|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm zowel vrijdag als zaterdag moet je vroeg je bed uit.. maar 8:30 rijden vind ik wel heel vroeg, maak daar maar 9:30 van:P
|
|
|
martijn
|
he Rudo,
Klinkt goed, even als een stel rise sletten dat ding loopeeeeeeeeeee?
|
|
|
Alferink
|
Ik mag ook weer buiten spelen van mama Mag ik ook mee doeennnnn
|
|
|
martijn
|
hehe, ik mag ook eindelijk weer , even geen school maar vakantie = kiten jaaaaaaaaa, loopen iedereen! (maar let niet op mijn pussy loops )
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Zeg pussies, hoe laat zijn julie morgenochtend op Da Sluf? wordt volgens mij van 10:00 tot 12;00 de 8 mtr. dan kwartier pauze, en dan van 12:15 tot 16:00 de 12 mtr.
|
|
|
DENNS
|
ZATERDAG EN ZONDAG!!!!!!!!!!!!
Eindelijk!!!!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ron je bent een stevige kerel, gewoon die 12m pakken:P morgen zo'n 20buttons hoop ik
|
|
|
|
Lex
|
Hehe..eindelijk zaterdag weer is op het water!
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
ik kan alleen morgen middag komen wrs slufter, hopelijk laten jullie wat wind over voor mij:p
|
|
|
|
Lex
|
Beter dat het weekend waait, moet ik deze kkeer zaterdag niet werken, moet ik zondag...en welke dag waait het harder....tuurlijk! Maarja, gelukkig kan ik even het water op!
|
|
|
thomasr
|
lex, hoelang en hoelaat ga jij? ik kom misschien ook nog even,, boardje testen
|
|
|
Lex
|
Zal wel om 13.00 op het water zijn, pa moet sochtends werken, tot een uur of 3/halfr 4
|
|
|
|
RvdG
Geen avatar
|
Zal me ook ff aanmelden:
Remko(27) Kom uit Rozenburg en kite sinds deze zomer. Bezit nu een North Rhino 9m en 12m en een North dragon board. Spots:Slufter,autostrand,Brouwersdam,Rockanje
Kans is groot dat ik komend weekend ook op het water te vinden ben...Zie jullie daar!
Mvg Remko
|
|
|
|
Alferink
|
Ho ho, ik ben Remco Welkom, Rem Ko @ All: Smorgens staat er mooie wind, waar gaan we heen, Sluf?? (getij tabelletje is deaud dus k weet niet wat de stand is)
|
|
|
|
RvdG
Geen avatar
|
Nee het zijn 2006 kites,maar ga in het voorjaar investeren in een nieuwe kite,al zag ik dat de prijzen nu leuk zijn!
|
|
|
joey
|
Ola, Gaan er nog mensen vroeg morgenochtend? Ben zelf van plan om 09.30 ongeveer op de sluf te staan. Ik moet 's middags weer werken helaas. In de ochtend ook de meeste woei
|
|
|
Alferink
|
Ola, Gaan er nog mensen vroeg morgenochtend? Ben zelf van plan om 09.30 ongeveer op de sluf te staan. Ik moet 's middags weer werken helaas. In de ochtend ook de meeste woei Juah denk dat ik ook wel ff kom, denk dak iets eerder er ben, 900 oid.
|
|
|
hans
|
das lekker , staat er eindelijk weer wind mag ik niet op doktors advies
|
|
|