|
Geen
|
Oud nieuws,, is al paar keer langs geweest, wel wazig: bar staat nog niks over geschreven
|
|
|
D.D
|
Ik vind 5 lijnen al veel.. Wel lekker handig, koop je deze kite moet je ook persee een bar met 6 lijnen hebben...
|
|
|
Bass`
|
Owh.. Maar ik wil er wel is meer over weten, Dus dacht misschien zijn er mensen die er meer van weten..
|
|
|
Geen
|
lekker als je snel het water op wil met 6 lijnen, 4 zijn mij er al teveel:P
|
|
|
Ondabeach
|
Ik zag laatst een 86 lijnah!
|
|
|
Geronimo79
|
Ben benieuwd wat voor effect dat heeft op de kite. Kan me voorstellen dat ie er wel super stabiel van word.. maar zo'n 2e Y splitsing als een f-one tribal bereikt volgens mij dat ook wel...
|
|
|
big_ben_lair
|
is dit niet "gewoon" een 4 lijns kite met een Y-splitsing op de powerlijnen????
|
|
|
robin..
|
lekker lastig met je lijnen uitlopen
eerst waren er 2 lijners toen 4 toen 5 en nu 6 tot hoeveel zou het gaan
|
|
|
NIELZZZZ
|
nog een lijn erbij ik vind 5 genoeg eigenlijk,,
|
|
|
Kondor 11
|
Geef mij maar gewoon 4lijns bow.....
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
eerst waren er 2 lijners toen 4 toen 5 en nu 6 tot hoeveel zou het gaan Wacht maar tot we geen lijnen meer hebben, en laser stralen gebruiken. Een druk op de knop en je lijnen maken contact met de punten op je kite. Als ze gedraaid zitten, even aan en uit zetten, en je kan weer knallen Volgensmij gaan we dit serieus nog krijgen
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Haha matjas je ziet ze vliegen of niet:p
|
|
|
robin..
|
matjas ziet zijn verkinipte kite vliegen ja
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
lekker lastig met je lijnen uitlopen
je zou eigenlijk een derde been moeten hebben....
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
matjas ziet zijn verkinipte kite vliegen ja Tering zou jullie nog eens een tip geven om ''het beste idee van nederland te winnen'' je zou eigenlijk een derde been moeten hebben.... Heb ik al (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Joris
|
eerst waren er 2 lijners toen 4 toen 5 en nu 6 tot hoeveel zou het gaan Wacht maar tot we geen lijnen meer hebben, en laser stralen gebruiken. Een druk op de knop en je lijnen maken contact met de punten op je kite. Als ze gedraaid zitten, even aan en uit zetten, en je kan weer knallen Volgensmij gaan we dit serieus nog krijgen Als het zover is bel me even ok?
|
|
|
|
Formula1
|
eerst waren er 2 lijners toen 4 toen 5 en nu 6 tot hoeveel zou het gaan Wacht maar tot we geen lijnen meer hebben, en laser stralen gebruiken. Een druk op de knop en je lijnen maken contact met de punten op je kite. Als ze gedraaid zitten, even aan en uit zetten, en je kan weer knallen Volgensmij gaan we dit serieus nog krijgen Laser is zo 1996, bluetooth is het nu helemaal. Gewoon je mobieltje als bar. Die 2de 5de lijn is gewoon een y-splitsing. Dit heeft de Tribal ook, waardoor de kite stabieler is.
|
|
|
Rowin
|
Hoe meer lijnen, hoe meer in de knup.. 4 max aub. 5 kan, 6 erg veel
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gewoon bij vier houden... Waarom veranderen wat werkt.
|
|
|