #24832 Oktober 18, 2011, 22:53:35
edit2Rapporteer  
@sander: eerst mot t echt koud worden... tomaten of kippe ....?
@peter: gelukkig goed afgelopen, goed om te lezen en leren hiervan ! Zag die Switch van je al weinig vandaag..
Haring High Richardt

Antwoord #24833 Oktober 19, 2011, 11:06:46
edit2Rapporteer  
Zo, lekkel 3 dagen met de meiden naar engeland geweest naar het kasteel van Harry Potter  ThumpsUp   ThumpsUp  ThumpsUp
Op de heen reis een en al gekots van de 3 meiden want ze waren alle 3 zee ziek  ThumpDown ThumpDown
Vanmorgen om 09.30 uur in ijmuiden aangekomen en dus vanmiddag maar weer  even kiten maar waar naar toe ???

Gelukkig goed afgelopen Peter  ThumpsUp  want voor het zelfde geldt ????   ThumpDown ThumpDown
Flyingtrunkie

Antwoord #24834 Oktober 19, 2011, 11:18:31
edit2Rapporteer  
ga straks naar schellie.. voor het eerst weer na El Gouwna... zal wel koud wezen...
Hoop dat er genoeg staat heb nu ff alleen mijn 8, de 12 ligt in de lappenmand.
Haring High Richardt

Antwoord #24835 Oktober 19, 2011, 11:24:12
edit2Rapporteer  
ga straks naar schellie.. voor het eerst weer na El Gouwna... zal wel koud wezen...

Schellie ????? ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown  De wind is wnw : dus Zee of Andijk  ThumpsUp  ThumpsUp

ZonnesteeK in El Gouwna opgelopen ??? Hoe was het ??? reisverslag ??? Eetverslag, hamburgers of spagetti ???
Flyingtrunkie

Antwoord #24836 Oktober 19, 2011, 12:05:16
edit2Rapporteer  

Schellie ????? ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown  De wind is wnw : dus Zee of Andijk  ThumpsUp  ThumpsUp

ZonnesteeK in El Gouwna opgelopen ??? Hoe was het ??? reisverslag ??? Eetverslag, hamburgers of spagetti ???
Op dit moment  is ie nog steeds W en zit er geen N in.. moet tot 12.30 werken daarna naar Schel... Andijk is dan ook niet echt lekkuhr met deze richting...

Hoe El Gouna was? loser nou.... gewoon.... 6 van de 7 dagen wind. Waarom? Omdat ik het verdiend had! Helaas knaptje van mijn 12 de chickenloop kapoetski en toen ook meteen maar mijn 5de lijn.... dus kite volledig losgeslagen. Gelukkig gebeurde het dichtbij de kant en werd ie opgevangen daar.
Rest van de week kunnen varen met mijn 8, op de laatste dag na. Maar helaas (weer) ff verkeerd op mijn knie terechtgekomen.. dus de laatste 3 ff niet gekite.. maar wel genoten!   
Haring High Richardt

Antwoord #24837 Oktober 19, 2011, 12:26:30
edit2Rapporteer  
Das mooi marco, dus volgend jaar weer El Gouwna ???  ThumpsUp ThumpsUp

Ga zo richting ijmuiden, Schelli is kl..te me WNW  ThumpDown  ThumpDown  ThumpDown
Flyingtrunkie

Antwoord #24838 Oktober 19, 2011, 15:31:05
edit2Rapporteer  
Hij was lekkuhr!....  loser

Ergens anders misschien, op Schellie weinig wind te bekennen... ThumpDown
@LaurenS

Antwoord #24839 Oktober 19, 2011, 15:56:50
edit2Rapporteer  
Hij was lekkuhr!....  loser

Ergens anders misschien, op Schellie weinig wind te bekennen... ThumpDown

Volgens mij is het overal hakken en zagen,ik zag die haringhapper ook al stoeien in de branding met zijn kite in het water......(ahum,net als ik gister  loser ) on/off woei ,me don't likeee  ThumpDown  ,ik zie hem ook wel lekker gaan bijthewai  ThumpsUp
Zag ook onweer in Adam,ik slaan ff over helaas  ThumpDown
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #24840 Oktober 19, 2011, 18:16:41
edit2Rapporteer  
Wijk was lekker, af en toe was er geen wind, dan weer dik 20. Mooi m'n nieuwe 10m 2012 OR razortje kunnen testen, wat een lekker kite'je!
Haring High Richardt

Antwoord #24841 Oktober 19, 2011, 18:49:00
edit2Rapporteer  
Citaat
Ergens anders misschien, op Schellie weinig wind te bekennen...
Volgens mij is het overal hakken en zagen,ik zag die haringhapper ook al stoeien in de branding met zijn kite in het water......(ahum,net als ik gister   ) on/off woei ,me don't likeee    ,ik zie hem ook wel lekker gaan bijthewai 

