Kemperman
|
Nog mensen Enkhuizen Vanmiddag, of weten jullie toevallig of hier mensen heen gaan/ al zijn?
|
|
|
Giertje
|
Zo nog drie nachtjes slapen en dan is het zover. Het kitesurfseizoen 2013 gaat weer van start met 12 dagen trainingskamp op een van de Kaapverdische eilanden. Als ik terug kom zal de kou hier wel uit de lucht zijn en hoop ik de kitekings weer te zien op Schellinkhout, Edam en als ik mijn voornemens waarmaak op Wijk aan Zee.
|
|
|
@LaurenS
|
Lekkerrrrrr hoor Ger,geniet ervan met je vrouwtje!!! Wij moeten nog ff wachten
|
|
|
PeeWee
|
:'(We zullen je missen Ger, maar neem wat mooi weer mee terug Veel plezier!!! See joes
|
|
|
Langbeest
|
Veel plezier Ger ik ben jalours
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo.............. lekker een weekie weg geweest met de meiden naar frankrijk lekkel wintersporten Hele week zon gehad van ,s morgens vroeg tot diep in de nacht, lekker smeren Mooie piestes, met zat sneeuw en heerlijk eten. Weinig gemist hier in ieder geval, wanneer gaat het weer waaien ???????? Hafe fun Ger , je heb het verdiend
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hee Harinkie, welkom trug zwagertje. Inderdaad, hier niks gemist koud en gelukkig geen wind. Morgen weer sneeuw dus kan je je latten weer onderbinden. Giertje veel plezier daar en neem asjeblieft die zonnige temperaturen mee trug, ben het nu wel een beetje zat hoor die kou
|
|
|
Langbeest
|
Zit de hele dag al "mooi weer filmpjes" te kijken, gewoon omdat het kan.
|
|
|
Giertje
|
Richard je ziet er weer gelikt uit in je wintersportoutfit. En de zon schijnt ook nog zie ik. Mannen bedankt en ik zal (als er nog wat over is!) wat wind, zon en een lekker temperatuurtje mee terug nemen.
|
|
|
Kemperman
|
Morgen Mensen Andijk of Enkhuizen? 20 knoopjes voorspeld.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik heb wel heel veel zin maar sla morgen toch echt nog even over, 1/2 graden overdag en er ligt ook vast nog ijs.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zie dat die gekke Jannis vandaag weer geweest is, respect hoor Ik heb ook echt veel zin maar idd, veel te koud, brr...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lijkt me ook eerder overleven Frank haha, deed dat paar jaar geleden ook en sindsdien heb ik steeds sneller koude handen. Bevroren handen blijf je je leven lang last van houden en dat klopt ook
|
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier,ik ga hout sprokkelen voor de openhaard
|
|
|
FlyingHigh
|
Papa heeft weer ff een paar daagjes gekite in 30 graden en water van 23 graden... Gewoon omdat het kan. Op Aruba rond de 30 knopen gekite bij Fishermens hut. Super vlakwaterspot, maar wel erg vlagerig. Was nog een amerikaan die fotootjes had gemaakt en die zou hij volgende week mailen. . Peter, zou als ik jou was lekker naar Boca Grande gaan, waves, wind en aanlandige wind. Echt spot voor jou!! Ook nog lekker op Bonaire kunnen kiten in knoopie of 20. I love the caribbean!!
|
|
|
@LaurenS
|
Wauwwww ,maak me gek Herman ,dan gaat er ook een kleine maat mee voor mijn meissie.Morgen even naar Telstar ,die 2 oude jekylls van haar zijn in staat van ontbinding.Shoppen voor een 7m2 2013 Jekyll Ennuh die Boca Grande spot ,had ik ook al gespot .Maar we gaan zeker alle spots even af met de toettoet
|
|
|
FlyingHigh
|
Niet zo gek dat die kites in ontbinding zijn na zo'n lange tijd in de braziliaanse zon en zeewater. Meest van de tijd staat er tussen de 20 en 25 knopen hoor op de eilanden. Jullie gaan iig een hoop lol hebben daaro Gaan jullie trouwens ook nog ff door naar Bonaire of sec Aruba?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He mafkezen houwuh jullie effe rekening met de gasten die in het kouwuh NL blijven. 30 graden water van 23 (kitehigh_kitesmiley)en hopies wind houd het effe lekker voor je wil of ik kruip bij Pe in zijn gearbag.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
He mafkezen houwuh jullie effe rekening met de gasten die in het kouwuh NL blijven. 30 graden water van 23 (kitehigh_kitesmiley)en hopies wind houd het effe lekker voor je wil of ik kruip bij Pe in zijn gearbag. Mot je gewoon eens geld uitgeven Teig, geld mot rollen!! Is maar 20 minuutjes vliegen hoor Peet. Is zo'n anders eiland!! Net een dorp en erg chill. Aruba is weer heel erg amerikaans beinvloed.
|
|
|
@LaurenS
|
[ Is maar 20 minuutjes vliegen hoor Peet. Is zo'n anders eiland!! Net een dorp en erg chill. Aruba is weer heel erg amerikaans beinvloed.
Hebben we volgend jaar weer een mooie bestemming,het ziet er inderdaad wat idyllischer uit 20 minuten vliegen betekent zo weer dat je meer dan een halve dag kwijt bent aan reizen,vind het wel best zo .maar thanx voor de suggestie
|
|
|
|