|
*Maximus*
|
je kan toch ook gewoon een klein matrasje kopen en er een stok(bar) voor maken?
|
|
|
Armband
|
je kan toch ook gewoon een klein matrasje kopen en er een stok(bar) voor maken?
Mijn broer gaat m ook gebruiken dus een goede bar zou wel chil zijn
|
|
|
*Maximus*
|
oke, ik had zelf al een klein matrasje (0,8 m2) en toen vond ik een hele oude bar waarvan ik de powerlijnen heb afgehaald en vwala een trainerskite
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Ik heb een 2.5 m2 matrasje met bar gekocht bij Coraaltje, prima dingetje
|
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
prijzig dingetje: ik geloof 190 met korting 230 normaal... Ze hebben ook goedkopere
Deze was wel met bar, en geschikt voor kiten op 't strand met plank op wielen (naam kwijt)
Om de wintermaanden door te komen.
|
|
|
Armband
|
Denk dat ik gewoon naar vd Berg ga aangezien ik toch al heen moet. Ik hoop dat ze daar iets hebben.
|
|
|
Geronimo79
|
Kijk op ebay. heb daar een naish Xeon 1,5 m trainer kite gekocht voor 45 euro.
|
|
|
jeroen90
|
ik had lekker vroeger een na'i ofzo? 50 euro 1.5m met bar..
|
|
|
Miek
Geen avatar
|
hay, ik oefen met een Peter Flynn matrasje 1,9m2 (75 eu) en daar heb ik een losse bar, met release systeem a 25 eu bijgekocht. Wel even opletten dat er geen rek in de lijnen zit. Prima oefenen!!! Ik heb 't bij vliegerop in Den Haag gekocht, maar volgens mij bekend merk dus ook wel ergens anders te kopen.
|
|
|
*Maximus*
|
prijzig dingetje: ik geloof 190 met korting 230 normaal... Ze hebben ook goedkopere
Deze was wel met bar, en geschikt voor kiten op 't strand met plank op wielen (naam kwijt)
Om de wintermaanden door te komen.
shit gek dat dingetje van koste maar 40 euro
|
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
shit gek dat dingetje van koste maar 40 euro
Neuh, dit is een 4 lijns, maakt nog wel wat verschil. Niet echt een trainerkite dus.
|
|
|
|
Sharontje
|
Bij Decatlon (Amsterdam ZO) heb je een splinter nieuwe matras 1.2m voor 39 euro. Ze vliegen Alleen ff zelf een stokkie eraan zetten want ze worden met handvaten geleverd.
|
|
|