Verslag Kitechix weekend 16 en 17 juni

Harm

Juni 18, 2007, 03:43:02
edit2Rapporteer  
Het kitechix weekend begon zaterdagochtend vroeg, om 9 uur waren de eerste dames al present op de leslocatie van Xschool. Na de eerste kennismaking moest er uitgeweken worden naar neeltje-jans i.v.m. de ZZW wind. Daar aangekomen zijn de lessen gestart in groepjes van 2 a 3 personen, de wind was een beetje variëren maar tot en met 1 a 2 uur waren de lesomstandigheden goed. Daarna kwam het verwachte slechte weer dan toch: veel regen en onweer. Na de bui zijn de lessen nog hervat maar de condities waren zeer variërend. Rond half 5 is iedereen teruggegaan naar de locatie van Xschool waar men een warme douche kon nemen. De tenten weren onderbegeleiding van instructeur Tom opgezet waarna de BBQ en een aantal leuke spelletjes wachten. Na het kampvuur zijn de meeste dames vroeg gaan slapen omdat er de volgende dag vroeg gestart werd.

Zondag 9 uur na een bakje thee zijn de dames weer present. Het weer en voornamelijk de wind is erg goed waardoor er ook direct gestart wordt met het vervolg van de lessen. Rond half 3 worden de lessen afgesloten en zijn de meeste dames erg moe maar zeer voldaan. Het weekend wordt afgesloten op de locatie van Xschool waarna iedereen weer huiswaarts keert. Het was een erg gezellig weekend wat weer een aantal dames enthousiast en besmet heeft met het kitevirus.

Kitechix werd mede mogelijk gemaakt door: Xschool by Xwatersport (www.xwatersport.com), Windtown, Brunotti en Best kiteboarding In de loop van deze week komt een vernieuwde website (www.xschool.nl) met o.a. foto`s van dit weekend.

Xschool wil hiermee alle sponsors en kitechix bedanken voor dit super weekend! Het volgende weekend is 30 juni en 1 juli of bij geen wind 7 en 8 juli.
Tom Kite

Antwoord #1 Juni 18, 2007, 03:49:40
edit2Rapporteer  
Yes, was inderdaad top weekend !

En ik denk dat ik altijd tentenbouwer kan worden als het niks meer wordt met lesgeven, ik begin er behoorlijk goed in te worden

Heb zelf ook klein verslagje getypt: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=25618.0
Harm

Antwoord #2 Juni 18, 2007, 04:38:47
edit2Rapporteer  
En een paar foto's van kitechix in actie
Tom Kite

Antwoord #3 Juni 18, 2007, 04:42:19
edit2Rapporteer  
Vet, heb je al meer foto's ergens online staan?
Freija
Gast
Antwoord #4 Juni 18, 2007, 16:23:19
edit2Rapporteer  
Sfeerfoto's vindt je op mijn weblog www.kitechick.nl

Helaas heb ik van het kitesurfen weinig foto's omdat ik zelf lekker aan het kiten was!!!!  YeSS

XSchool & Brunotti bedankt!  ThumpsUp
Lianne

Antwoord #5 Juni 18, 2007, 22:36:03
edit2Rapporteer  
Ondanks het slechte weer op zaterdag en een lekkende kite (en tent..)en daarbij mijn best heftige crash van zondag, was de sfeer dankzij de gezellige groep en de goede organisatie helemaal top!
Jammer dat ik volgend weekend verhinderd ben, maar de daarop volgende keer ben ik er zeker weer bij!!
Miek

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 19, 2007, 00:46:00
edit2Rapporteer  
Leuk die positieve verslagen!! Nog even en dan kan ik ook eindelijk eens een kitepoging wagen in het volgende weekend!! Hopelijk ok met goede wind!!
_Chris

Antwoord #7 Juni 19, 2007, 02:44:50
edit2Rapporteer  
Heb je er nog last van Lianne?
Leuk die actie foto van jou  ThumpsUp

@ Tom: Volgens mij is dat lesgeven wel gelukt of niet?  (tong_kitesmiley)

Nou ik loop inmiddels met krukken en het wordt steeds erger dus morgen even een doktersbezoekje denk ik...  loser
Freija
Gast
Antwoord #8 Juni 19, 2007, 03:08:02
edit2Rapporteer  
Sterkte Chris, namens Martin en ik!
Komt goed.
_Chris

Antwoord #9 Juni 19, 2007, 03:34:30
edit2Rapporteer  
Haha dankje, komt ook wel goed inderdaad.
Ik hou mezelf wel bezig Wink (Moet het niet te lang gaan duren hahaha )

En als ik bij het volgende kitechixweekend niet kan kiten dan kom ik gewoon foto's maken ofzo als ik met iemand mee kan rijden vanuit A'dam Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.