|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gefeliciteerd Jesse! Heb je dan al een brommert of scootert? En zo ja, heb je al een beugel gemaakt voor je kiteboard? Noodzakelijke verbouwing lijkt me
|
|
|
Rhino_83
|
@ jesse:
oostvoornse meer vanavond?
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Gefeli Jesse! Nog een een kar er achter en je kan met je kitegear richting het strand @All: Trouwens volgens mij is het niet eens de moeite waard om vandaag nat te worden.....7.1 Ms..... Né......
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Had ook buiten niet de indruk dat het lekker waaide zoals gisteren. Wel lekker zonnetje buiten...
|
|
|
thomasr
|
sluf was eigenlijk best heel erg lekker, ietsjepietse underpowerd met de 8 maar verder helemaal toppie
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gisteren klopte de richting ook niet die AWD aangaf. de grafiek gaf ZZW aan terwijl het toch echt wel WZW was. ik ga toch op Rockanje kijken straks. geen zijn om helemaal naar Ijsselmeer te rijden.
Wat loop je nu weer te ijlen Ron? Gisteren was de wind gewoon dik zzw, met wzw vaar je naar rechts van het strand af, nu was dat over links. Hehehe, ben ik echt zo aan 't ijlen? mijn gevoel was dat het toch meer richting west was... maar dan had ik het mis. was vandaag best goed te doen op Slufter. je kon bijna overal staan als je niet te ver uitvoer. lekker vlak water. was best druk.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ rhino! jaa lijkt me goed, bel je wel ffies! @ mart en michiel, jaa thnx! nou ik zat dus ffeis te kijken.. Word denk een scooter, maar dan doe ik me kiteboard aan me tas, en me kite agterop.. en een tas met overige spullen tussen me benen.. en me wetsuite etc. pas allemaal in me kite tas! khad wel 6fout, dus 1`meer en ik was gezakt! is op zich wel goed te doen denk ik vanvodn met me 11! ga ik tog ng kiten!
|
|
|
R.B.
|
Rhino 83 en jesse hoelaat zijn jullie op het o'meer?
|
|
|
Mr the Emperor
|
Zelf rond het middaguur op Rockanje geweest. Voor het eerst in mijn droogpakkie gehesen. Wil ik mijn kite oppompen, is mijn ventiel verdwenen. Dus onverrichte zaken weer naar huis......
|
|
|
Rhino_83
|
Hoi RB,
Ik ga rond kwart over 5 rijden dus 6 uur aanwezig...
maar zit er over te denken om eigenwijs eerst ffies bij de slufter te kijken.....
heb daar vaker gevaren met oost...
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Weet niet of het de moeitewaard is om nat te gaan worden... ik ga rond 5 uur even bij de slufter kijken. misschien ga ik nog een poging wagen...
|
|
|
R.B.
|
Dan ga ik nu richting sluf rijden en zie het dan ook wel.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
danggg,, 'ZUSSEN' om gek van te worden! Wordt er een vet bobbeltje achter haar oor ofzow weg gehaald. moet mama weer mee.. en kan jesse niet voor 15min ffies worden weg ge bracht... Bus en trein lopen precies weer niet goed op elkaar.. dus neej.. mannn, nou.. R.B. veel plezier, mij mayhem blijft vanavond droog!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Let wel op.... Het gedogen is over op het Oostvoornse meer.... Volgens mijis het laatste bericht juist dat er een gedoog zone is gemaakt voor kitesurfers Dacht toch echt afgelopen weken ergens een bericht langs te hebben zien komen, waarin men stelde dat het gedogen over is. De Jongens van Eurofun werden er ook in aangehaalt. De rede, hoe tegenstrijdig dan ook, voor het stoppen met gedogen zou de aankomende sluiting van de Slufter zijn. Ze vrezen dan een te grote toeloop op het Oostvoornse meer. Ben al even aan het zoeken geweest, maar kan het bericht niet zo snel vinden. Hoop dan maar dat ik mij het verbeeld heb.....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dacht toch echt afgelopen weken ergens een bericht langs te hebben zien komen, waarin men stelde dat het gedogen over is. De Jongens van Eurofun werden er ook in aangehaalt. De rede, hoe tegenstrijdig dan ook, voor het stoppen met gedogen zou de aankomende sluiting van de Slufter zijn. Ze vrezen dan een te grote toeloop op het Oostvoornse meer. Dat heb ik ook zien voorbij komen. Kan het ook niet meer vinden. Maar gelukkig hebben de belanghebbenden (o.a. Eurofun) ervoor gezorgd dat er toch gekite kan worden, mits binnen de zonering. Wordt een gekkenhuis volgend jaar ben ik bang...
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo..........Helix 12 is getest en goed bevonden! Lekker snel voor een 12 en veel power, moest wel even wennen en ZO op Slufter voelt niet echt goed! Hopelijk snel weer lekker ZW!
Was trouwens nog goed te doen zonder cap en handschoen maar wel weer de schoentjes aan.
|
|
|
Power Zone
|
Wordt een gekkenhuis volgend jaar ben ik bang Denk dat dat wel mee zal vallen, de wind is er toch altijd wat minder en die dammetjes maken het voor beginners ook erg risicovol. Tevens als je opzoekt wat voor beesten daar rondzwemmen jech! @jelle Gefeliciteerd man je leven begint nu echt, je wereld word zo veel groter
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Kijk Jesse is los!! Wanneer kom je mij nu oppikken voor een sessie?? Dan kan ik me vergrijpen aan een warme chocomel met een flinke scheut rum na zo'n koude sessie!!
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Dat heb ik ook zien voorbij komen. Kan het ook niet meer vinden. Maar gelukkig hebben de belanghebbenden (o.a. Eurofun) ervoor gezorgd dat er toch gekite kan worden, mits binnen de zonering.
Oke, mooi werk. Dat is wel een hele snelle actie..... Oostvoornse meer is dus weer en go! Sorry voor de verwarring.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Jesse Ik ben wel van plan te gaan maar ik kom zowiezo van de ZH Eilanden en dan ga ik rechtstreeks naar het water!! Waar bekijken we morgen nog even!!
Ik ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn vandaag met ZO. Dus alle tips voor morgen zijn welkom!
|
|
|