Myzrael
Gast
|
Stevig spul he? De wind is nu helemaal relaaxxxt weet je wel?
|
|
|
DaanD
|
Hmm geen touw aan vast te knopen dus, net als de voorgaande dagen. Zoals het er nu naar uitziet wordt het hem iig as. dinsdag!
|
|
|
Idefixe
|
broeikaseffect, teveel bier gezopen, een pilletje gejat van Myzrael ???
Bedoel ik dus wel ff die mafketels van die windsite's............. Dinsdag de hele dag werken (angry_kitesmiley)
|
|
|
Geronimo79
|
pff.... idd.. eerst mooi 15 knopen vandaag... noppes.... krijg ik nog een belletje... jah pietje paulusma geeft aan windkracht 6.... NOUW.... NEE dus.. misschien 6 knopen... voor nop naar workum gekart...
|
|
|
|
sjembek
|
Morgen wordt het gewoon windkracht 5 hoor .. I love Piet (kiss_kitesmiley)
|
|
|
|
Jolien.
|
Ik weet ook niet meer wat ik nou moet geloven. Als blijkt dat t toch lekker heeft gewaaid word ik echt gek! Windguru geeft morgen op Brouwersdan 4 tot 8 knopen.. Teletekst Windkracht 3/4, Tsjaa,, 100 kilometer voor niks rijden vind me pa ook niet lauw..
|
|
|
Koenani
|
morgen zal wel niks worden maar dinsdag wss wel
|
|
|
Jolien.
|
Dinsdag mag ik gewoon weer naar school.. en de meeste ook weer werken dus daar hebben we geen fuck aan
|
|
|
Myzrael
Gast
|
'k Neem vrij dinsdag. En dan maar heel erg hopen dat het 9 m2 weer wordt!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nou, ik ben dus vandaag geweest (tegen beter weten in) op autostrand en het was 36 x K*t
knoopje 8 tot 10. Het zooitje optimistisch opgepompt, half uurtje zitten irriteren en toen weer weg.......
Heb als laatst vlak voor ik vertok van huis naar actuelewaterdata.nl gekeken en dit klopte dus echt..... gaf overal langs de kust idd 6 tot 10 knopen aan.
snel vergeten maar deze dag. (tong_kitesmiley)
|
|
|
basvr1
|
Toch goed dat ik niet ben gegaan,niet voor niets 100 km gereden, ik baalde al in Arnhem stond er wind.
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
misschien vanavond nog langs de kust anders morgen gewoon na je werk, het is tot minimaal 10 uur licht alleen zal er dan wel een dikke 7 staan!
|
|
|
¦Tim¦
|
ahh ik had echt zitten hopen op vandaag kan die wind niet even wat eerder komen nikszooi
|
|
|
Frank77
|
heel naar...
|
|
|
NIELZZZZ
|
gef mij een paar van zulkeweekenden en je kan me opsluiten in zo een witte jas
|
|
|
kitestertje
|
ik was ook van plan vandaag te gaan maar alle wind is opgeschoven naar morgen
|
|
|
Jolien.
|
Je wordt er toch helemaal knetterlauw van... waar is die wind!!
|
|
|
fransie
|
dinsdag word het super!!! er zit ook maar 1 nadeel aan!
werken!! dus ik kan niet!!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
'k Ga morgen fijn de 9m2 testen!!!!!!
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
'k Ga morgen fijn de 9m2 testen!!!!!! heb je die nou al is getest... volgens mij typ je dat ook al 2 weken:D Nee....alleen gevlogen maar niet gevaren. Ik zit dikkedulle al 2 weken op ECHT goede wind te wachten maar steeds is het niks. Ben vast niet de enige met dat probleem
|
|
|
|