Ruben..
|
Tjeez wat een uitleg
|
|
|
wouterb
|
Hele banale manier om je eigen kite aan te prijzen, schat ik.
|
|
|
Sjemmel
|
Tuurlijk 70kg in 35 knopen met een 13 meter. Hij wel...
|
|
|
*Maximus*
|
hahahaha echt hè, dan heb je maar 1 kite nodig jho
|
|
|
Lex
|
|
|
|
robin..
|
hahahaha echt hè, dan heb je maar 1 kite nodig jho ja ik ga gelijk zo'n venom halen en verkoop me 2 switchblades
|
|
|
Formula1
|
Echt een chille kite, Newskool/Oldskool , Kiteloops, Big air Een alles kunner. Waarom nog een 2008 kite kopen. Gewoon dit ding houden en gaatjes plakt je af met tape.
|
|
|
VincentC
|
Is Woetie op dit forum
|
|
|
|
sjembek
|
Hey stelletje bashers, in de handen van de pro kan deze kite alles.......
|
|
|
Sjemmel
|
Haha een pro weet misschien zelf wel wat highend en depower is (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
sjembek
|
Wat weet Sjembek?
|
|
|
Kondor 11
|
Zijn kites die graag in hoogspanningsmasten hangen te drogen gepubliceerd op www.pzc.nl maandag 5 20-5 Vlieger richt schade aan RITTHEM - Aan de Europaweg Zuid in Ritthem is donderdagavond rond 20.30 uur een kite in een hoogspanningsmast vast komen te zitten.Na een zoektocht in de omgeving bleek dat er niemand meer bij de kite te vinden was en moest een grote kraan besteld worden om de kite uit de mast te verwijderen. Hiervoor moest de elektriciteit worden afgesloten waardoor een aantal bedrijven zonder stroom kwam te zitten. De politie zoekt de eigenaar van de kite om de schade op hem of haar te verhalen. Vermoedelijk zullen de bedrijven ook een schadeclaim indienen bij de eigenaar van de kite. http://pzc.nl/archive/?service=archive&articleID=2711904
|
|
|
|
sjembek
|
Was hij ff blij dattie zn naam er niet op had gezet.. Denk dat de schadevergoeding meer was dan een hele set bij elkaar..
|
|
|
Henning
|
Mja.. idd een heel verhaal, maar op de high en low-end na klopt het wel ... This alleen gewoon een keer of 10 van hetzelde /lol Verder is hij niet duur voort geld....
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Maar, dat niemand hoger als 225,- pleuro biedt Heb zojuist wat meer geboden!
|
|
|
sjembek
|
Niet lopen fucken. Nee. Dat vindt ik niet plausibel. Dank u!
|
|
|
sjembek
|
Tuurlijk 70kg in 35 knopen met een 13 meter. Hij wel... S-E-R-I-E-U-S! Als je me niet gelooft, vraag het aan 'Mysrael power out of kontje' BEWIJS (check voetjes):
|
|
|
Myzrael
Gast
|
En Myzrael zegt je dat de windmeter aangaf 30 knopen maar dat er wel wat hardere vlagen in zaten. Geen constante 35......maar dat hij je wel gelooft qua high-end want dat zit bij de venom hartstikke goed. 't Is alleen de lowend die erg sucked. 't Is geen tube mensen....de high-end van zo'n venom is niet met een tube te vergelijken. Over de rest laat ik me niet uit qua kite want dat weet Mistral best hoe ik daar over denk Wel erg grappig bewijs overgens......now that proves nothing Toch jammer ook dat je met mijn bod van 226 euro niet akkoord ging
|
|
|
Sjemmel
|
OKe OKe je hebt gelijk 35 knopen kan best want ja... die voetjes (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|