|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Als na de middag beetje droog wil worden en er staat serieuze wind ga ik ook nog ri water!
Zijn er verder nog mafkezen ????
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik wilde zo ook even gaan, het is wel rotweer..
Het gaat hem zo niet worden helaas en wind zakt er ook helemaal uit voor vanmiddag pfff
|
|
|
geloof68
|
Kom ik goed weg, wilde al bijna de regen trotseren. Morgen weer een dag .
|
|
|
|
|
|
|
tgroot
|
morgen na 13 uur wind weg zag ik? kom ook wel ff stoeien op de sluf denk ik
|
|
|
|
Zeeland135
|
Is het van het weekend een beetje te doen met een wetsuit? Of is dat te koud?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kunt je beter afvragen of het te doen is met je kleinste kite
|
|
|
Zeeland135
|
Ach, eerst maar eens zien of het echt zoveel wordt. En als het dat toch een paar knoopjes minder wordt, dan blijft er toch een mooi windje over om lekker los te gaan. Ik vroeg me alleen af of het niet te koud is voor een wetsuit, want het water zal nu ook wel niet al te warm zijn.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Water is nu rond de 6gr, weet niet wat voor wetsuit je hebt. Maar neem aan dat het geen goed winterpak is wat net zo warm is als een droogpak.
|
|
|
Zeeland135
|
5-5 wetsuit met extra laagje eronder, schoentjes en een hood. Is inderdaad geen dry-suit????
Ik begrijp van jou Evan dat het zonder drysuit niet te doen is?? Ik ben geen eskimo, maar in de herfst met een graad of 10 buiten temperatuur is het te doen. Koude vingers heb je tenslotte met een drysuit net zo goed.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Is net als de herfst, je moet alleen geen baantjes gaan zwemmen.
Maar er zijn wetsuits die net zo warm zijn als droogpakken, en dan heb je het met 10gr gewoon zo heet dat de handschoenen uit moeten.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
5-5 wetsuit met extra laagje eronder, schoentjes en een hood. Is inderdaad geen dry-suit????
Ik begrijp van jou Evan dat het zonder drysuit niet te doen is?? Ik ben geen eskimo, maar in de herfst met een graad of 10 buiten temperatuur is het te doen. Koude vingers heb je tenslotte met een drysuit net zo goed.
in herfst is het water niet zo koud. + het voordeel is als je lichaam warm is duurt t langer voordat je handen koud worden.
|
|
|
tgroot
|
morgen na 13 uur wind weg zag ik? kom ook wel ff stoeien op de sluf denk ik
Hoe laat ga jij landen Tim? Ik neem een kleine smurf mee die haar pak in den haag heeft liggen, dus toch maar zm dan. 11 uur daar na 14 uur is er nog maar 20kn over
|
|
|
|
Big Vin
|
5mm wetsuit is op zich priima te doen mits het een beetje een goede en passende is.
|
|
|