Kiten tijdens onweer!!!

Leon aero2
Gast
Antwoord #25 Juni 17, 2007, 21:05:05
edit2Rapporteer  
Ik was diegenen die voer met die blauwe Fuel en heb ook doorgevaren al die tijd.

Ik ben me dan ook nu helemaal aan het kapot schamen...


Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #26 Juni 17, 2007, 21:24:47
edit2Rapporteer  
Nou dat is een goed voor de volgende keer, dus gewoon met zo'n bui zorgen dat je van het water af bent dan heb je ook weinig kans dat er iets gebeurt.
Leon aero2
Gast
Antwoord #27 Juni 17, 2007, 21:26:18
edit2Rapporteer  
Nou dat is een goed voor de volgende keer, dus gewoon met zo'n bui zorgen dat je van het water af bent dan heb je ook weinig kans dat er iets gebeurt.

Yes sir..
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #28 Juni 17, 2007, 21:35:11
edit2Rapporteer  
Nou dat is een goed voor de volgende keer, dus gewoon met zo'n bui zorgen dat je van het water af bent dan heb je ook weinig kans dat er iets gebeurt.

Dus inderdaad direct van het water af en op een natte (goede geleiding overigens) openvlakte langs het water allemaal staan kijken.

Ik vraag mij af of eenieder wel zo eerlijk hierover is. Degene de kiten in de omweer sommeren dat men dat niet mag, maar wel op de open vlakte toekijken wat iets minder gevaarlijk is maar eigenlijk net zo min verantwoord. 

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #29 Juni 17, 2007, 21:52:24
edit2Rapporteer  
overigens vandaag was het een top dag  ThumpsUp

Van 9 tot over 12 gevaren en toen was de pijp leeg en Leon ik heb je gemist vandaag. Jammer dat gisteren alleen in de omweersbui het waaide. Je had er vandaag moeten zijn schitterend en gisteren had ik ook het idee dat de bui met bliksem overgewaaid was. Bleek toch niet het geval te zijn, helaas volgende keer beter en van mij hoef je je niet te schammen, volgende keer zijn we iets verstandiger om ook op de open vlakte toe te kijken naar degene die dan wel doorvaren en denken jammer nu waait het wel.

Met mijn opmerkingen wil ik niet deze topic in het belagelijke trekken, maar we moeten het wel in proporties zien en indedaad kiten met omweer is niet verstandig.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #30 Juni 17, 2007, 21:56:33
edit2Rapporteer  
Nou dat is een goed voor de volgende keer, dus gewoon met zo'n bui zorgen dat je van het water af bent dan heb je ook weinig kans dat er iets gebeurt.

Dus inderdaad direct van het water af en op een natte (goede geleiding overigens) openvlakte langs het water allemaal staan kijken.

Ik vraag mij af of eenieder wel zo eerlijk hierover is. Degene de kiten in de omweer sommeren dat men dat niet mag, maar wel op de open vlakte toekijken wat iets minder gevaarlijk is maar eigenlijk net zo min verantwoord.



Nou nee ik ben gewoon plat onder mijn kite gaan liggen zonder harnas en ook zonder het doek aan te raken. En ik heb zeker niet staan kijken aan de waterkant.
Leon aero2
Gast
Antwoord #31 Juni 17, 2007, 22:51:35
edit2Rapporteer  
overigens vandaag was het een top dag ThumpsUp

Van 9 tot over 12 gevaren en toen was de pijp leeg en Leon ik heb je gemist vandaag. Jammer dat gisteren alleen in de omweersbui het waaide. Je had er vandaag moeten zijn schitterend en gisteren had ik ook het idee dat de bui met bliksem overgewaaid was. Bleek toch niet het geval te zijn, helaas volgende keer beter en van mij hoef je je niet te schammen, volgende keer zijn we iets verstandiger om ook op de open vlakte toe te kijken naar degene die dan wel doorvaren en denken jammer nu waait het wel.

