Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik zit er ook over na te denken heb nog wel wat dingen te doen. Hopelijk kan ik nog op tijd komen en dan ook weer op tijd op mijn werk zijn.
|
|
|
|
|
Snackyman
|
Ik zit ook te twijfelen. Ik kan waterstarten maar heb nog nooit midden op het meer zelf gewaterstart. Verder is het water in het oostvoornse meer stukken kouder als het water bij het autostrand. Ik ga er nog even over nadenken
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik zit ook te twijfelen. Ik kan waterstarten maar heb nog nooit midden op het meer zelf gewaterstart. Verder is het water in het oostvoornse meer stukken kouder als het water bij het autostrand. Ik ga er nog even over nadenken Ik zeg: NIET GAAN MET JE KITESKILLS!!!!! Komen nog zat mooie dagen aan want oostvoornse meer is zelfs voor gevorderde kiters een gevaarlijke plek met die stenen dammetjes!
|
|
|
@LaurenS
|
Bij twijfel,NIET DOEN!!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik had deze nog op zolder liggen, iemand interesse? alleen voor 1 bft. Dat is een V4 50m2 (geen grap), gemaakt voor de kitekano van Naish ergens in 2005. Ik geloof dat hij ook nog een 100m2 had laten maken. Gek genoeg vloog hij deze kite met die kano van een paar ton aan gewicht op standaard lijnen. http://www.kiteboat.com/index.html
|
|
|
Spike_L
|
Zucht...jongens (en meisjes)... Oosten wind is zwaar K*T. Zeker na zo'n top dagje als afgelopen zaterdag....En zo te zien blijft het nog wel even Oost... De lange termijn voorspellingen (zover ze wat waard zijn) op de KNMI site geven aan dat de temp gaat stijgen maar de hoeveelheid wind gaat zakken...
|
|
|
jeroen90
|
vrijdag misschien ook oostvoornsemeer uitproberen maar eerst op school vca examen...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
vrijdag vroeg karren naar vrouwenpolder anders?? dat niks meer met al die obstakels hou ik niet echt van..als we nou met een groepje gaan kunnen we carpoolen:)
|
|
|
JO'Neill
|
waarom gaan jullie niet naar muiderberg ofzo? prima te doen met oost.... Ik kan helaas niet...werk......
|
|
|
Snackyman
|
Oost is ideaal voor muiderberg maar om eerst een takkenend te rijden vanuit Rotjeknor en dan met 50 op zo'n niksspot te staan (zijn veel ongelukken daar gebeurd). Dan rijd ik liever naar Vrouwenpolder,, heb je tenminste de ruimte.
|
|
|
ROBST3R
|
Hoe is HVH met oost?
|
|
|
martijn
|
Vrouwenpolder is egt een hele zieke spot! over 2 weken zit ik er gelukkig weer (in de mei vakantie). T'lijkt mij wel tof als er iemand kan carpoolen!
|
|
|
R.B.
|
Hvh is een no go met oost dan is de wind aflandig en komt ie over de duinen vandaan.
Baal ik ff altijd vrijdag middag vrij heb ik vandaag een brief ontvangen (ik wil op me zelf gaan wonen) of ik vrijdag middag naar een groepsbezichtiging van een woning wil ik sta op de 8ste plaats. Dus schat in dat ik de woning niet krijg en een winddagje vergooi.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zucht...jongens (en meisjes)... Oosten wind is zwaar K*T. Zeker na zo'n top dagje als afgelopen zaterdag....En zo te zien blijft het nog wel even Oost... Mee eens, maarja anders is het niet varen en waarschijnlijk wel weer een periode lang. Na de afgelopen winter verwend te zijn met minstens 3x per week vaarbare wind is dit ff afzien zeg Ik ben erbij a.s. vrijdag, dan maar nikswind Ik zeg maar zo: "Beter nikswind dan geen wind, behalve in de slaapkamer"
|
|
|
Lex
|
Zaterdag zit mischien Vrouwenpolder erin
|
|
|
JO'Neill
|
vrouwenpolder is idd een top spot jaa...vooral met vloed! met eb en oost kan t nog weleens zijn dat je een enorme klotsbak heb...maar soms is het met oost ook supervlak daar....echt suf...laatste keer dat we daar waren..van dde winter...oost..denken jeah..vrouwenpolder..vlakwaterracen...m aar helaas...een grote klotsbak! :S en koud!! zondag 17 graden trouwens volgen rtl weerman!! mja..weinig wind
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vrouwenpolder lijkt me een mooie spot, maar Oostenwind blijft oostenwind, altijd vlagerig! Ik weet niet of ik die lange rit er voor over heb.
Ben vrijdag wel op het meer indien de woei ook echt gaat woeien
|
|
|
rcks
|
uhm waar zitten die vrouwen in de polder dan... ergens in de buurt van rdam...?
Afgelopen zaterdag was idd een super dag, weer voor t eerst geweest, helemaal goud! Rhodos heeft betere temperatuur, maar de lagoon bij slufter was ook erg vet!
Maar vrouwenpolder waar leg da dan?
grtz
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
zondag 17 graden trouwens volgen rtl weerman!! mja..weinig wind Ik zeg: www.kabelskibaan.nlMaar eerlijk gezegd zal het misschien wel zo warm worden in Zuid-Limburg, maar hier aan de kust zo'n 13 graden gemiddeld (onder voorbehoud dat zaterdag niet vaarbaar is, zie vorige week zaterdag toen iedereen korm gebeuld was )
|
|
|
|