zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen ziet het er best goed uit ik hoop alleen dat het niet zo mistig is als vandaag want dat drukt de pret (en de temp.) behoorlijk.. als het goed is (moet nog een paar uurtje vrij regelen) ben ik morgen vanaf een uurtje of 13.00 op Edam . Hier een plaatje voor morgen :
|
|
|
FlyingHigh
|
Schell toch ook goed te doen met ZO? Ga liever naar Schell dan naar die schijt en klotsbak, Edam
|
|
|
@LaurenS
|
Ghehehe, je drukt je weer keurig uit over deze topspot Herman , maar schell met ZO wordt je ook niet vrolijk van
|
|
|
DM2008
|
Waar blijven die mooie Zuidwesterstormen toch. Wat een k&@therfst dit jaar voor wat betreft het kiten zeg. Droevig word je ervan. Inderdaad. Zeker nu ik alleen maar op de (helft v/d) weekenden ben aangewezen. Heb welgeteld 1 keer kunnen varen dit najaar
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Schell toch ook goed te doen met ZO? Ga liever naar Schell dan naar die schijt en klotsbak, Edam
Herman ..Vorige week vrijdag was de wind Z/ZO en toen hebben we heerlijk gevaren op Schell..maar morgen is de wind meer O/ZO dan is het echt niet lekker op Schell ..dan is Edam een betere optie ..
|
|
|
|
Giertje
|
Morgenmiddag gaat het helemaal goed komen vanaf 13 uur voldoende wind en zon op onzo homespot Edam.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgenmiddag gaat het helemaal goed komen vanaf 13 uur voldoende wind en zon op onzo homespot Edam. Heee Giertje capsones met suuuuuuuuuuuuper gier ????of heet je altoid al suuuuuuuuuuuper Gier ?? bewegende avatars ????????
|
|
|
the littleman
|
Met oostelijke richting kun je heerlijk varen in Mblik. we hebben daar maandag ook weer heerlijk gevaren met een mannetje of 15.
|
|
|
the littleman
|
ben er morgen ook weer bij om 15.00 uur op Mblik.Gna
|
|
|
@LaurenS
|
En niet zeuren als het tegenvalt op Medemblik of Enkie met ZO ,ik ga voor de zekerheid naar een spot waar de wind geen obstakels heeft................Edam of Warder ,Hondenhemeltje of Broekerhaven dus
|
|
|
kiterunner
|
Ik ga morgenochtend naar edam, omstreeks half 11 ben ik daar
|
|
|
the littleman
|
Hondenhel klinkt ook goed,maar wie is daar morgen om 15.00 uur? waarschijnlijk alleen deze kleine man.Mblik zijn altijd wel gasten.
|
|
|
Sjaaky
|
Morgen ook maar weer eens een rondje op de plank staan. Heb gelukkig vrij kunnen krijgen van de baas . het is alweer veel te lang geleden en de berichten lijken goed dus we gaan het er maar van neme. wat is de Place To Be nou we zen het mrgen wel Mzzl
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik lees het morgen wel waar heen te gaan, Medemblik of Enkie, als er genoeg wind is tenminste
|
|
|
FlyingHigh
|
Naja dan mot ut maar Edamn worden. Dacht ff Enk dat was maandag superrrr, maar realiseer me net dat het toen NO was.
|
|
|
Kemperman
|
Ik ga zelf eerst Enkhuizen proberen, ligt toch net wat dichterbij. Anders Medemblik (is het daar ook lekker lang ondiep?)
|
|
|
Giertje
|
Kom toch allemaal gezellig naar Edam .Dan zorg ik dat er minimaal 20 lekkere meiden op de dijk lopen als jullie goed je best doen dan doen ze misschien wel hun wollen jas uit.
|
|
|
|
|
Woodmaster
|
Kom toch allemaal gezellig naar Edam .Dan zorg ik dat er minimaal 20 lekkere meiden op de dijk lopen als jullie goed je best doen dan doen ze misschien wel hun wollen jas uit. Ach kan je net zo goed 1 uitnodigen ze lijken toch allemaal op elkaar! Maar ik zie inderdaad wind. Ben er rons 13.30 uur. Eerst ff pittuh na de nachtdienst.
|
|
|
@LaurenS
|
Leuk om dat filmpie te zien ,Jerrie was toen nog een kop kleiner dan zijn pa,Zwafra liep toen ook al over het gras te rennen(altijd haast ) ,en er zijn ook gasten die nog steeds met dezelfde boardjes varen
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Idd leuk om te zien zo.n filmpje van vroeguhh... Richard! 20-23 knoopjes nu op wijdenes OZO 11 November is de dag... ABC zegt, en dat is wel weer jammer...: De windtoename is het sterkst in de ochtend. Windstoten tot 25 knopen in het noorden en 20 knopen in het midden (IJburg, Edam, Schellinkhout etc). Rond 14u gaat de wind flink afnemen, maar nog steeds vaarbaar met 14 knopen in het midden en 18 knopen in het noorden
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Daarom, niet wachten en NUUUU inpakken en gaaan!!!
|
|
|