Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Hey Michiel, kun je hier nie ff een wg.prootje plakken? Ik hoop morgenmiddag nog ff te gaan.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Zondag hele dag Vrouwenpolder, herkenbaar aan Ocean Rodeo gear . Zwaait ff als je dit gelezen hebt. We zitten bij de derde trap vanuit het noorden gezien. Even Dakhla uit mn systeem rausen! Hijo bel ff als je aan wilt schuiven.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hey Michiel, kun je hier nie ff een wg.prootje plakken? Ik hoop morgenmiddag nog ff te gaan. Helaas zulke software niet op m'n telefoon, maar windfinder superforecast is vergelijkbaar goed, en nog gratis ook! Weerbeeld is gelijk aan gisteren, alleen iets kouder.
|
|
|
|
R.B.
|
waar ga je sebas?
P.s. mag er gekite worden op Renesse? Als ik op het plaatje kijk moet het daar ook te doen zijn met oost. En ik kan nergens vinden dat het niet mag.
|
|
|
|
D@VE
|
Wordt ie in de de loop van de dag niet te veel OOST voor Vrouwenpolder??
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ brian. Ik krijg via avast dat er een trojaans paard is geblokkeerd. Op deze site kan ik ook niet bij mijn inbox etc. Weet niet wat er aan de and is maar hoop dat ze het snel kunnen oplossen
Hmmmm. mijn laptop is gisteren na het aanklikken van KiteHigh ook aardig fucked up geraakt. krijg nu steeds melding van Windows dat firewall niet meer up to date is en al die zooi. kan niets meer. kan alleen enkele sites via start en uitvoeren oproepen. ook geen Outlook meer. zelfs de virusscanner van KPN pakt mijn wachtwoord niet meer. lekker dan. ik pas ff voor vandaag, lichte blessure aan de rug. veel plezier en doe voorzichtig.
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
waar ga je sebas?
P.s. mag er gekite worden op Renesse? Als ik op het plaatje kijk moet het daar ook te doen zijn met oost. En ik kan nergens vinden dat het niet mag.
oostvoornse meer, je hebt er wel dammetjes maar het is goed te doen met oost
|
|
|
Yoram
|
Hmmmm. mijn laptop is gisteren na het aanklikken van KiteHigh ook aardig fucked up geraakt. krijg nu steeds melding van Windows dat firewall niet meer up to date is en al die zooi. kan niets meer.
Probeer even een scan met, http://housecall.trendmicro.comIk ga misschien nog even tegen de avond en anders morgen, alleen nog even kijken waar.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, wat was hij hard in de vroege ochtend! (Olten, waar was je?) 7m en gaan.....tot de wind na een half uurtje inkakte. Toen verder met de 10m waarbij alle wind tussen 3 t/m 7 Bfrt is voorbij getrokken. Jawel, hij is weer eens vol oost. Kan niet wachten tot er een N bijkomt of iets anders dan O in de voorspellingen
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Volgens mij was het vandaag een heerlijk weertje, Baal ervan dat het Oosten wind was. Hoop dat het morgen iets meer Noord erin zit zodat ik naar Rock of Playa kan
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Morgen nog iemand ergens kiten? Hoop vanaf uurtje of 10 richting een spot te rijden.
|
|
|
Robin73
|
@ Windhoos Als het goed is hoef ik morgen niet te werken dus ik ga zeker het water opzoeken. Waar ga jij morgen heen?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Fuck Ron, dat kitehigh geibfecteerd is is tot daar aan toe, maar dat er nu ook zooi op je pc staat is nog veel erger. Hoog tijd om de site weer eens van de grond af op te bouwen of in ieder geval de boel weer 2011-proof dichtspijkeren want dit mag geen 2e keer gebeuren! Waar is Laurens als je hem nofig hebt..... @Boarder73, Rockanje met Noord? Dat wil ik zien
|
|
|
Yoram
|
Morgen maar is richting Muiderberg, ben benieuwd, nog nooit geweest eigenlijk
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
@Boarder73, Rockanje met Noord? Dat wil ik zien Ga hem nou niet uitdagen.....
|
|
|
Robin73
|
Waaes maar niet bang Parkie. Ik check altijd eerst de gegevens van de spot en zal nooit bij aflandige wind het water op gaan. Ook vraag ik als ik op een nieuwe spot ben of er nog bijzonderheden zoals lokale regels zijn of verborgen paaltjes onder water. Veiligheid voor alles. En ik zag net hier bij de spots dat je bij noord niet op Rockanje moet zijn.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Boarder73: Gewoon hier op het forum checken waar de meeste mensen naar toe gaan, dan kan je nooit de fout in gaan.
En als je wat ervaring op hebt gedaan weet je straks ook bij welke wind je waar moet zien en waar niet.
|
|
|
Sennick
|
Gisteren avond nog even naar vrouwenpolder gegaan. Lekker gevaren. Het is een mooie spot. Jammer dat het zo ver rijden is maar met no wind een goed alternatief.
|
|
|
Sennick
|
@evan. Ja dat was lekker dat de site geïnfecteerd was. Het was voor mij een goede reden om het pc-tje maar te gaan formatteren. Dan ben je de ook weer vanaf.
|
|
|