Met mijn opmerkingen wil ik niet deze topic in het belagelijke trekken, maar we moeten het wel in proporties zien en indedaad kiten met omweer is niet verstandig.

Ik ben vandaag geweest, en was lekker...stond rond de klok van 09:30 op het water...
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #32 Juni 17, 2007, 22:56:18
edit2Rapporteer  
ja was weer lekker he leon!!! In het begin helemaal.... (grinnik_kitesmiley)!
Leon aero2
Gast
Antwoord #33 Juni 17, 2007, 22:59:57
edit2Rapporteer  

Nou nee ik ben gewoon plat onder mijn kite gaan liggen zonder harnas en ook zonder het doek aan te raken. En ik heb zeker niet staan kijken aan de waterkant.


Tjonge jonge of de wereld vergaat
Leon aero2
Gast
Antwoord #34 Juni 17, 2007, 23:02:40
edit2Rapporteer  
ja was weer lekker he leon!!! In het begin helemaal.... (grinnik_kitesmiley)!

Hij was zekers helemaal TOP, jij was ook lekker bezig ThumpsUp
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #35 Juni 17, 2007, 23:09:01
edit2Rapporteer  
Doe inderdaad lekker wat je wil.

Dan laat ik je half verbrand op het water leggen en kom je niet redden. Als je wel op eigen houtje van het water kan komen laat ik je voor de deur van de SEH staan. Etc, etc.

Inderdaad Get a life.

Hier nog zo'n nerd die niet een stuk tekst kan begrijpen.

WAAR IN GODSNAAM ZIE JIJ STAAN DAT IK GA KITEN MET ONWEER ???

En zoals Rhino-kiter al zei zo gevaarlijk was het dus niet volgens hem nou PRIMA als hij dat vind.... moet je vrede mee hebben ik heb meerdere malen een statisch geladen bar in me handen gehad ik nam het zekere voor het onzekere en ben er dus afgegaan. En oja Rhino-Kiter hahhaha was niet zo drijgend klopt maar ook een ietsiepietsie kleine bliksem inslag doet au hoor.... (grinnik_kitesmiley)

*** lezen is ook een sport ook hier zijn cursussen voor, is niet verplicht hoor MOET JE ZELF WETEN !!***



Toch nog even reageren. Vind ik namelijk ook wel eens leuk.

WAAR STAAT IN GODSNAAM DAT IK JOU BEDOEL!!
Leon aero2
Gast
Antwoord #36 Juni 17, 2007, 23:17:04
edit2Rapporteer  
Jongens zullen we gewoon einde discussie voering doen?

En gewoon lekker het water op gaan als het waait, en van het water af met onweer.

Hier ging het uiteindelijk allemaal om, iedereen is op zijn recht gewezen en klaar nu?

Lex

Berichten: 4827
Antwoord #37 Juni 17, 2007, 23:21:59
edit2Rapporteer  
ja was weer lekker he leon!!! In het begin helemaal.... (grinnik_kitesmiley)!

Hij was zekers helemaal TOP, jij was ook lekker bezig ThumpsUp

ja...vooral toen ik wat was " ingevaren" ....ik heb nog nooit zo hoog geloopt als vandaag...en alle lessers enzo waren goed verspreid, dus je had lekker de ruimte Grin. Ben zelfs verbrand...hopelijk volgend weekend weer1
Leon aero2
Gast
Antwoord #38 Juni 17, 2007, 23:25:17
edit2Rapporteer  
ja was weer lekker he leon!!! In het begin helemaal.... (grinnik_kitesmiley)!

