Jay
Geen avatar
|
Diefstal uit auto bij Oostvoorne, dat horen we helaas vaker de laatste tijd Dus we worden bij het autostrand verdreven door diefstal? Is daar nou niets aan te doen?
|
|
|
R.B.
|
@ limbo op goede dagen is het best druk op de slufter. Het probleem is dan snel dat de gevorderde riders op de mooiste stukken varen. Allemaal gevorderde bij elkaar gaat meestal wel goed. Het probleem is dat als er iemand staat te niksten in die mooie stukken dat het de gevorderde irriteerd en die gaan dan steeds vlak langs die persoon varen/ eroverheen springen enz. Verder is de sluf de mooiste spot van het land met zandbanken/ vlak water en dikke golven. Maar door de zandbanken zit er wel veel stroming in het water. Bekijk de spot goed vanaf je parkeerplaats dan zie je een hoop. Vandaag met iets te weinig wind wel weer genoten om op het water te staan. @ ron als je me na-aapt met een f-16 dan moet je dat ook pas doen als ik hem ook land haha. Want nu deed je me echt na.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ limbo op goede dagen is het best druk op de slufter. Het probleem is dan snel dat de gevorderde riders op de mooiste stukken varen. Allemaal gevorderde bij elkaar gaat meestal wel goed. Het probleem is dat als er iemand staat te niksten in die mooie stukken dat het de gevorderde irriteerd en die gaan dan steeds vlak langs die persoon varen/ eroverheen springen enz. Verder is de sluf de mooiste spot van het land met zandbanken/ vlak water en dikke golven. Maar door de zandbanken zit er wel veel stroming in het water. Bekijk de spot goed vanaf je parkeerplaats dan zie je een hoop. Vandaag met iets te weinig wind wel weer genoten om op het water te staan. @ ron als je me na-aapt met een f-16 dan moet je dat ook pas doen als ik hem ook land haha. Want nu deed je me echt na.
stimmt genau, vooral bij W en ZW is het dringen geblazen, met NW een stuk minder want sideshore, plus in de golven om de hoek plenty ruimte (daar wel veel stroming)
|
|
|
dimitri
Gast
|
Bovenaan op de parking Bij de 'landtong' ik geloof 3e trap, maar zie je snel genoeg. Ja Kan vrij hard zijn Uitschelden voor Schavuit, je hebt gewoon schijt, je weet toch. Allebei
Amen, Schavuit!!!
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
je hoeft voor zondga niet vroeg meer op, middag gebeurt het:)
|
|
|
|
d@ni
|
Gefeliciteerd Martijn!!
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Martijn gefeliciteerd. dames en heren, veel plezier morgen, ik zit in egmond aan zee, daar maar eens hakken.
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik hoop dat het er morgen goed uitziet, ben zwaar toe aan een glaasje prik en portie beuken(oten)
|
|
|
|
|
Nicolas
|
Hallo Slufterlocals & Hufters,
Na een minder leuke gebeurtenis (diefstal uit auto) wil ik niet meer naar O-voorne, maar mijn geluk eens proberen op de Slufter.
Wat hebben ze gestolen? Wou morgen net naar Oostv. gaan.. 2de hands markt is zo slecht, dus begrijp niet goed of het waren nieuwe kites?
|
|
|
Nicolas
|
Diefstal uit auto bij Oostvoorne, dat horen we helaas vaker de laatste tijd Dus we worden bij het autostrand verdreven door diefstal? Is daar nou niets aan te doen? camera-bewaking vragen
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hallo Slufterlocals & Hufters,
Na een minder leuke gebeurtenis (diefstal uit auto) wil ik niet meer naar O-voorne, maar mijn geluk eens proberen op de Slufter.
Wat hebben ze gestolen? Wou morgen net naar Oostv. gaan.. 2de hands markt is zo slecht, dus begrijp niet goed of het waren nieuwe kites? Ik ga morgen denk ik ook weer s naar playa. Laat me niet tegenhouden door dit nieuws. Hopelijk zijn de dieven niet actief als het wat drukker is op de parkeerplaats.
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Denk dat ik is uit m'n winterslaap ga komen en weereens naar playa ga!! Kijken of ik het nog een beetje ken.
|
|
|
DENNS
|
morge middag hoog water:( dus denk dat ik maar naar het autostrand gaat
|
|
|
martijn
|
Bedankt dude's! nog 2 jaar en dan kan ik ook iedere dag met wind naar het strand!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heren van het goede leven: Zondag 21 februari:Hoek van Holland (Sluf/Playa) 19kn ZuidNoord-West Hoog water: 14:00 uurIdd. geen goede omstandigheden voor de Slufter (tenzij vroeg = geen optie voor me met een kleine man in huis) Waar gaan we heen
|
|
|