Marco ga dan ook niet naar schelli met die voorspellingen W-NW, ThumpDown, dat weet iedere beginner  loser  loser  luister toch eens naar een ouwe l..l  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp

Hee Peter, weet niet waar je zat te kijken, waarschijnlijk webcam Wijk, maar mijn kite is geen een keer in het water gegaan en ik was op Ijmuidel  ListenToMe  ThumpsUp

Hij was weer lekkel vanmiddag op Ijmuiden met de 13 meter. Toen ik aankwam was er geen windt, toen ik alles had opgepomt en de lijnen had uitgelegd begon de wind goed te blazen.  ThumpsUp  ThumpsUp eigenlijk hetzelfde als de Beun ergens verschijnt. eerst genoeg windt,  beun verschijnt en weg windt. Bij mij is het andersom  ThumpsUp  ThumpsUp

Top en zelf overpowered gevaren op ijmuiden, Kon zelf af en toe met een 9 varen maar had geen zin meer om een andere kite te pakken.   ThumpsUp ThumpsUp 

Wordt wel een stuk frisser, zeg, tijd s misschien weer eens voor het droogpakkie  ThumpsUp

Regen, hagel, zonnetje, aan uit windt, meer aan dan uit   ThumpsUp ThumpsUp
@LaurenS

Antwoord #24842 Oktober 19, 2011, 18:57:59
edit2Rapporteer  
Ow ok , zag een groene bularoe in het water liggen, ik dacht dat deze van u  was  loser
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #24843 Oktober 19, 2011, 20:28:58
edit2Rapporteer  
Gewoon met die 13m vol gepowered varen hè Ries. Doe je goed. Waar was die rode strap ook alweer voor. Huh Grin Huh Grin
patrick87

Logs: 0 | 108 uur
Antwoord #24844 Oktober 19, 2011, 20:36:53
edit2Rapporteer  
Citaat

Wordt wel een stuk frisser, zeg, tijd s misschien weer eens voor het droogpakkie  ThumpsUp

Kou is een emotie, emoties kun je uitschakelen...
vertelde je me vandaag op ijmuiden !

morgen kan ik me winter wetsuit ophalen ! Grin
Haring High Richardt

Antwoord #24845 Oktober 19, 2011, 20:48:43
edit2Rapporteer  
Dat klopt van die emotie maar als je een droogpakkie heb dan is dat toch wel erg lekker hoor  ThumpsUp ThumpsUp
Je ging lekker Patrick vanmiddag voor de eerste keer op Ijmuiden, ThumpsUp ThumpsUp,  toen ik weg ging bleef de windt toen ook weg ???
Citaat
Gewoon met die 13m vol gepowered varen hè Ries. Doe je goed. Waar was die rode strap ook alweer voor
Die rode strap is toch als je in de baai van Rosas vaar in Spanje, iets met stieren geloof ik  Grin Grin
Al weer beter ???
patrick87

Logs: 0 | 108 uur
Antwoord #24846 Oktober 19, 2011, 21:08:34
edit2Rapporteer  
Dat klopt van die emotie maar als je een droogpakkie heb dan is dat toch wel erg lekker hoor  ThumpsUp ThumpsUp
Je ging lekker Patrick vanmiddag voor de eerste keer op Ijmuiden, ThumpsUp ThumpsUp,  toen ik weg ging bleef de windt toen ook weg ???

hij bleef gewoon aan tot de zon onder ging :-)
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #24847 Oktober 19, 2011, 21:30:39
edit2Rapporteer  
Zal geen namen noemen (ik was het iig niet) hadden hell of a ride today, van aloha naar Castricum  en terug, klinkt idd als te mooi om waar te zijn... matties liggen nu te slapen denk ik... dus daarom!!!

Weer een super DW gemist kan er niet van slapen!!! Maar gun het ze wel...natuurlijk!!!!

CU On the Loose!
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #24848 Oktober 19, 2011, 23:15:52
edit2Rapporteer  
Al weer beter ???

Gelukkig wel. De muren kwamen al op me af. Verschrikkelijk dat binnen zitten. Gisteren weer begonnen met werken. Heerlijk. Nou nog wind en dan kunnen we weer. YeSS YeSS
MEGALOOPBEUN

Antwoord #24849 Oktober 19, 2011, 23:30:49
edit2Rapporteer  
hey john goed dat je weer beter bent
wat een shit  weer zeg
hopen dat we wat wind krijgen
morgen effe naar eric om mijn nieuwe aanwinst te halen
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.