FlyingHigh
|
Yep, toen bleek dat het maar een mooie droom was, toen ik ff lekker op de bank lag te doezelen.
|
|
|
Giertje
|
Citaat van FlyingHigh Yep, toen bleek dat het maar een mooie droom was, toen ik ff lekker op de bank lag te doezelen.
En was je nog droog?
|
|
|
FlyingHigh
|
Hehe nope. De tranen stonden in mijn ogen van geluk, toen ik wakker werd.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Kom net van IJmuiden (gezellig gewandeld met mijn vrouwtje ) maar het was niet veel ... een paar grote Flysurfers die net een beetje konden varen ...maar niet veel actie Er waren wel veel landboarders die gingen wel lekker..
|
|
|
wokmonster
|
Was ff op Wijk, geen topsessie maar wel weer gevaren. Je moet toch wat hé
|
|
|
onderaqua
|
Knoop in je zakdoek.
|
|
|
pewpew
|
Is de wind op vakantie?
|
|
|
joosie
|
Zag vandaag bij schellinkhout dat ze het parkeerterein behoorlijk hebben vergroot, hopelijk nog die groote gaten dichtmaken (vooral die rechter die is toch behoorlijk diep een mooi stuk asfalt erover en klaarrrr
|
|
|
Flybert
Geen avatar
|
mooi stuk asfalt, een strandtent met douches en toiletten beschikbaar voor leden die een bijdrage doen, want we hebben geen zin om in vuil sanitait te staan, kunnen we beter tussen de ganzenpoep en hondendrollen tegen de dijk aanpissen
|
|
|
Windwaker
|
Gaat er vandaag nog iemand naar Schellinkhout? Ik heb echt te lang niet gevaren, dus weinig wind neem ik dan maar op de koop toe.......
|
|
|
|
|
pewpew
|
ben ook vrij maar heb alleen een 10m. kom ik helaas een paar knopies te kort voor schel
|
|
|
Windwaker
|
Eerst de kleine in de Streek droppen bij opa en oma en dan ga ik een kijkje nemen.
|
|
|
Chrazz
Geen avatar
|
Datum & Tijd ff [km/u] ff [kn] fx [km/u] fx [kn] dd 12.11.2012 12:10:00 28 15 32 17 Z
Ga na de lunch naar schellinkhout. Op hoop van zegen!
|
|
|
pewpew
|
ik blijf vandaag thuis, voor iedereen die gaat hoop ik dat er wind is
|
|
|
Haring High Richardt
|
Eerst de kleine in de Streek droppen bij opa en oma en dan ga ik een kijkje nemen.
Was weer lekker vanmidag met de 13 meter , 19 knoopies in een heerlijk zonnetje met 3 man op het water
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Top voor je Ries. Ik was weer hard aan het werk vandaag dus kon niet. Jammer.
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Richard 19 knoopies in een heerlijk zonnetje met 3 man op het water . En is het nieuwe toiletgebouw al door je ingewijd met het haring ritueel?
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Best wel bizar hoeveel mensen hun board kwijt raken zeg, te zien aan het aantal berichten op dit forum.
Toch best wel zonde van een board van een paar honderd euro. Gebeurt dit alleen maar op zee, of kan dit ook gebeuren op het IJselmeer ?
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Best wel bizar hoeveel mensen hun board kwijt raken zeg, te zien aan het aantal berichten op dit forum.
Toch best wel zonde van een board van een paar honderd euro. Gebeurt dit alleen maar op zee, of kan dit ook gebeuren op het IJselmeer ?
Bij Wijk aan Zee Pier moet je ook erg je best doen om je board kwijt te raken. Daar staat weinig stroming en mocht je je boardje in de branding kwijt raken spoelt deze altijd wel aan! Voor de rest op spots waar echt veel stroming staat zoals in Zuid-Holland moet je wel goed opletten
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben er toch echt een keer één kwijtgeraakt op het IJsselmeer. Fijn, net 3 weken oud. Ach ja, hoort er ook bij.
|
|
|