joosie
|
Ja zeker kan je dan kite pewpew, kijk eens op spots bovenaan de site kijk dan op scheliinkhout wordt mooi zonnig en een windje
|
|
|
pewpew
|
heel mooi, zit al de hele week te smachten om eindelijk mijn nieuwe spullen uit te proberen en wie is er zaterdag nog meer op schellinkhout? en komt er iemand langs heerhugowaard met zijn auto en is bereid om te carpoolen ? ben uiteraard bereid om de kosten te delen
|
|
|
Langbeest
|
Schellinkwood op zaterdag, ik zeg succes
|
|
|
360
|
Morgen (vrijdag) nog iemand naar Wijk? Of is iedereen op schellinkhout? :/)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen middag/avond Wijk P
|
|
|
ZOAB
|
Morgenochtend wijk bunker! (als het waait..)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen nog mensen naar wijk bunker, ik ben er om 10 uur He Ferry, Ik probeer rond 11 uur aanwezig te zijn. He mannen/vrouwen Hoe zit het eigenlijk met dat Surf ABC, ik heb die app nu op me I-phone maar de gegevens zijn van afgelopen maandag/dinsdag
|
|
|
|
|
bredo
|
Wie o wie straks naar castricum?!!! Staat al een lekkere ZW 5!!
|
|
|
dikkebram
Geen avatar
|
Wie o wie straks naar castricum?!!! Staat al een lekkere ZW 5!!
Ben er rond 15:00 eerst werken helaas
|
|
|
Fe®®y
|
zon, zee, wind, ruimte wordt weer een topdag op wijk bunker ik ben er om 10 uur. @ Theo, ik zie je wel verschijnen
|
|
|
the littleman
|
Beloofd weer een lekker dagje op schel te worden Lekker lekker
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
@ Theo, ik zie je wel verschijnen Autootje nog vol douweh bakkie leut erin keile en dan komt ik die kant op Fer.
|
|
|
|
Langbeest
|
Tja je zegt het zelf al.......
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zit hier op mijn werk naar buiten over het IJ te kijken en zie hoe het steeds harder gaat waaien ... en ik moet nog een paar uurjes ...hoop om 15.15 op Schell te zijn ...
|
|
|
Giertje
|
Citaat vanZwafra. Zit hier op mijn werk naar buiten over het IJ te kijken Ik dacht altijd dat jij het zo druk had op je werk. We hadden weer een topdag op schell. Maar ik denk dat we nog voldoende wind voor je over hebben gehouden.
|
|
|
walter
|
Wie heeft mijn cabrinha wave board zien aanspoelen? Verloren ter hoogte van de bunker Wijk aan Zee. Misschien ligt ie nu ter hoogte van Castricum.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Wie heeft mijn cabrinha wave board zien aanspoelen? Verloren ter hoogte van de bunker Wijk aan Zee. Misschien ligt ie nu ter hoogte van Castricum.
ik heb hem niet gezien Maar weet wel dat ik zometeen eens ff lekker richting wijkiki beach ga!
|
|
|
Fe®®y
|
op het kneuzen van mijn ribben na was het een lekker daggie op wijk.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
h op het kneuzen van mijn ribben na was het een lekker daggie op wijk. wat hebbie gedaan Ferry, Loopie face first?, ieder geval sterkte met herstel
|
|
|
Fe®®y
|
h op het kneuzen van mijn ribben na was het een lekker daggie op wijk. wat hebbie gedaan Ferry, Loopie face first?, ieder geval sterkte met herstel nee gewoon een sprong maar kon bij landing een verkeerde golf niet ontwijken. ff aan de pijnstillers en dan hopen......
|
|
|