¦Tim¦
|
vind op die laatste foto nou neit echt dat er een c shape vorm inzit
kan ook aan de foto liggen natuuurlijk
|
|
|
reinout
|
op het zwarte plaatje vind ik het wel en c-shape
|
|
|
Frank77
|
ik krijg de indruk dat North en f-one wat meer naar elkaar toetrekken.
|
|
|
Wie?
Gast
|
.Deze lijkt al op een kite die uit is maar kweet eff niet welke.
|
|
|
|
JCS
|
Hm... apart ding... vind het design niet echt mooi alleen... Maar ben benieuwd wat dit weer gaat opleveren...
|
|
|
patricks
|
.Deze lijkt al op een kite die uit is maar kweet eff niet welke.
De Rebel misschien??
|
|
|
c
Geen avatar
|
dacht ook direkt aan rebel, vind de print ook maar matig in vergelijking met de tribal II...
|
|
|
NickY!
|
ik was al zwaar aan het sparen gegaan voor deze gear.
maar aangezien ik never nooit bow ga varen krijg ik nu tog twijfel.?
komt er in 2008 geen tribal meer?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dit gaat dus echt wel naar een bowkite toe, alleen hebben ze de tips niet naar achter laten steken.
|
|
|
mazzomrx
|
Vraagje : ik zie helemaal geen toming en ook geen bridles, maar wel voorlijnen en achterlijnen....hoe kan het dan een BOW zjin?? Want als een bow geen bridles heeft dan zal ie inklappen?? toch???
|
|
|
Buur
|
@ nicky, wat ik hoorde is dat het net als een C vaart, dus als je nog even door spaar en test zal wel op de testtour komen! kan je even voelen of het toch wel heel oke aan voeld of niet. Heb je al tribal II gevaren??
|
|
|
|
Frank77
|
Vraagje : ik zie helemaal geen toming en ook geen bridles, maar wel voorlijnen en achterlijnen....hoe kan het dan een BOW zjin?? Is ook geen bow, anders zou het onder het bow-patent vallen. Het lijkt meer een hybride : bow vorm maar zonder SLE.
|
|
|
wouterb
|
Mazz: check het laatste plaatje. Je ziet in het vooraanzicht dat de powerlines zich splitsen. Technisch hebben we het dus over een SLE (met een hele simpele bridle) Geen bow, want de TE is niet hol. (boeiuh, hoe vliegt ie, dat is belangrijk)
Iig was Rolf erg benieuwd waar de pics vandaan kwamen omdat er in principe nog niets is gereleased. Over een week of 2 zijn de kites in Nederland.
|
|
|
Hessel
|
Je zou die 2 soort van 5e lijnen eigenlijk ook kunnen zien als een hele grote en simpele bridle. Het zijn namelijk vertakking van de powerlijnen en dus geen vertakkingen van een extra 5e lijn.
|
|
|
Miek
Geen avatar
|
Over een week of 2 zijn de kites in Nederland.
In NL om te testen of ook voor levering aan klanten?
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Nee testen doen de nedelandse winkels al in frankrijk. Stephan van den Berg was ze afgelopen week aan het testen.
|
|
|
NickY!
|
@ nicky, wat ik hoorde is dat het net als een C vaart, dus als je nog even door spaar en test zal wel op de testtour komen! kan je even voelen of het toch wel heel oke aan voeld of niet. Heb je al tribal II gevaren??
ja buur , heb de tribal 2 gevaren en dit ook wel een masterlijke kite. daarom , zou er een tribal 3 komen? dan ga ik daar zeker voor sparen;)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Combinatie van Hypertype van RRD en de One van Ocean Rodeo
|
|
|
Randy
|
Het is geen BOW, het is geen SLE. Het is echt een nieuw concept. In het begin was ik er ook wat sceptisch over (april) maar na 2 dagen ermee gevaren te hebben werd ik gedwongen weer met de tribal te varen en toen merkte ik pas wat voor 'n waanzinnige kite het was. Wacht nog heel even en F-one zal wel met uitleg komen. Hij zal binnenkort wel te testen zijn op de tour. Volgens mij komt f-one aanstaande maandag met echte details en dus meer informatie... Aan iedereen.. niet te snel oordelen eerst maar eens kijken en aanvoelen. En voor de mensen die gespaard hebben voor nieuwe spulletjes. Wacht gewoon en test straks alle nieuwe kites en then the choise will be clear.
|
|
|
wouterb
|
Het is geen BOW, het is geen SLE. ..... Het is idd geen bow (ivm rechte TE), maar hij heeft wel vertakte powerlines. Dus een ondersteunde LE, oftewel Supported Leading Edge (SLE). Alleen niet in de zin zoals we SLE's nu kennen.... Zal wel weer een nieuw naampje voor bedacht worden. lol edit: In NL om te testen of ook voor levering aan klanten?
Uitgeleverd naar de dealers. Voor de test iig, of het dan om verkoopbare hoeveelheden gaat weet ik niet.
|
|
|
|
Taco.
|
Het kan dus best zijn dat het geen supported leading edge is,omdat dat de bovenste bevestigingspunten met name voor enorme depower bedoeld zijn. JE noemt een tribal ook geen SLE. Een kite met een trimbare 5e lijn evenmin...
|
|
|