|
|
|
Mriek
|
Hier vanuit Utrecht gaan we toch maar rijden
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Rustig, rustig gedult is een schone zaak. De wind is al weer 5.2 m/s.
*^%$@#$^&*(( het schiet maar niet op met die wind en ik heb al een mooie winderige (dinsdag) dag aan me voorbij laten gaan. Zal me niet weer gebeure. Ander ga ik gewoon in me wedsuit op het strand staan. Net zoals een regendansje, maar dan voor de wind.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
nou dan maar met z'n alle bij Michiel op kraamvisite....hahaha
haha en dan blijven we daar tot het pas weer echt gaat waaien! Tent meenemen dus
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik wacht wel tot vanmiddag. heb ik meer vertrouwen in.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
haha en dan blijven we daar tot het pas weer echt gaat waaien! Tent meenemen dus ja dat zal Michiel wel gellig vinden...hihi
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha en dan blijven we daar tot het pas weer echt gaat waaien! Tent meenemen dus ja dat zal Michiel wel gellig vinden...hihi Beetje iets te gezellig denk ik? Moeten we luiers gaan verschonen, voorlezen enz. dus het is misschien niet zo, n goed idee.
|
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Staat nu reeds op 6ms, vanmiddag komt goed hoop ik.....
|
|
|
d@ni
|
Nu 6.8m/s!! Gaat goed! Ik ga denk ik zo rijden. FF nog een kwartiertje kijken wat ie doet.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Nu 6.8m/s!! Gaat goed! Ik ga denk ik zo rijden. FF nog een kwartiertje kijken wat ie doet.
Laat je niet gek maken door een verdwaalde uitschieter!!!!! Ik wacht tot het middag uur af, dan heb ik wat meer zekerheid ipv voor jan l*l te gaan rijden. staat nu 7ms en hopenlijk stijgende!!!!
|
|
|
d@ni
|
En volgens buienradar is het in ieder geval tot 13.30 droog!
|
|
|
dimitri
Gast
|
En weer terug naar 6.6ms
|
|
|
d@ni
|
Het moet en zal gaan waaien!!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
En nu weer 7.2ms.
Damn, ben ik nou zo`n gruwelijke wind junk???
|
|
|
d@ni
|
Same here dude! Nu weer 7.4....
|
|
|
dimitri
Gast
|
Same here dude! Nu weer 7.4....
Niet de enige junk dus als ik de laatste posts eens even terug bekijk.
|
|
|
d@ni
|
Tja wat zal ik zeggen.. We wachten gewoon op goed nieuws, zodat we niet voor Jan L*L naar sluf gaan rijden.
|
|
|
milamber
|
Dan effe naar IJmuiden rijden, ziet er beter uit die kant op! Gaat hem helaas niet worden voor mij, teveel andere verplichtingen. Volgende week beter hoop ik...
|
|
|
DENNS
|
vanochtend 6 uur in me nest maar ga het nu wel weer ff wagen denk ik
|
|
|