|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ligt het aan mij, of worden er de laatste weken weer ontzettend veel boardjes verloren? Zie niets anders voorbij komen. Straks nog oppassen op open zee: allemaal kiteboardjes waar je je dure vinnen aan gort op kunt varen
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Ligt het aan mij, of worden er de laatste weken weer ontzettend veel boardjes verloren? Zie niets anders voorbij komen. Straks nog oppassen op open zee: allemaal kiteboardjes waar je je dure vinnen aan gort op kunt varen gister met opkomend tij op Kijkduin behoorlijke stroming. Dus als je bij een trick je board verliest drijft ie zo weg.
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
ben laatst voor het eerst op open zee geweest 7 keer me board kwijt geraakt. Was wel een mooie sessie om me board op te pikken door upwind the bodydraggen dus mij gaat het hopelijk niet gebeuren dat ik hier op het forum een oproep moet doen!
|
|
|
rdeheld
|
Ligt het aan mij, of worden er de laatste weken weer ontzettend veel boardjes verloren? Zie niets anders voorbij komen. Straks nog oppassen op open zee: allemaal kiteboardjes waar je je dure vinnen aan gort op kunt varen Ik moet ook nog iemand bedanken voor het terug brengen van mn X-ride boardje, De combinatie van teveel wind voor mn maat kite en de EB stroom die ging lopen tussen de banken maakten het wel heel erg lastig om te bodydraggen. Met iets minder wind of een kleinere kite is dat niet zon probleem.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere avond nog een super lekkere after work sessie gahad, zit hier na te genieten van de spierpijn.. Ook een boardje opgepikt voor iemand, blijft lastig al doe ik het vaker.
|
|
|
Ozdakiteman
Logs: 0 | 64 uur
|
Gistere avond nog een super lekkere after work sessie gahad, zit hier na te genieten van de spierpijn.. Ook een boardje opgepikt voor iemand, blijft lastig al doe ik het vaker. Was iig niet het boardje van de zwager..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ligt het aan mij, of worden er de laatste weken weer ontzettend veel boardjes verloren? Zie niets anders voorbij komen. Straks nog oppassen op open zee: allemaal kiteboardjes waar je je dure vinnen aan gort op kunt varen Idd, valt mij ook op, vooral Oostvoorne lees ik regelmatig met ZW of W, hoe krijg je dat voor elkaar zou je zeggen.....
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
ik verbaasde mezelf er ook mee, maar na een backroll to faceplant en dan ook de bar de verkeerde kant op te draaien duurde het iets langer als gemiddeld om te relaunchen. Toen ik me vervolgens omdraaide om naar m'n boardje te bodydraggen was die spontaan verdwenen. Ik kon het niet geloven dat ik in die choppy golfjes van nog geen 50 cm max m'n board nergens meer terug zag. Board heeft zelfs een neon oranje rand dus zou goed op moeten vallen zou je zeggen. Misschien moet ik eens naar de opticien... Of aan de waveplank.. ervaring tot nu toe (2x) is dat die harder downwind drijven als ik
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Karel79: het is een open deur, maar het werkt absoluut: altijd blijven kijken waar je plank is tijdens manoeuvres zoals de relaunch. Dat werkt gewoon, hoe lastig het ook is.
Waveboards drijven idd. snel(ler) af, en je verliest ze in de regel in de branding. 9 van de 10x spoelen ze downwind snel aan. Dat is idd. het voordeel.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Met je kont op het terug te brengen boardje zitten en dan downwind gaan is de makkelijkste optie.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm..klopt weer geen reet van de voorspelling...veel meer wind! En zou nog moeten gaan toenemen.... Maar ben wel wat gaar van gister zeg....
Dat had zelfs Surfabc niet voorspeld..
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gistere avond nog een super lekkere after work sessie gahad, zit hier na te genieten van de spierpijn.. Ook een boardje opgepikt voor iemand, blijft lastig al doe ik het vaker. He hoe laat was je er baas want ik heb je niet gezien.....Was al wel om 19u weg...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hmm..klopt weer geen reet van de voorspelling...veel meer wind!
Herstel: er klopt geen reet van de voorspellingen die jij raadpleegt
|
|
|
|
WvanKooij
|
Ben ik de enige met spierpijn? Nee dat ben je niet
|
|
|
rocket man
|
Hmm..klopt weer geen reet van de voorspelling...veel meer wind!
Herstel: er klopt geen reet van de voorspellingen die jij raadpleegt nou.?.?...het was erg vaag gister middag / avond: Kom je aan is de wind beneden 18 kn gezakt, op de horizon een naderend buienfront dat op buienradar niet zichtbaar was, wind die dan naar 9 kn zakt (noormaal fenomeen voor een optrekkend buienfront) en na het front weer aantrekt tot 20+ kn alhoewel met de volgende buienfront in het zicht (en die was heul donker). Diegenen die voor het eerste front alles hadden klaargelegd konden ff 45 min tussen de fronten varen. Ik had de kat te lang uit de boom gekeken... (maar wel nog spierpijn van maandag)
|
|
|
Karel79
|
beetje jammer van de regen idd, ik had gerekend op een zonnetje! maar prima gevaren op playa met een 9m van 17:00-20:00 door de buitjes heen. Was even sinussen op een gegeven moment maar nog net te doen.
|
|
|
Yoram
|
beetje jammer van de regen idd, ik had gerekend op een zonnetje! maar prima gevaren op playa met een 9m van 17:00-20:00 door de buitjes heen. Was even sinussen op een gegeven moment maar nog net te doen.
Welke kite vaarde jij? Ik, Pallo, Wiebe, Dennis en Bezem hebben daar ook vanaf de middag tot een uurtje of 20hr gestaan, was wel weer lekker.
|
|
|
Ondabeach
|
@EJ..... uhum nee... soort van overreden door een vrachtauto gevoel
|
|
|
Karel79
|
Ik vaarde met een Best TS (groen met oranje en een zilver visje)... toen ik het strand opwandelde was er nog iemand met dezelfde kite aan het varen maar die heb ik later niet meer gezien... Ik vaar meestal behoorlijk stuk upwind zodat ik de ruimte heb
|
|
|
pallo
|
was echt weer heerlijk gister @ playa! lekker over die kleine bazen heen vliegen enzo
|
|
|
Eagle-Jan
|
gehehehe... dat gevoel heeft mijn naish moneyshot ook...
|
|
|
pallo
|
gehehehe... dat gevoel heeft mijn naish moneyshot ook... haha inderdaad! gaat echt goed met die boardjes van jou
|
|
|