Hij was zekers helemaal TOP, jij was ook lekker bezig ThumpsUp

ja...vooral toen ik wat was " ingevaren" ....ik heb nog nooit zo hoog geloopt als vandaag...en alle lessers enzo waren goed verspreid, dus je had lekker de ruimte Grin. Ben zelfs verbrand...hopelijk volgend weekend weer1

Ja het was echt lekker vandaag, in die hoek waar jij en ik bezig waren was het zeker goed te doen. Stond er in de ochtend helemaal alleen. (grinnik_kitesmiley)
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #39 Juni 17, 2007, 23:28:42
edit2Rapporteer  
haha..ik was toen nog lekker aan het leren...  :Smiley . Mijn broertje vaart nu ook al echt lekker, kleine sprongetjes lukken al en mooie bochten  (grinnik_kitesmiley)
dow-rhino2

Berichten: 174
Antwoord #40 Juni 18, 2007, 00:05:43
edit2Rapporteer  
Reactie van Xstream in mijn mailbox?
pik jij moet niet denken dat jij de superman bent. ik doe dat in ieder geval niet jij verwijst WEER het naar het feit dat ik kite met onweer. DAT STAAT ER NIET!!!! er staat IK DOE WAT IK WIL... dat kunnen verschillende handelingen zijn en niet per definitie het kiten in onweer te zijn. Lees eerst maar is duidelijk de tekst laat dat is tot je bezinken lees het dan nog een keer en ga dan is nadenken over wat er nou precies staat ipv gelijk op iets reageren. en je opvattingen over het feit of ik wel bekwaam bent is nog triester. heeft niets te maken of iets wel of niet weet ( mijn vaarbewijs bezit ik al zo'n 9 jaar. Ook hierbij leer je de weers omstandigheden ) en ja ook op IKO leer je dat maar dat neemt nog niet weg dat ik doe wat ik wil. En nee heeft niets met stoer te maken of welk aspect dan ook. Puur mijn eigen verantwoordelijkheid en daar heb jij niets mee te maken

Hoezo snel op je teentjes getrapt;) Ook jammer dat deze discussie niet verder gevoerd kan worden op het forum blijkbaar... Ook ben ik benieuwd waar in mijn verhaal geciteerd staat dat je op het water stond met de onweer... De regel 1. Goed zeemansschap is in dit geval wel van toepassing... Deze houd niet alleen in denken aan jezelf, maar ook denken aan anderen en niet schreeuwen naar anderen...

Leon aero2
Gast
Antwoord #41 Juni 18, 2007, 00:19:37
edit2Rapporteer  
Tuurlijk mag je de discussie gewoon voeren, je bent immers vrij om te posten wat je wilt lijkt me.
Enkel of je er uiteindelijk wat mee opschiet is de vraag?
Myzrael
Gast
Antwoord #42 Juni 18, 2007, 00:20:49
edit2Rapporteer  
Welke discussie op dit forum kan dan wel gevoerd worden zonder gescheld? ............geen?.........
rich1971

Berichten: 17
Antwoord #43 Juni 18, 2007, 00:42:03
edit2Rapporteer  
Dus even samengevat:
-Als je de volgende keer een donkere wolk ziet, met eventueel een bliksemschits maakt niet uit hoever weg, ga dan direct het water af, graaf een kuil in het zand, kite eroverheen en bidden maar tot de schepper op een goede afloop!

 (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Leon aero2
Gast
Antwoord #44 Juni 18, 2007, 00:49:50
edit2Rapporteer  
LOL


 *** Misschien dat er nog een openstaande vacature is bij de strandpolitie voor je ***

Toen de meeste mensen nog aan het kiten waren was de onweer nog vrij ver weg, toen het dichter bij kwam waren alleen degene met de gele rebel en blauwe feul nog op het water. En de rest aan het inpakken of wachten tot de onweer ging verdwijnen. Schei nou gewoon is uit met dat gezeik uit te braken man. Denken jullie nou echt doordat er op een forums word geschreven over ( stomme ) acties van mensen, dat de personen in qwestie het niet meer doen ??. Zelfde als oosten wind gezeik... mensen doen toch waar ze zelf zin in hebben. Zo ook ik. Ook de reacties zijn zo leuk " ik zal ze er ff op aanspreken etc etc " LOL stel strandjutters ...

