@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Hoelaat gaan we naar Playa? Ik twijfel nog want het schiet opeens iets onwijs in mijn nek, ik weet niet of het verstandig is om te gaan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tot hoe laat blijven jullie daar? Kan er rond 15.00 zijn, maar anders rij ik naar de Slufter!
Dat durf ik niet te zeggen. Ik ben er dan niet meer waarschijnlijk. Ron is er nu praktisch al, en weet niet of hij ook langer blijft. Je kunt naar de parkeerplaats rijden en kijken of er nog kites in de lucht hangen. Sowieso is Playa rond 15u de beste optie ivm hoog water. @rjen: oppassen man. Ondanks je droogpak blijft het water koud, dan kan het alleen maar erger worden
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
De wind valt ook nog flink tegen! nog maar net 8 m/s? Twijfel?
KNMI geeft ook maar windkracht 4 a 5 door en meteo 17 tot 24 knopen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
8,6 m/s en de voorspelling dat hij alleen maar toe zal nemen. En gezien de prutwind van afgelopen tijd ga ik het risico nu wel nemen. Maar ik snap je overweging @rjen
En als je toch gaat, beide maten mee
|
|
|
Matthijs?!
|
Dat zonnetje dat ik daar zonet las is er niet hoor maar erg bewolkt is het ook niet het is wel mooi dagje:D
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hier schijnt de zon wel, en als het goed is half bewolkt vanmiddag
Ik ga zo rijden!
|
|
|
Matthijs?!
|
ik ga even douche raar nu te gaan douche maar dan voel ik me fris en kan ik extra dirty op het water zijn en dan ben ik over uurtje er wel
|
|
|
martijn
|
shiiiiit, iedereen playa? niemand slufter?
|
|
|
|
|
martijn
|
he Olten, kom jij niet?
|
|
|
martijn
|
dan misschien br.dam
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
nee, morgen auto naar de garage en daarna ga ik pas weer kiten. En nog een beetje bij komen van carnavalpret
|
|
|
dimitri
Gast
|
dan misschien br.dam
Ik rij om 1300 uit Hsluis weg naar de Bdam
|
|
|
d@ni
|
Heb je nog vervoer kunnen regelen Martijn?
|
|
|
martijn
|
ik rij met een windsmurfer mee, die kan zowel naar oostvoornse meer/ slufter of brouwersdam. Weet nog niet wat het word, maar heb niet echt zin om dat stuk te lopen
|
|
|
martijn
|
Heb je nog vervoer kunnen regelen Martijn?
ja gelukkig wel ik had geen vervoer, toen belde een windsurfer gister of ik mee wilde rijden
|
|
|
Nicolas
|
Dat stuk lopen is de moeite !!
|
|
|
DENNS
|
De windsnelheid op 26 februari 2009, 12:50 uur is 7.1 m/s De windstoot op 26 februari 2009, 12:50 uur is 8.1 m/s :S:S:( ???
|
|
|
|
d@ni
|
Mocht het morgen nog wat worden, dan wil ik zeker na werktijd nog ff knallen. Locatie afhankelijk van getij. en eeuuh... GEFELICITEERD R.B.!
|
|
|
Nicolas
|
ik ga als het waait, Oostvoorne.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Vandaag voor jan *** naar de Bdam gereden. 1 rak kunnen varen en daarna kon je met de 10.5 nog geen hoogte houden.
Klaar dat ik er mee was ben ik weer naar huis gereden. Zie ik dat iedereen goed heeft kunnen varen. hoe frustrerend kan het zijn!!!!!!!
|
|
|
martijn
|
slufter was ook 10000000000x niks, een dag om snel te vergeten!
|
|
|