Matthijs?!
|
hmm betwijfel het nu het begint te miezeren en in de winter is dat niet zo fijn ik kan er binnen een kwartier zijn dus mij maakt het niet uit maar die miezer moet wel stoppen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hmm betwijfel het nu het begint te miezeren en in de winter is dat niet zo fijn ik kan er binnen een kwartier zijn dus mij maakt het niet uit maar die miezer moet wel stoppen
Helaas check hier maar: http://www.sat24.nl/nlOp buienradar zie je de miezerregen niet, veel te klein om waar te nemen. Het zijn de dikke witte wolken... Tevens zakt de wind weer iets in, richting de kritische ondergrens van 8,0 m/s (de garantie dat het te doen ik op Slufter/Sperrgebietstrand
|
|
|
|
Matthijs?!
|
balen hmm die miezer is op het moment gestopt of ik kan het niet goed zien:P en de wind neemt volgens mij inderdaad af maar ik wil wel de gok wagen dus als er iemand mee gaat let's go:D
|
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
slufter
Laatste update: 13:52 uur
Windsnelheid: 15.7 knopen (8 m/s, 5 Bft) Windstoten: 19.8 knopen (10.2 m/s)
twijfel, wil echt gaan!!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Robert,
Ik ga over een half uur van mijn werk weg en kan om 1545 op de Slufter zijn. Laat maar even weten of je dan gaat of niet
|
|
|
|
Matthijs?!
|
Jullie gaan dus slufter? ben er dan misschien ook nog bij
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja, ben weer terug uut Egmond. morgen misschien beter naar oostvoorne ivm hoogwater rond 1300 / 1400 uur??
|
|
|
Nicolas
|
ik ga oostvoorne normaal gezien morgen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ja, ben weer terug uut Egmond. morgen misschien beter naar oostvoorne ivm hoogwater rond 1300 / 1400 uur?? Een lastige Ron, daar het de hele dag lekker waait. En als je om een uur of 10:00 op de Slufter bent, dan pak je nog een paar uur laag water mee. Het is nl. lang laag tij. Pas om een uurtje of 12 gaat het tij snel omhoog, waarbij het rond 14:00 uur pas echt hoog wordt.
|
|
|
martijn
|
Dude's, voor het geval dat ik geen vervoer heb morgen: met wie kan ik mee liften?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
idd.een lastige Michiel. we kijken wel even wat de andere doen. vanavond ff weer kijken.
autostrand met hoog loopt nu wel het poeltje achter 2e duin vol, toch? wind wordt wel WNW en is dan aanlandig op autostrand, ook niet zo lekker.... wordt iets van 1,70 boven NAP.
|
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Oh! Michiel, pas op met lelijke woorden. Zometeen krijg je ook een uitbrander van Dimitri, dat overkwam mij enkele dagen geleden ook. Ik ben er nog steeds van ontdaan....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
jawel = wegvaarzone
Fout, de wegvaarzone is ter hoogte van "onze" tweede zandbank (oranje paaltje). En onze speelpoel bij hoog water ligt daar meer Noordelijk van, oftewel ACHTER de palen! Ik vond 'k@t' wel een kuis woord, niet
|
|
|
dimitri
Gast
|
Oh! Michiel, pas op met lelijke woorden. Zometeen krijg je ook een uitbrander van Dimitri, dat overkwam mij enkele dagen geleden ook. Ik ben er nog steeds van ontdaan.... Jay, Je zou een voorbeeld aan het K woord van Michiel kunnen nemen.
|
|
|
dimitri
Gast
|
ja slufter 15.45h!
Sorry Robert!!! Kwam nog wat uit de lucht vallen vandaag, letterlijk en figuurlijk. Ik ben waterklerk en regel dus ook de crew changes aan boord van zeeschepen. er zou vanmiddag om 1250 een vlucht uit St Petersburg aankomen, hier en daar wat vertraging natuurlijk. voor de afgaanden bemaning was er een vlucht geplant om 2010 naar St petersburg. hier en daar wat vertraging. Je begrijpt dus dat de telefoon niet still stond vandaag. Hoe dan ook, morgen rond de klok van 1300 aanwezig!!!!!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
jawel = wegvaarzone
Fout, de wegvaarzone is ter hoogte van "onze" tweede zandbank (oranje paaltje). En onze speelpoel bij hoog water ligt daar meer Noordelijk van, oftewel ACHTER de palen! Ik vond 'k@t' wel een kuis woord, niet Ik denk dat we daar maar op één manier achter kunnen komen. Maar morgen een odol sessie op dat Sluft is naruurlijk ook XXX
|
|
|
dimitri
Gast
|
Gaat morgen helemaal goed komen zo te zien aan de voorspellingen. 14:00 hoog water, 170+ Brouwergat, en een bek wind in het vooruitzicht.
Denk dat het een grote vlakwater speeltuin word op de Bdam.
|
|
|