 *** GET A LIFE ***

das iig 'n uitgesproken mening.
ik heb het er zelf niet zo op tijdens het kiten maar ik wil graag nog 'ns pica's schieten van mensen die in de lucht door de bliksem geraakt worden.
die zijn denk ik wel geld waard.
dus heb je toch ff niets te doen en wil je kiten tijdens de bliksem,bel me ff.

Wat is je nummer  :Smiley (grinnik_kitesmiley)
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #45 Juni 18, 2007, 01:48:55
edit2Rapporteer  
overigens vandaag was het een top dag ThumpsUp

Van 9 tot over 12 gevaren en toen was de pijp leeg en Leon ik heb je gemist vandaag. Jammer dat gisteren alleen in de omweersbui het waaide. Je had er vandaag moeten zijn schitterend en gisteren had ik ook het idee dat de bui met bliksem overgewaaid was. Bleek toch niet het geval te zijn, helaas volgende keer beter en van mij hoef je je niet te schammen, volgende keer zijn we iets verstandiger om ook op de open vlakte toe te kijken naar degene die dan wel doorvaren en denken jammer nu waait het wel.

Met mijn opmerkingen wil ik niet deze topic in het belagelijke trekken, maar we moeten het wel in proporties zien en indedaad kiten met omweer is niet verstandig.

Ik ben vandaag geweest, en was lekker...stond rond de klok van 09:30 op het water...


Ben je op de slufter gaan varen? Ik stond namelijk om 9 uur alleen op het autostrand en zag wel op de slufter een aantal ver op zee bij die zandbank.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #46 Juni 18, 2007, 03:28:55
edit2Rapporteer  
Reactie van Xstream in mijn mailbox?
pik jij moet niet denken dat jij de superman bent. ik doe dat in ieder geval niet jij verwijst WEER het naar het feit dat ik kite met onweer. DAT STAAT ER NIET!!!! er staat IK DOE WAT IK WIL... dat kunnen verschillende handelingen zijn en niet per definitie het kiten in onweer te zijn. Lees eerst maar is duidelijk de tekst laat dat is tot je bezinken lees het dan nog een keer en ga dan is nadenken over wat er nou precies staat ipv gelijk op iets reageren. en je opvattingen over het feit of ik wel bekwaam bent is nog triester. heeft niets te maken of iets wel of niet weet ( mijn vaarbewijs bezit ik al zo'n 9 jaar. Ook hierbij leer je de weers omstandigheden ) en ja ook op IKO leer je dat maar dat neemt nog niet weg dat ik doe wat ik wil. En nee heeft niets met stoer te maken of welk aspect dan ook. Puur mijn eigen verantwoordelijkheid en daar heb jij niets mee te maken

Hoezo snel op je teentjes getrapt;) Ook jammer dat deze discussie niet verder gevoerd kan worden op het forum blijkbaar... Ook ben ik benieuwd waar in mijn verhaal geciteerd staat dat je op het water stond met de onweer... De regel 1. Goed zeemansschap is in dit geval wel van toepassing... Deze houd niet alleen in denken aan jezelf, maar ook denken aan anderen en niet schreeuwen naar anderen...



Jeroen84best had ook al zo'n bericht van hem en dat is geen goede
zaak als je gewoon zo verhit kan raken door het topic wat ik geopent heb.

Ik hoop dat Xstream zijn exuses aan bied aan de mensen naar hij dit heefd
gestuurt want dit is naartuurlijk niet normaal meer.
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #47 Juni 18, 2007, 03:28:55
edit2Rapporteer  
op brouwersdam gingen de surfers vooral door met 't onweer:P ..
maar da's niet zo erg ..! haha, nee geintje(A)
Xstream
Gast
Antwoord #48 Juni 18, 2007, 04:43:49
edit2Rapporteer  
ach knul jullie hebben helemaal gelijk weet je...

excuses hier heb je excuses.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #49 Juni 18, 2007, 04:48:22
edit2Rapporteer  
Oke dankje! Man, nu doe je iets goed! En doe niet meteen zo opgefokt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.